reklama
Forum BabyBoom

Dzień dobry...

Starasz się o maleństwo, wiesz, że zostaniecie rodzicami a może masz już dziecko? Poszukujesz informacji, chcesz się podzielić swoim doświadczeniem? Dołącz do naszej społeczności. Rejestracja jest bezpieczna, darmowa i szybka. A wsparcie i wdzięczność, które otrzymasz - nieocenione. Podoba Ci się? Wskakuj na pokład! Zamiast być gościem korzystaj z wszystkich możliwości. A jeśli masz pytania - pisz śmiało.

Ania Ślusarczyk (aniaslu)

reklama

Staraczki 2018/2019/2020 - Udało się! :)

Maliina

Moderator
Członek załogi
Dołączył(a)
8 Maj 2010
Postów
12 602
Stosowala ktoras heviran? Matko jakie to paskudztwo... Ile skutkow ubocznych i obciazajace nerki..
Mialam dzis makijaz permanentny ust a ze 3tyg temu mial opryszczke i u mnie ona nawraca.. to po takim zabiegu moze wywalic mi ich mnostwo... Zalecono mi heviran zeby uniknav teho i braki w pigmencie.. no i boje sie go wziąć 🙈
 
reklama

liczba

Fanka BB :)
Dołączył(a)
5 Sierpień 2018
Postów
6 556
Stosowala ktoras heviran? Matko jakie to paskudztwo... Ile skutkow ubocznych i obciazajace nerki..
Mialam dzis makijaz permanentny ust a ze 3tyg temu mial opryszczke i u mnie ona nawraca.. to po takim zabiegu moze wywalic mi ich mnostwo... Zalecono mi heviran zeby uniknav teho i braki w pigmencie.. no i boje sie go wziąć 🙈
Brałam kilka razy. Nigdy sie nad tym nie zastanawiałam. Każdy lek może mieć skutki uboczne. Pierwsza lepsza ulotka to gromy z nieba.
 

Maliina

Moderator
Członek załogi
Dołączył(a)
8 Maj 2010
Postów
12 602
Brałam kilka razy. Nigdy sie nad tym nie zastanawiałam. Każdy lek może mieć skutki uboczne. Pierwsza lepsza ulotka to gromy z nieba.
Wiem kochana ze we wszystkim sa skutki uboczne ale Zaniepokoil mnie zapis z nerkami.. mam problem z prawą nerką.. i teraz nie wiem kurcze.. kosmetyczka nie moze mi niczego zalecic bo nie ma do tego uprawnień ale podpowiedziala co dziewczyny robią z taka przypadloscia jak ja. Więc wszystko robie na własną odpowiedzialność. A musze przyjmowac dobowa maxymalna dawke.
 

Maliina

Moderator
Członek załogi
Dołączył(a)
8 Maj 2010
Postów
12 602
Mallina pokaż efekty też się zastanawiam
Jak sie wygoje pokaze. Wczoraj jak wstalam sie zobaczyc to wiecie jaka byla moja reakcja?
Zaslonilam usta rekoma i spytalam sie czy to naprawde moje usta? Nie bylam ani troche podjarana efektem koncowym bo usta mialam jak glonojad opuchniete. Spokojnie 4 razy wieksze od moich na codzien.. godlewskie przy mnie to były pikus. 🙈
Dzis juz lepiej... Ale chce poczekac do zejscia koloru na ten efekt juz ostateczny.
Z tym ze ja robilam bardzo naturalny kolor zblizony do mojej czerwieni wargowej.
Nic wymyślnego. Wymyślnie to ja sobie sama moge pomalowac.. ale ze wzgledu na blizne i zanik lini ust przez opryszczki moje usta byly fuj.
 

liczba

Fanka BB :)
Dołączył(a)
5 Sierpień 2018
Postów
6 556
Wiem kochana ze we wszystkim sa skutki uboczne ale Zaniepokoil mnie zapis z nerkami.. mam problem z prawą nerką.. i teraz nie wiem kurcze.. kosmetyczka nie moze mi niczego zalecic bo nie ma do tego uprawnień ale podpowiedziala co dziewczyny robią z taka przypadloscia jak ja. Więc wszystko robie na własną odpowiedzialność. A musze przyjmowac dobowa maxymalna dawke.
W takim razie skonsultuje z lekarzem. A czy sam wirus nie wpływa źle na nerki ? Nie lepiej go leczyć ? Nie wiem, pytam bo mnie zaciekawilo
 

Maliina

Moderator
Członek załogi
Dołączył(a)
8 Maj 2010
Postów
12 602
W takim razie skonsultuje z lekarzem. A czy sam wirus nie wpływa źle na nerki ? Nie lepiej go leczyć ? Nie wiem, pytam bo mnie zaciekawilo
Wiesz co... Nie slyszalam nigdy takiej informacji ale lekarze uwazaja ze opryszczke nalezy leczyc za kazdym razem jej wystapienia. Najlepiej od wewnątrz i od zewnątrz.
Bede brala ten heviran bo go wykupilam wczoraj.. teraz tak mi sie przypomina ze choc Jula miala 9 lat wtedy a na ulotce jest info ze u dzieci ponizej 18rz nie stosuje sie to jak młoda miala ospe lekarz jej przepisal, poniewaz chwile wczesniej wyszlysmy ze szpitala i ze wzgledu na obnizona odpornosc.
 

Maliina

Moderator
Członek załogi
Dołączył(a)
8 Maj 2010
Postów
12 602
Jestem zestresowana totalnie!
Dzwonilam do oświaty i dzis popołudniu maja być na mailu wyniki rekrutacji do zlobka.
Jest nadzieja! I tak bardzo liczę na to!
 
reklama
Podobne tematy
Autor Tytuł Forum Odpowiedzi Data
1 Staraczki 2018-2020! :) Staramy się 45529
A Starania z clostilbegyt i prolaktyna czynnościow staraczki 2018 Staramy się 6748
N Staraczki na 2018 Staramy się 28
xBUMx Staraczki WETERANKI - 2018 naszym rokiem ! Staramy się 46278
Celia89 Staraczki 2021 Staramy się 5523
D Kolejny cykl starań Staramy się 38
monnkej Starania i wsparcie po ciazy biochemicznej Staramy się 543
K Czy Was też wszędzie "prześladują" przyszłe mamy? Staramy się 19
Domi9534 Staraczki lipcowo sierpniowe Staramy się 207
Domi9534 Czerwcowo - Lipcowe staraczki Staramy się 348
Celia89 Staraczki - II połowa 2020 roku Staramy się 32687
Martxx1 Staraczki 2020 z PCOS Staramy się 49
K Poszukuję staraczki z @ kilka dni po owulacji. Staramy się 19
rossig Ananasowe staraczki - dziewczyny z udanych cyklów ... i nie tylko 😁☺️❤️ Staramy się 1932
aniaslu Ogórkowe staraczki i mamuśki prywatnie Ogórkowe staraczki i mamuśki 18930
L Prolaktyna i progesteron- staraczki Potrzebuję porady 17
Verona26 OGÓRKOWE STARACZKI ZE STAREJ PACZKI Staramy się 5015
A Staraczki mieszkające w UK ! Staramy się 163
PaulinaF Zastrzyki Neoparin Staramy się 21
Paulina_1982 Staraczki - I połowa 2020 roku Staramy się 36728
N Pęcherzyk graffa Staramy się 3
A Czy mogę być w ciążę? Staramy się 23
Lalalala Prosze o radę. Czy mogę być w ciąży??? Starania Potrzebuję porady 30
Blaankaa Staraczki - 2 połowa 2019 Staramy się 12383
Agne91 Metody dodatkowe przy staraniach Staramy się 0
R Staraczki z Historią Staramy się 262
martini6 Staraczki ze stażem ponad rok Staramy się 1901
H wykres cyklu staraczki 35+ Staramy się 14
martini6 Staraczki „weteranki” 2019 Staramy się 19
G Starania o pierwsze dziecko Staramy się 185
jadzia715 Tak to my!Staraczki! !:-) Staramy się 3218
nafoczka "Staraczki" lista oraz BADANIA Ciąża po poronieniu 9
yesenia Staraczki 35+ Staramy się 616
C Staraczki Staramy się 1
siwa84 Staraczki z Niemiec 2016/2017 Staramy się 30
F Staraczki 2017 ;) zapraszam! Staramy się 87968
89Katia "I chciałabym i ..... " - grupa odkładających starania o dziecko. Staramy się 1
P Staraczki to dla nas :) Przyszłe mamy 0
P Staraczki to dla nas :) Staramy się 0
B Staraczki o maleństwo w 2016 Staramy się 653
Julka89.89 Staraczki z Hashimoto Staramy się 1
A Staraczki na 2016 rok :) Staramy się 20211
yesenia Staraczki 30+ Staramy się 1082
Ruda Hetera Staraczki na Fb :) Staramy się 4
julia0903 Staraczki wiosna 2015 -!kolejne starcie Staramy się 8180
Ola_456 Staraczki na 2015 - z Kafeterii. Staramy się 135

Podobne tematy

Do góry