reklama

Tak bardzo się martwię :(

Temat na forum 'Ciąża, poród, połóg' rozpoczęty przez Sylwiaxp20, 9 Kwiecień 2013.

  1. Sylwiaxp20

    Sylwiaxp20 Początkująca w BB

    Witam. Dziewczyny ostatni okres miałam 23 lutego. Udałam się do ginekologa i powiedział, że widzi pęcherzyk ciążowy 13 mm z widocznym pęcherzykiem żółtkowym, echa zarodka nie ma. Robiłam od tamtego czasu już 3 razy beta HCG: 03.04-8351 , 05.04- 11710,67 i ostatnie 08.04- 24324. Jak myślicie waszym zdaniem jest wszystko ok czy powinnam się martwić tym, że nie ma jeszcze echa zarodka? Proszę odpowiedzcie, bo zaczynam fiksowac a następna wizyta dopiero w piątek.:sad:
     
  2. marcia30

    marcia30 Fanka BB :)

    Sylwia przede wszystkim gratulacje i nie panikuj to dopiero niespelna 7 tc jak dobrze licze i ma prawo jeszcze nie byc slychac serduszka, a beta ci ladnie przyrasta takze mysle ze w piatek uslyszysz juz serduszko. Teraz odpoczywaj i sie nie stresuj...powodzenia :-)
     
  3. reklama
  4. kasia-matiy

    kasia-matiy Fanka BB :)

    czy echo zarodka to to samo co bicie serca? kurczę to tak dawno było :-D:-D:-D a ja z terminologii jestem gęś :-D ale wg mnie jeśli lekarz nic nie mówi to jest ok, a jeśli to chodzi o to bicie sersa to u nas robili dużo później niż tobie!!! w 10 tyg. ciąży miałam dopiero pierwsze USG więc spokojnie, pamiętaj że to stres jest twoim największym wrogiem :tak: no i gratulacje oczywiście !!!
     
  5. kasiekz

    kasiekz Fanka BB :)

    ja byłam u lekarza w 6tc i już było widoczne bicie serduszka, ale nic się nie martw nie ma reguły. wszystko zależy od aparatury jaką lekarz posiada, a tygodnie ciąży na usg wcale nie odzwierciedlają faktycznych tygodni np. jak powinnam być w 20 tygodniu ciąży, to na usg okazało się, że to 23tc:D
     
  6. monia_26

    monia_26 Mama Kingusi :*

    Skoro lekarz nic nie mówi to się nie martw :) Czekaj spokojnie na kolejną wizytę. Przyrosty bety są prawidłowe. Ja w 6t3d nie miałam jeszcze widocznego echa serca, a na kolejnym usg w 9 tc już pięknie biło :) Być może później zaszłaś w ciążę, tzn, miałaś później owulację niż np. w 14 dniu cyklu. Dzieje się to przy długich cyklach. Ja miałam przed ciążą cykle 34-36 dni, a tym samym owulację ok. 20 dnia cyklu. Spokojnie czekaj na wizytę :)
     

Poleć forum