reklama
Forum BabyBoom

Dzień dobry...

Starasz się o maleństwo, wiesz, że zostaniecie rodzicami a może masz już dziecko? Poszukujesz informacji, chcesz się podzielić swoim doświadczeniem? Dołącz do naszej społeczności. Rejestracja jest bezpieczna, darmowa i szybka. A wsparcie i wdzięczność, które otrzymasz - nieocenione. Podoba Ci się? Wskakuj na pokład! Zamiast być gościem korzystaj z wszystkich możliwości. A jeśli masz pytania - pisz śmiało.

Ania Ślusarczyk (aniaslu)

  • Czy pomożesz Iwonie nadal być mamą? Zrób, co możesz! Tu nie ma czasu, tu trzeba działać. Zobacz
reklama

Stopa końsko-szpotawa

Dołączył(a)
25 Marzec 2018
Postów
1
Witam, jestem nowa w grupie. Mamusie mam synka który ma 13 miesięcy i ma stopę końsko-szpotawą. Obecnie mamy szynę tylko na noc. Synek zaczyna chodzić, jedną stopkę ma krótszą tak ok 1 cm. Czy wasze pociechy też tak mają. Jesli tak to, czy kupujcie 2 pary butów. I jakie buty polecacie do chodzenia??
 
reklama