reklama
Forum BabyBoom

Dzień dobry...

Starasz się o maleństwo, wiesz, że zostaniecie rodzicami a może masz już dziecko? Poszukujesz informacji, chcesz się podzielić swoim doświadczeniem? Dołącz do naszej społeczności. Rejestracja jest bezpieczna, darmowa i szybka. A wsparcie i wdzięczność, które otrzymasz - nieocenione. Podoba Ci się? Wskakuj na pokład! Zamiast być gościem korzystaj z wszystkich możliwości. A jeśli masz pytania - pisz śmiało.

Ania Ślusarczyk (aniaslu)

reklama

stosowanie tabletek antykoncepcyjnych a ciąża.

Dołączył(a)
10 Październik 2016
Postów
3
Witam,
Jestem w lekkiej rozterce i mam nadzieję że jakaś dobra duszyczka mi coś poradzi :).
Od trzech miesięcy biorę tabletki antykoncepcyjne (obecnie 3 opakowanie). Tabletki przyjmuję regularnie z min. opóźnieniem max godzina. Do tej pory okres występował normalnie.
I moje pytanie jest następujące, po 7 dniowej przerwie normalnie zaczęłam przyjmować tabletki (pierwszym dniem była środa), i z mężem współżyliśmy w piątek i sobotę i dodam że mąż skończył w środku, czy istnieje ryzyko ciąży? W obecnej sytuacji niestety nie możemy pozwolić sobie na dzidziusia...
 
reklama

olcia1718

Fanka BB :)
Dołączył(a)
15 Wrzesień 2012
Postów
4 307
Nie kumam skoro bierzesz tabletki to po co pytasz czy możesz byc w ciąży? Chyba po to one sa ze facet moze w Tobie skończyć jeszcze jak bierzesz regularnie.
A tu wróżek nie ma zrob sobie test.
Rozumiem ze bierzesz takie ze tydzień przerwy na krwawienie? ??
 
Dołączył(a)
10 Październik 2016
Postów
3
Wiem że tu Wróżek nie ma, jednak widzę że wypowiadają się tutaj osoby z jakimś doświadczeniem i miałam nadzieje że może, któraś miała podobny przypadek. Tak wiem po to się stosuje tabletki żeby facet mógł skończyć w kobiecie jednak jak wiemy mimo regularnego stosowania tabletek i przestrzegania wszystkich zasad czasami tabletki zawodzą? Poza tym nigdy dotąd nie zdarzyło się przynajmniej w moim przypadku nawet mimo brania tabletek żeby mąż we mnie skończył dlatego moja obawa. Zdarzyło się to pierwszy raz.
Jestem nie doświadczona w tych sprawach i dlatego też założyłam wątek z nadzieją że ktoś miał podobną sytuację i na pewno jest tu więcej kobiet, które mają wiedzę na ten temat.
A ja tak biorę tabletki z 7 dniową przerwą, jednak nawet na test jest raczej za wcześnie, ponieważ minęły dopiero 3 dni.
 

olcia1718

Fanka BB :)
Dołączył(a)
15 Wrzesień 2012
Postów
4 307
Skoro bierzesz regularnie nie przyjmujesz antybiotyków nie wymiotujesz to nie masz o co się martwić tylko popijaj wodą.
Skoro się boisz kup sobie dwuskladnikowe niech lekarz da Ci receptę na Naraya je bierzesz cały czas bez przerwy 4 ostatnie tabletki sa to puste hormony żeby kobieta nabrała nawyku i nie zapominala chyba 4 z tego co pamiętam bo dawno bralam ale takie rozwiązanie jest lepsze niz takimi przerwami:)
 
Do góry