reklama
Forum BabyBoom.pl

Dzień dobry

Starasz się o maleństwo, wiesz, że zostaniecie rodzicami a może masz już dziecko? Poszukujesz informacji, chcesz się podzielić swoim doświadczeniem? Dołącz do naszej społeczności. Rejestracja jest bezpieczna, darmowa i szybka. A wsparcie i wdzięczność, które otrzymasz - nieocenione. Podoba Ci się? Wskakuj na pokład! Zamiast być gościem korzystaj z wszystkich możliwości. A jeśli masz pytania - pisz śmiało.

Ania Ślusarczyk (aniaslu)

  • O tym, dlaczego warto robić usg w ciąży? O pani, która nieoczekiwanie dowiedziała się, że zostanie mamą bliźniąt. O tym co wspólnego ma żel do usg z dźwiękiem rozmawiam z dr Filipem Dąbrowskim. Obejrzyj, bo rozwiewamy wątpliwości

    Opowiedz, jak to jest zobaczyć pierwszy raz maleństwo w brzuszku. Dziękuję Ania Ślusarczyk (aniaslu)

reklama

Staraczki z 2018 i 2019

Ile masz dzieci?

  • 0

    Głosów: 167 47,4%
  • 1

    Głosów: 114 32,4%
  • 2

    Głosów: 48 13,6%
  • 3

    Głosów: 18 5,1%
  • 3+

    Głosów: 5 1,4%

  • Wszystkich głosujących
    352

Migdalove

Moderator
Dołączył(a)
16 Wrzesień 2015
Postów
1 432
Rozwiązania
0
Maz zrobil badania nasienia i czy jak pójdę z tymi wynikami do ginekologa i jak beda w razie czego potrzebne leki dla meza to lekarz wpisze je na podstawie wyników badań bez obecności meza? (Dodam ze badania robione w klinice gdzie chodze do ginekologa).
Raczej leki powinien wypisać androlog/urolog. Ginekolog raczej może zalecić jakieś suplementy ale raczej ja wolałabym, żeby czy suple czy leki wypisał androlog lub urolog. Jednak urolog/androlog nie przepisuje leków kobiecie tak ginekolog nie powinien mężczyźnie. :)
Ginekolog może teoretycznie tam powiedzieć czy jego zdaniem wyniki są ok czy nie są ok. Ale to my możemy same sobie stwierdzić patrząc na normy.
 
reklama

starajaca2018

Fanka BB :)
Dołączył(a)
18 Luty 2019
Postów
376
Miasto
Częstochowa
Rozwiązania
0
Raczej leki powinien wypisać androlog/urolog. Ginekolog raczej może zalecić jakieś suplementy ale raczej ja wolałabym, żeby czy suple czy leki wypisał androlog lub urolog. Jednak urolog/androlog nie przepisuje leków kobiecie tak ginekolog nie powinien mężczyźnie. :)
Ginekolog może teoretycznie tam powiedzieć czy jego zdaniem wyniki są ok czy nie są ok. Ale to my możemy same sobie stwierdzić patrząc na normy.
Ja wynikow nie odbieram aby nie czytać i sie nie nakręcac czytajac o nich na necie. Czekam na wizytę u lekarza.
 

Migdalove

Moderator
Dołączył(a)
16 Wrzesień 2015
Postów
1 432
Rozwiązania
0
Ja wynikow nie odbieram aby nie czytać i sie nie nakręcac czytajac o nich na necie. Czekam na wizytę u lekarza.
Nie trzeba czytać w internecie, na wynikach jest zaznaczone czy cos jest nie tak, strzałką w dół lub w górę. Ja tam na twoim miejscu bardziej bym się stresowała do momentu tej wizyty jakie te wyniki są. ;) Ale ja to ja, inaczej podchodzę do sprawy.
 

starajaca2018

Fanka BB :)
Dołączył(a)
18 Luty 2019
Postów
376
Miasto
Częstochowa
Rozwiązania
0
Nie trzeba czytać w internecie, na wynikach jest zaznaczone czy cos jest nie tak, strzałką w dół lub w górę. Ja tam na twoim miejscu bardziej bym się stresowała do momentu tej wizyty jakie te wyniki są. ;) Ale ja to ja, inaczej podchodzę do sprawy.
Tylko chodzi o to ze jeśli by bylo cos nie tal to bym sie nakręciła a tak to jest w miarę luz. Lekarka mjaca robić te badania powiedziała ze jeśli materiał pobrany od meza bylby slaby to by dzwoniła w przeciągu godziny. Nie dzwoniła wiec chyba nie jest zle.
 

Kaamilaaa

Fanka BB :)
Dołączył(a)
2 Czerwiec 2018
Postów
11 128
Rozwiązania
1
@martoosia04 kochana, czy już się rozpakowalas?
Chodź na ten wątek to się dowiesz

 

IrenaX

Fanka BB :)
Dołączył(a)
7 Maj 2018
Postów
2 277
Rozwiązania
0
O no to dobrze słyszeć że Nordtesty są ok bo właśnie skusilam sie na nie bo maja czułość 10 i do tego są mega tanie (w aptece internetowej Ziko kupiłam je za 2,60 zl za szt :)) więc pewnie będę częściej się w nie zaopatrzać :)
Mi tez się sprawdziły :) jak dla mnie najlepsze:)
 

doomi03

Fanka BB :)
Dołączył(a)
8 Czerwiec 2018
Postów
408
Rozwiązania
0
Dziewczyny, czy Wasze termometry owulacyjne też tak błyskawicznie mierzą temperaturę? Ja to mam wrażenie że ledwo co umieszczę termometr i nawet dłuższa chwila nie mija kiedy on już piszczy że pomiar gotowy. Serio one tak szybko wyłapują tempke?
 

Migdalove

Moderator
Dołączył(a)
16 Wrzesień 2015
Postów
1 432
Rozwiązania
0
Dziewczyny, czy Wasze termometry owulacyjne też tak błyskawicznie mierzą temperaturę? Ja to mam wrażenie że ledwo co umieszczę termometr i nawet dłuższa chwila nie mija kiedy on już piszczy że pomiar gotowy. Serio one tak szybko wyłapują tempke?
To mi zwykły, nie stricte owulacyjny też bardzo szybko mierzy. :)
 
reklama

enej

Fanka BB :)
Dołączył(a)
27 Październik 2014
Postów
723
Miasto
Wrocław
Rozwiązania
0
A czy pomożecie z interpretacją wyniku? Bo cykl dziwny i może wy wpadniecie na coś mądrego?
 

Nowe wątki

reklama

Konkursy i testy

Konkurs

Instakonkurs! Świętuj z Befado urodzinowy koniec wakacji!

Zgłoszenia przyjmujemy do 15/09/2019

Konkurs

Wygraj zestawy od Pampers! Konkurs fotograficzny - To już umiem!

Zgłoszenia przyjmujemy do 24/09/2019

Konkurs

Konkurs: Mój czas na sok, moja chwila na sok

Zgłoszenia przyjmujemy do 22/09/2019

Nowe pytania

Do góry