reklama
Forum BabyBoom.pl

Dzień dobry

Starasz się o maleństwo, wiesz, że zostaniecie rodzicami a może masz już dziecko? Poszukujesz informacji, chcesz się podzielić swoim doświadczeniem? Dołącz do naszej społeczności. Rejestracja jest bezpieczna, darmowa i szybka. A wsparcie i wdzięczność, które otrzymasz - nieocenione. Podoba Ci się? Wskakuj na pokład! Zamiast być gościem korzystaj z wszystkich możliwości. A jeśli masz pytania - pisz śmiało.

Ania Ślusarczyk (aniaslu)

  • Kochani, umiera młoda mama. To koleżanka jednej z naszych moderatorek @89katia. Być może uda sie ocalić jej życie, ale (jak zawsze) potrzba na to pieniędzy. I to nie za miesiąc, nie za dwa, tylko teraz. Dorzuć się do zbiórki. Każda wpłata, nawet ta symboliczna daje jej większą nadzieję, że wróci do swoich maluszków. Dziękuję. aniaslu Poznaj Anię i jej dzieci. I podejmij decyzję.

reklama

Szkoła rodzenia

Erika

Zaciekawiona BB
Dołączył(a)
2 Czerwiec 2005
Postów
36
Rozwiązania
0
Cześć Dziewczyny, właśnie zastanawiam się nad szkołą rodznia. Czy któraś z Was już się zdecydowała? Szczególnie interesowałyby mnie szkoły we Wrocławiu. Jestem kompletnie ciemna w tej kwestii i nie wiem, którą wybrać... jakimi kryteriami się kierować. Może już wiecie więcej na ten temat?
Pozdrowienia
 
reklama

Mika_27

Mama lutowa'06,wrześn.'08
Dołączył(a)
3 Sierpień 2005
Postów
487
Rozwiązania
0
Kiedy zapisujecie sie na szkole i ile u was trwa? Ja mam problem bo szkola jest w pn i czw o 17, a ja w te dni pracuje rano i potem wlasnie od 17 do 19. Jaki pech. W pracy nie pozwola mi na kazdym dyzurze znikac i pewnie sie wkurza. Nie wiem co robic! Oni i tak woleliby najac juz nowa dziewczyne i zebym zdazyla ja podszkolic i mam uciekac na zwolnienie. Tylko nie wiem czy gin zgodzi sie wypisywac juz takie ciagle zwolnienia. Jestem w kropce.
 

Antares77

pam pa ram pam bum bum :)
Dołączył(a)
4 Lipiec 2005
Postów
2 502
Miasto
Warszawa
Rozwiązania
0
Mika - mój gin chciał mi dac zwolnienie juz na poprzedniej wizycie na początku października. Wydaje mi sie,że nie bedziesz miałą z tym kłopotu, bo przecież gin Ci nie robi łaski - mozesz być zmęczona, źle sie czuc - najzupełniej w świecie potrezbować odpoczynku. Jak mu powiesz sama, zę chcesz iść na zwolnienie to przecież Ci nie bedzie udowadniał, ze to jest niepotrzebne.Myslę, ze ten czas ciąży w którym teraz jesteśmy to najlepszy moment na L4.Ani za wcześnie ani za późno.Pogadaj z ginem - myślę, że takie zwolnienie to jest norma.

Ja już swoją szkolę od października właśnie i szczerze mam dostyć - widze, zę dopóki ja tu będe ona i tak samodzielnie nic nie zrobi bo za każdym razem sie mnie pyta, chociaż przygotowałam hjej zestawienia, opisy itp. WIęc hmmm.... ja sie chyba zmywam od listopada i właśnie wtedy planuję rozpoczać szkołe rodzenia - znaczy zrobic najpierw rozpoznanie :) Ponieważ nie jestem jeszcze aż tak ocieżała i zasapana jak mogę byc na przykład za miesiać - wolę zacząć wczesniej :)
 

Magduska

Mama 2 super chłopaków
Dołączył(a)
6 Wrzesień 2005
Postów
4 974
Rozwiązania
0
Moja ginka mówi, że od 30 tygodnia zacząć ale ja zaczynam już w listopadzie. Bo kto to wie jakie samopoczucie będzie pod koniec:)
 

karola7

Fanka BB :)
Dołączył(a)
6 Czerwiec 2005
Postów
5 462
Rozwiązania
0
Jest jeszcze jedno za tym, że by zacząć troszke wcześniej. A jak dzidzi sie troszke pospieszy i bedzie chciala sie urodzic np. w 36 tygodniu? To wtedy szkoly juz nie uda się skonczyć.
 

Agnieszka25w-wa

Zaangażowana w BB
Dołączył(a)
14 Lipiec 2005
Postów
140
Rozwiązania
0
Cześć wszystkim mamuniom. Podejrzałam was ze styczniówek hehe, mam nadzieje że nie obrazicie się ;). Ja już powoli kończe szkołę rodzenia i jest naprawdę rewelacja. Mnóstwo wiadomości, fachowych porad i gimnastyka która bardzo pomaga. Jak któraś z was ma ochote to podam namiary na szkołę rodzenia w Warszawie na Ursynowie - jest całkowicie bezpłatna - potrzebne tylko skierowanie od gina że możecie do niej chodzić i ćwiczyć. Pozdrowionka dla wszystkich - Agnieszka
 

Mika_27

Mama lutowa'06,wrześn.'08
Dołączył(a)
3 Sierpień 2005
Postów
487
Rozwiązania
0
Dzieki Antares, chyba tez zaczne szkole wczesniej tzn.od polowy listopada, bo wtedy prawdopodobnie odejde na l4(tak mi jakos wypadnie wizyta u gina, kiedy bedzie mogl je wystawic). Najstraszniejsze beda dla mnie teraz te 3tyg.kiedy bede musiala wrocic do pracy. Od razu mam nerwy jak pomysle ze musze tam chodzic.Chce zostac w domku! :-[
 
reklama

Kachna321bum

Fanka BB :)
Dołączył(a)
29 Wrzesień 2005
Postów
2 345
Rozwiązania
0
Ja jak byłam w przychodni to moja położna pyta: Zapisała się pani do szkoły rodzenia?? Ja mówię, że jeszcze nie. A ona: To się pani za 2 tygodnie zapisze!! I koniec rozmowy :p :p :p Tak więc w środę mam wizytę i się zapiszę. Pewnie to te babki będą prowadzić, są tam ze cztery te położne, wszystkie sympatyczne, a moja najbardziej :p
 
Autor Podobne tematy Forum Odpowiedzi Data
Angela_kamirax Potrzebuję porady 0
M Styczniowe mamy 2020 2
M Styczniowe mamy 2020 0
Izabela12348 Ciąża, poród, połóg 3

Polecamy

null

Nowe wątki

reklama

Nowe pytania

Do góry