reklama
Forum BabyBoom

Dzień dobry...

Starasz się o maleństwo, wiesz, że zostaniecie rodzicami a może masz już dziecko? Poszukujesz informacji, chcesz się podzielić swoim doświadczeniem? Dołącz do naszej społeczności. Rejestracja jest bezpieczna, darmowa i szybka. A wsparcie i wdzięczność, które otrzymasz - nieocenione. Podoba Ci się? Wskakuj na pokład! Zamiast być gościem korzystaj z wszystkich możliwości. A jeśli masz pytania - pisz śmiało.

Ania Ślusarczyk (aniaslu)

  • Czy pomożesz Iwonie nadal być mamą? Zrób, co możesz! Tu nie ma czasu, tu trzeba działać. Zobacz
reklama

Szkoła rodzenia

Dołączył(a)
15 Styczeń 2011
Postów
1
Witam !! Jestem studentką III roku położnictwa i proszę o pomoc w wypełnieniu ankiety. Ankieta jest anonimowa i posłuży mi wyłącznie w celu badawczym do pracy o projektowanym tytule Szkoła Rodzenia, a rzeczywisty przebieg porodu. Ankieta jest skierowana do kobiet i mężczyzn którzy przed porodem uczęszczali do Szkoły Rodzenia.

LINK:
https://spreadsheets.google.com/viewform?formkey=dHRGYXFEY29wa3Zac1hTT2Mwb285cFE6MQ

Dziękuje za wszelką pomoc
 
reklama
Hej,

zastanawiam się nad szkołą rodzenia. Szukam szkoły dobrej przede wszystkim ale i nie za drogiej niestety...

Czy możecie mi polecić jakąś fajną szkołę we Wrocławiu?

Dzięki :)
 
Witaj!
Ja urodziłam 6 dzieci i nigdy nie byłam w szkole rodzenia.4 dzieci urodziłam naturalnie i dwoje przez cc.Porody miałam dość krótkie,bo od momentu położenia się na łóżku porodowym do urodzenia się maluszka nie mijało więcej niż 3 godz.
Zamierzam jeszcze się postarać o jeszcze jednego maluszka,ale nie zamierzam chodzić do szkoły rodzenia.Dla mnie to strata czasu i pieniędzy.
Jestem ciekawa ile mam jest tego zdania co ja???
 
Mnie się nie chciało chodzić i nie żałuję. Zaoszczędziłam kupę czasu a i tak urodziłam. Wszystko mi położna mówiła i było ok.
Koleżanki chodziły i miały cc:-D (nie wszystkie oczywiście i nie ma to związku żeby zaraz się ktoś nie obruszył tylko tak im wyszło)