reklama

Szkoła rodzenia

Temat na forum 'Poleć szpital, lekarza, położną' rozpoczęty przez filkaa, 15 Styczeń 2011.

1. filkaa

filkaa

Najlepsze odpowiedzi:
    0
    Witam !! Jestem studentką III roku położnictwa i proszę o pomoc w wypełnieniu ankiety. Ankieta jest anonimowa i posłuży mi wyłącznie w celu badawczym do pracy o projektowanym tytule Szkoła Rodzenia, a rzeczywisty przebieg porodu. Ankieta jest skierowana do kobiet i mężczyzn którzy przed porodem uczęszczali do Szkoły Rodzenia.

LINK:
    https://spreadsheets.google.com/viewform?formkey=dHRGYXFEY29wa3Zac1hTT2Mwb285cFE6MQ

Dziękuje za wszelką pomoc

2. RachBuka

RachBuka

Najlepsze odpowiedzi:
    0
    Hej,

zastanawiam się nad szkołą rodzenia. Szukam szkoły dobrej przede wszystkim ale i nie za drogiej niestety...

Czy możecie mi polecić jakąś fajną szkołę we Wrocławiu?

Dzięki :)

3. reklama
  4. szóstkowa mama

szóstkowa mama Fanka BB :)

Najlepsze odpowiedzi:
    0
    Witaj!
    Ja urodziłam 6 dzieci i nigdy nie byłam w szkole rodzenia.4 dzieci urodziłam naturalnie i dwoje przez cc.Porody miałam dość krótkie,bo od momentu położenia się na łóżku porodowym do urodzenia się maluszka nie mijało więcej niż 3 godz.
    Zamierzam jeszcze się postarać o jeszcze jednego maluszka,ale nie zamierzam chodzić do szkoły rodzenia.Dla mnie to strata czasu i pieniędzy.
    Jestem ciekawa ile mam jest tego zdania co ja???

5. kakakarolina

kakakarolina Fanka BB :)

Najlepsze odpowiedzi:
    0
    Mnie się nie chciało chodzić i nie żałuję. Zaoszczędziłam kupę czasu a i tak urodziłam. Wszystko mi położna mówiła i było ok.
    Koleżanki chodziły i miały cc:-D (nie wszystkie oczywiście i nie ma to związku żeby zaraz się ktoś nie obruszył tylko tak im wyszło)

6. wiolan

wiolan PODWÓJNA MAMA

Najlepsze odpowiedzi:
    0