reklama
Forum BabyBoom.pl

Dzień dobry

Starasz się o maleństwo, wiesz, że zostaniecie rodzicami a może masz już dziecko? Poszukujesz informacji, chcesz się podzielić swoim doświadczeniem? Dołącz do naszej społeczności. Rejestracja jest bezpieczna, darmowa i szybka. A wsparcie i wdzięczność, które otrzymasz - nieocenione. Podoba Ci się? Wskakuj na pokład! Zamiast być gościem korzystaj z wszystkich możliwości. A jeśli masz pytania - pisz śmiało.

Ania Ślusarczyk (aniaslu)

  • Kochani, umiera młoda mama. To koleżanka jednej z naszych moderatorek @89katia. Być może uda sie ocalić jej życie, ale (jak zawsze) potrzba na to pieniędzy. I to nie za miesiąc, nie za dwa, tylko teraz. Dorzuć się do zbiórki. Każda wpłata, nawet ta symboliczna daje jej większą nadzieję, że wróci do swoich maluszków. Dziękuję. aniaslu Poznaj Anię i jej dzieci. I podejmij decyzję.

reklama

Starania o dziecko, owulacja itp.

Dołączył(a)
26 Listopad 2017
Postów
6
Rozwiązania
0
Hej, od jakiegos czasu(ok.rok) staramy się z narzeczonym o dziecko ja 23 i on rok starszy,od jakiegoś czasu chodzę do ginekologa na badania i określenie kiedy będzie owulacja, ze względu ze mam długie cykle,trwajace około 40sci dni.No i Ostatnio jak bylam u gin próbowała określic kiedy bedzie owulacja ,przychodzilam co ok.2dni na usg, wspomnę ze cykl zaczął mi się 23pazdziernika ,no i w koncu 16stego listopada wyszlo ze jest owulacja ale juz pęknięta.Wieczorem tego samego dnia po badaniu wyszło tak że się kochaliśmy, czy jest możliwość że w końcu coś się zadzieję?<hihiih>
Dodatkowo gin wyslala mnie na badanie progesteron, wyszedl taki; 25,170ng.ml
Napiiiiszcie mi coś:<..
 
reklama

olcia1718

Fanka BB :)
Dołączył(a)
15 Wrzesień 2012
Postów
4 302
Rozwiązania
41
Moze seks co dwa dni? I testy owu sobie kup?:)
Monitoring troche kasy idzie a nie zawsze chyba skuteczny
Odczekaj z 10 dni po stosunku i idź na bete bo my nie wiemy tutaj:-)
A mozna zajsc 3 dni po owu przecież tez jak jajeczko jest i plemniki zywotne:)
 

Katherine zs

Fanka BB :)
Dołączył(a)
14 Luty 2011
Postów
439
Rozwiązania
1
Hej, od jakiegos czasu(ok.rok) staramy się z narzeczonym o dziecko ja 23 i on rok starszy,od jakiegoś czasu chodzę do ginekologa na badania i określenie kiedy będzie owulacja, ze względu ze mam długie cykle,trwajace około 40sci dni.No i Ostatnio jak bylam u gin próbowała określic kiedy bedzie owulacja ,przychodzilam co ok.2dni na usg, wspomnę ze cykl zaczął mi się 23pazdziernika ,no i w koncu 16stego listopada wyszlo ze jest owulacja ale juz pęknięta.Wieczorem tego samego dnia po badaniu wyszło tak że się kochaliśmy, czy jest możliwość że w końcu coś się zadzieję?<hihiih>
Dodatkowo gin wyslala mnie na badanie progesteron, wyszedl taki; 25,170ng.ml
Napiiiiszcie mi coś:<..
Probowaliscie kochać się codziennie lub co dwa dni?
 
Dołączył(a)
26 Listopad 2017
Postów
6
Rozwiązania
0
Moze seks co dwa dni? I testy owu sobie kup?:)
Monitoring troche kasy idzie a nie zawsze chyba skuteczny
Odczekaj z 10 dni po stosunku i idź na bete bo my nie wiemy tutaj:-)
A mozna zajsc 3 dni po owu przecież tez jak jajeczko jest i plemniki zywotne:)
Co oznacza Beta? :)
 

Katherine zs

Fanka BB :)
Dołączył(a)
14 Luty 2011
Postów
439
Rozwiązania
1
Spróbowałabym tak przez miesiąc :) owulacja trwa tylko kilka dni, a przy takich cyklach jeszcze ciężej trafić. Bardzo dobrze ze robisz badania.
 

olcia1718

Fanka BB :)
Dołączył(a)
15 Wrzesień 2012
Postów
4 302
Rozwiązania
41
Ja przed ciaza mialam cykle nieregularne długie i owulacja wystąpiła w dniu kiedy miałam dostac miesiaczke o czym nie wiedziałam:p
 
reklama

Polecamy

null

Nowe wątki

reklama

Nowe pytania

Do góry