reklama
Forum BabyBoom

Dzień dobry...

Starasz się o maleństwo, wiesz, że zostaniecie rodzicami a może masz już dziecko? Poszukujesz informacji, chcesz się podzielić swoim doświadczeniem? Dołącz do naszej społeczności. Rejestracja jest bezpieczna, darmowa i szybka. A wsparcie i wdzięczność, które otrzymasz - nieocenione. Podoba Ci się? Wskakuj na pokład! Zamiast być gościem korzystaj z wszystkich możliwości. A jeśli masz pytania - pisz śmiało.

Ania Ślusarczyk (aniaslu)

  • Czy pomożesz Iwonie nadal być mamą? Zrób, co możesz! Tu nie ma czasu, tu trzeba działać. Zobacz
reklama

Szczepienia w ciąży - grypa, krztusiec

oxygenium

Zaciekawiona BB
Dołączył(a)
23 Sierpień 2018
Postów
57
Dziewczyny pomóżcie bo jestem zielona w temacie. W poprzedniej ciąży tego nie ogarnęłam ale teraz chce zaszczepić się na grupę i krztusiec ale nie mam pojęcia jak mam to zrobić - polecicie gdzie zadzwonić w Krakowie i jak wyglada szczepienie ( mam sama szukać szczepionek w aptece czy są takie miejsca które je zapewniają?).
Z góry ogromnie dziękuje
 
reklama
Z tego co wiem to są to szczepienia refundowane. Zapytaj lekarza rodzinnego lub swojego ginekologa.
 
Dziewczyny pomóżcie bo jestem zielona w temacie. W poprzedniej ciąży tego nie ogarnęłam ale teraz chce zaszczepić się na grupę i krztusiec ale nie mam pojęcia jak mam to zrobić - polecicie gdzie zadzwonić w Krakowie i jak wyglada szczepienie ( mam sama szukać szczepionek w aptece czy są takie miejsca które je zapewniają?).
Z góry ogromnie dziękuje
Na szczepionkę na krztusiec trzeba mieć receptę. Szczepionki kupujesz i idziesz do punktu szczepień z nimi.
 
@oxygenium Szczepienie na grypę jest refundowane https://www.babyboom.pl/blog/szczegoly/bezplatne-szczepienia-przeciw-grypie-dla-ciezarnych
I z tego co wiem szczepionka przeciw krztuścowi jest też oferowana bezpłatnie wszystkim kobietom
w 16–36 tygodniu ciąży. Zgłoś się do lekarza POZ i on cię zakwalifikuje :)