reklama
Forum BabyBoom

Dzień dobry...

Starasz się o maleństwo, wiesz, że zostaniecie rodzicami a może masz już dziecko? Poszukujesz informacji, chcesz się podzielić swoim doświadczeniem? Dołącz do naszej społeczności. Rejestracja jest bezpieczna, darmowa i szybka. A wsparcie i wdzięczność, które otrzymasz - nieocenione. Podoba Ci się? Wskakuj na pokład! Zamiast być gościem korzystaj z wszystkich możliwości. A jeśli masz pytania - pisz śmiało.

Ania Ślusarczyk (aniaslu)

  • Czy pomożesz Iwonie nadal być mamą? Zrób, co możesz! Tu nie ma czasu, tu trzeba działać. Zobacz
reklama

Szczepienia, wizyty u lekarzy i zdrowie styczniowych bobasów

reklama
No właśnie mam 1 pytanie odnośnie szczepień, na jakie się decydujecie? Te refundowane czy te za kasę? tylko podstawa czy również te dodatkowe? Bo ja jestem zupełnie zielona w tym temacie
 
Ja sczepię podstawowymi ale płatnymi bo są podobno "czystsze" i dzieci tak na nie nie reagują mocno. - Konrad nigdy nie miał reakcji poszczepiennej. Adriana też będę nią szczepić.
 
ja luske szczepilam tak samo jak fifka tymi podstawowymi ale zawsze wykupywalam jak najmniejsza liczbe wkluc i moje dziecko nigdy nie zareagowalo na szczepionke ta skojarzona (chyba tak sie mówi) zle a jak ostatni raz dostala trzy wklucia bo niestety nie mielismy z czego zaplacic to przez dwa dni zachowywala sie jakby byla chora , cala rozpalona i opuchniete miejsca wklucia, :baffled:
teraz wojtkowi tez bd wykupywac.
 
Ja Nataniela szczepię podstawowymi ale płatnymi + pneumokoki. teraz wezmę tylko 6w1, pneumo sobie daruję i zaszczepię jak będzie starszy
 
ja szczepilam na nfz i dalismy rade ... zadnego odczynu poszczepiennego nigdy nie bylo ,,, nawet po mmr no i pewnie na pneumo zaszczepie ale to przed zlobkiem

a jakkos tak w glowie mi siedzi ze wstrzykiwac 6 roznych szczepionek to wole co jakis czas isc zaszczepic pojedyncza czy podwojna takieo maluszka