reklama
Forum BabyBoom

Dzień dobry...

Starasz się o maleństwo, wiesz, że zostaniecie rodzicami a może masz już dziecko? Poszukujesz informacji, chcesz się podzielić swoim doświadczeniem? Dołącz do naszej społeczności. Rejestracja jest bezpieczna, darmowa i szybka. A wsparcie i wdzięczność, które otrzymasz - nieocenione. Podoba Ci się? Wskakuj na pokład! Zamiast być gościem korzystaj z wszystkich możliwości. A jeśli masz pytania - pisz śmiało.

Ania Ślusarczyk (aniaslu)

  • Czy pomożesz Iwonie nadal być mamą? Zrób, co możesz! Tu nie ma czasu, tu trzeba działać. Zobacz
reklama

studentka z dzieckiem a alimenty od rodziców

catedra

Fanka BB :)
Dołączył(a)
27 Październik 2008
Postów
1 839
Witam

Bardzo proszę o pomoc. Jestem studentką studiów dziennych mam 22 lata. Mam 10cio miesięczną córkę. Jestem samotną mamą, panną. W przeciągu całego trybu studiów jedynie raz zdarzyło mi się "poslizgnąć". Mój ojciec który płacił na mnie śmieszne alimenty jak urodziłam dziecko wniósł sprawę o ustanie obowiązku alimentacyjnego względem mnie. Sąd przychylił się do jego wniosku i zostałam pozbawiona alimentów. Mieszkam w akademiku, zostało mi 1,5 roku studiów. Nie pracuję ponieważ studia dzienne na kierunku inżynieryjnym pochłaniają mi sporo czasu. Czy sąd miał do tego prawo? na rozprawie sędzia dopuścił się rażących uchybień. Z góry zakładał wyrok ponieważ ANI RAZU nie byłam zapytana o moją sytuację, o moje wydatki itp. Liczyły się jedynie wydatki ojca "bezrobotnego" który wydaje na opiekunkę na swojego synka 1000 zł miesięcznie! a jak sędzia zapytał dlaczego Pan nie opiekuje się dzieckiem to odpowiedział, że on teraz magistra robi i nie ma czasu...

jednym słowem farsa...

czy mogę ponownie złożyć wniosek o alimenty mimo, że mi je odebrano?

dziękuję z góry za odpowiedź
 
reklama
Jakieś 3 miesiące temu więc już szans na apelację nie mam... początkowo chciałam odpuścić ale moja sytuacja jest coraz cięższa...