reklama

Szczepienia, wizyty u lekarzy i zdrowie styczniowych bobasów

Temat na forum 'Dzieci urodzone w styczniu 2014' rozpoczęty przez vinga89, 30 Grudzień 2013.

1. vinga89

vinga89 mamusia syneczków

2. monika9

monika9 Fanka BB :)

No właśnie mam 1 pytanie odnośnie szczepień, na jakie się decydujecie? Te refundowane czy te za kasę? tylko podstawa czy również te dodatkowe? Bo ja jestem zupełnie zielona w tym temacie

3. reklama
  4. milusia21

milusia21 Fanka BB :)

Ja szczepię refundowanymi,i na wszystkie wymagane

5. Fifka

Fifka ♥ Chłopcowa Mama ♥

Ja sczepię podstawowymi ale płatnymi bo są podobno "czystsze" i dzieci tak na nie nie reagują mocno. - Konrad nigdy nie miał reakcji poszczepiennej. Adriana też będę nią szczepić.

6. bluelovi

bluelovi Fanka BB :)

ja luske szczepilam tak samo jak fifka tymi podstawowymi ale zawsze wykupywalam jak najmniejsza liczbe wkluc i moje dziecko nigdy nie zareagowalo na szczepionke ta skojarzona (chyba tak sie mówi) zle a jak ostatni raz dostala trzy wklucia bo niestety nie mielismy z czego zaplacic to przez dwa dni zachowywala sie jakby byla chora , cala rozpalona i opuchniete miejsca wklucia, :baffled:
    teraz wojtkowi tez bd wykupywac.

7. vinga89

Ja Nataniela szczepię podstawowymi ale płatnymi + pneumokoki. teraz wezmę tylko 6w1, pneumo sobie daruję i zaszczepię jak będzie starszy

8. Kasienka_

Kasienka_ Fanka BB :)

ja szczepilam na nfz i dalismy rade ... zadnego odczynu poszczepiennego nigdy nie bylo ,,, nawet po mmr no i pewnie na pneumo zaszczepie ale to przed zlobkiem

a jakkos tak w glowie mi siedzi ze wstrzykiwac 6 roznych szczepionek to wole co jakis czas isc zaszczepic pojedyncza czy podwojna takieo maluszka

9. vinga89

Fifka a Adriankowi nie przysługuje darmowe szczepienie na pneumokoki? sąsiadka urodziła wcześniaczka i miała darmowe to szczepienie

10. reklama
  11. Kasienka_

Kasienka_ Fanka BB :)

​Vinga wczesniakom przysluguja wszystkie darmowe te dodatkowe czyli i na pneuo i na rota i na meningo