reklama

Staranie sie, wczesne objawy

xPola

Fanka BB :)
Dołączył(a)
26 Marzec 2019
Postów
426
Rozwiązania
0
U mnie jest prawie caly czas bol podbrzusza od czasu owulacji raz mocniejszy raz slabszy. Dzisiaj mam 3 dzien plamien 2 testy z rana pokazaly bardzooo blada druga kreske a popoludniu test wyszedl negatywny,wiec obstawiam zawahania hormonalne przed okresem albo bardzo wczesna ciaze
To zu pełnie jak u mnie.. zwariuje z tymi bólami podbrzusza.. :(
A mogłabyś wstawić zdjęcie pozytywnych testów? :)
 
reklama

kasia20021

Zaangażowana w BB
Dołączył(a)
11 Sierpień 2010
Postów
103
Miasto
Liverpool
Rozwiązania
0
To zu pełnie jak u mnie.. zwariuje z tymi bólami podbrzusza.. :(
A mogłabyś wstawić zdjęcie pozytywnych testów? :)
Probowalam zrobic ale na zdj kompletnie nie widac tych kresek. Tak jak mowie sa bardzo bardzo blade. Na ten moment nawet jakbym chciala to nie mam jak bo jestem w pracy
 

xPola

Fanka BB :)
Dołączył(a)
26 Marzec 2019
Postów
426
Rozwiązania
0
Probowalam zrobic ale na zdj kompletnie nie widac tych kresek. Tak jak mowie sa bardzo bardzo blade. Na ten moment nawet jakbym chciala to nie mam jak bo jestem w pracy
Może po czasie ściemniały albo zrób zdjęcie z błyskiem to może będzie lepiej widać :) Oczywiście jak będziesz po pracy, a ból podbrzusza nadal się utrzymuje?
 

kasia20021

Zaangażowana w BB
Dołączył(a)
11 Sierpień 2010
Postów
103
Miasto
Liverpool
Rozwiązania
0
Może po czasie ściemniały albo zrób zdjęcie z błyskiem to może będzie lepiej widać :) Oczywiście jak będziesz po pracy, a ból podbrzusza nadal się utrzymuje?
Postaram sie zrobic. Co do brzucha to tak nadal boli na dodatek zauwazylam ze mnie na twarzy nie wysypalo a zawsze przed okresem moja twarz byla cala w tradziku
 

xPola

Fanka BB :)
Dołączył(a)
26 Marzec 2019
Postów
426
Rozwiązania
0
Postaram sie zrobic. Co do brzucha to tak nadal boli na dodatek zauwazylam ze mnie na twarzy nie wysypalo a zawsze przed okresem moja twarz byla cala w tradziku
Kurcze.. jestem bardzo ciekawa co z tego wyjdzie..a kiedy planujesz powtórzyć test?
Mnie również ciągle boli brzuch, nagle zaczął boleć bardziej i dostałam biegunki ;/
 

Ritka89

Zaangażowana w BB
Dołączył(a)
3 Luty 2019
Postów
134
Rozwiązania
0
Hej dziewczyny, mam pytanie odnośnie testowania jak owu i ostatnie przytulnie było we wtorek, bo później mąż wyjechal to po jakim czasie powinnam zrobić test?
 

kasia20021

Zaangażowana w BB
Dołączył(a)
11 Sierpień 2010
Postów
103
Miasto
Liverpool
Rozwiązania
0
Hej dziewczyny, mam pytanie odnośnie testowania jak owu i ostatnie przytulnie było we wtorek, bo później mąż wyjechal to po jakim czasie powinnam zrobić test?
Test ciazowy sie powinno robic w dniu spodziewanej miesiaczki jesli oczywiscie nie nadeszla. Mozna rowniez wczesniej ale wynik moze byc niewiarygodny. Na moim przykladzie zrobilam testy ciazowe przed spodziewana miesiaczka i wychodzila druga bardzoooo blada kreska ledwie co widoczna a pare dni pozniej nadszedl okres. Przed okresem hormony swiruja i moga dac taki wynik niestety. Dlatego najlepiej czekac do dnia spodziewanego okresu :)
 
reklama

Ritka89

Zaangażowana w BB
Dołączył(a)
3 Luty 2019
Postów
134
Rozwiązania
0
Test ciazowy sie powinno robic w dniu spodziewanej miesiaczki jesli oczywiscie nie nadeszla. Mozna rowniez wczesniej ale wynik moze byc niewiarygodny. Na moim przykladzie zrobilam testy ciazowe przed spodziewana miesiaczka i wychodzila druga bardzoooo blada kreska ledwie co widoczna a pare dni pozniej nadszedl okres. Przed okresem hormony swiruja i moga dac taki wynik niestety. Dlatego najlepiej czekac do dnia spodziewanego okresu :)
Wlabsie bo można sobie narobić nadziei
 
reklama

Nowe wątki

reklama

Konkursy i testy

Konkurs

Zbudujmy coś razem. Konkurs z Alexandrem

Zgłoszenia przyjmujemy do 27/05/2019

Test

Przetestuj kołdrę obciążeniową Senso-Rex™

Zgłoszenia przyjmujemy do 26/05/2019

Konkurs

Sport&Fun. Konkurs z Alexandrem

Zgłoszenia przyjmujemy do 27/05/2019

Konkurs

Zagrajmy w coś! Konkurs z Alexandrem

Zgłoszenia przyjmujemy do 27/05/2019

Nowe pytania

Do góry