reklama
Forum BabyBoom

Dzień dobry...

Starasz się o maleństwo, wiesz, że zostaniecie rodzicami a może masz już dziecko? Poszukujesz informacji, chcesz się podzielić swoim doświadczeniem? Dołącz do naszej społeczności. Rejestracja jest bezpieczna, darmowa i szybka. A wsparcie i wdzięczność, które otrzymasz - nieocenione. Podoba Ci się? Wskakuj na pokład! Zamiast być gościem korzystaj z wszystkich możliwości. A jeśli masz pytania - pisz śmiało.

Ania Ślusarczyk (aniaslu)

  • Czy pomożesz Iwonie nadal być mamą? Zrób, co możesz! Tu nie ma czasu, tu trzeba działać. Zobacz
reklama

STRES W PRACY - chyba mam dosyć

avocado2

Fanka BB :)
Dołączył(a)
9 Listopad 2004
Postów
703
Pracuję jako sekretarka w prywatnej szkole z przedszkolem. Jak rodzicom coś nie odpowiada, to nie zwracają się z pretensjami bezpośrednio do nauczycieli, tylko do mnie.

I tak, zbieram ochrzan za to, że ktoś zgubił kapcie, że ktoś przychodzi zakatarzony do przedszkola i zaraża inne dzieci, że pani nie przypilnowała, żeby Jasio zjadł cały obiadek, że pani od francuskiego znowu spóźnia się na lekcję...

Większość rodziców wie, że jestem w ciąży, albo widzi, bo brzuch mi wystaje jak wół. Jednak wcale ich to nie powstrzymuje od wyrażania oburzenia i żądania natychmiastowego zajęcia się ich sprawą. Rozumiem, że trzeba tego wszystkiego dopilnować, a bycie takim głuchym telefonem to moja praca, ale szkoda, że nie rusza ich sumienie, że drą się na kobietę w ciąży...

Powiedzcie, jakie są Wasze doświadczenia?

Ania
 
reklama
Hej! Witam wszystkie majowe mamusie :)
Ja pracuje w gimnazjum, jestem nauczycielka, a to chyba jeden z najberdziej stresujacych zawodów. Myslalam, ze jesli bede czula sie dobrze, bede pracowala tak dlugo, jak sie da. I czuje sie dobrze do tej pory, a to juz 22 tydzien :)
Ale praca zaczyna mnie juz bardzo męczyć i postanowiłam sobie, za namową koleżanek z pracy z reszta, iść na zwolnienie. Bo przecież później nie będzie czasu na to, żeby odpoczywać, kiedy się chce i jak długo się chce :)