reklama
Forum BabyBoom

Dzień dobry...

Starasz się o maleństwo, wiesz, że zostaniecie rodzicami a może masz już dziecko? Poszukujesz informacji, chcesz się podzielić swoim doświadczeniem? Dołącz do naszej społeczności. Rejestracja jest bezpieczna, darmowa i szybka. A wsparcie i wdzięczność, które otrzymasz - nieocenione. Podoba Ci się? Wskakuj na pokład! Zamiast być gościem korzystaj z wszystkich możliwości. A jeśli masz pytania - pisz śmiało.

Ania Ślusarczyk (aniaslu)

  • Czy pomożesz Iwonie nadal być mamą? Zrób, co możesz! Tu nie ma czasu, tu trzeba działać. Zobacz
reklama

Szyjka

Mamaona

Fanka BB :)
Dołączył(a)
17 Maj 2018
Postów
1 299
hej! Jestem w 36tc, na wizycie lekarz powiedział ze szyjkę już mam krótką i gotową do akcji :blink: czy skracającej się szyjce towarzyszą jakieś odczucia? Od jakiegoś czasu czuje kłucie, trochę jakby w pęcherzu lub pochwie, często podczas chodzenia. Czy to to? Czy spacerowanie/ruch wpływa na skracanie?
 
reklama
Tak spacer i jakakolwiek aktywnosc moze wplywac na skracanie sie szyjki. Odczuwasz jakiekolwiek skurcze? :) bo to skurczr tez powoduja skracanie sie szyjki, a klucie w. Pochwie to ja mam prawie od polowy ciazy.
 
Chodzenie, siedzenie zwieksza nacisk maluszka na szyjke i wtedy się skraca. Objawami jest często kłucie w pochwie, twardnienia brzucha, skurcze. Mi zaczęła się skracać bez objawów w 26tc. Aktualnie mamy koniec 32 a szyjka ma 17mm, oczywiście leże i wstaje tylko do łazienki