reklama

Test ciążowy a poziom HCG pomocy!

Temat na forum 'Potrzebuję porady' rozpoczęty przez migduch, 12 Marzec 2015.

  1. migduch

    migduch Fanka BB :)

    Witam:) Pewnie bylo sporo takich watkow ale ja mam konkretne pytanie.
    2 dni temu zrobilam test ciazowy i wyszla mi bladziutka linia. Powtorzylam go, to samo zrobilam wczoraj rano i dzis i kreska sie pokazuje ale jest bladziutenka.Okres powinnam dostac niedziela- pon (srednia cyklu wychodzi mi 32 dni i z tego wychodzi ze w pon), ale zdarzalo mi sie ze okres byl wczesniej nawet w 29 dc jak w zeszlym miesiacu. Nie robilam bety i nie wiem czy jest sens skoro jestem przed okresem i wszystko moze sie zdarzyc? Czy kreska na tescie nie powinna juz robic sie ciemniejsza czy poziom HCG wzrasta dopiero od 1 dnia miesiaczki? Czy na razie hcg nie rosnie bo jestem przed okresem? Prosze o pomoc bo nie bardzo wiem co robic i co myslec:(
     
  2. MalaZosia

    MalaZosia Mamusia Piotrusia :)

    A jesteś w stanie dokładnie stwierdzić kiedy miałaś owulację i kiedy doszło do ewentualnego zapłodnienia? Bywa, że owulacja się przesuwa. Zaleca się robić test w dniu oczekiwanej miesiączki, więc zrobiłaś go wcześniej. HCG można wykryć w krwi już w 2 doby po implantacji czyli zagnieżdżeniu się zarodka czyli 6-7 po zapłodnieniu. Więc albo czekaj na termin miesiączki a nawet zrób test z moczu dzień czy dwa po. A jeśli musisz wiedzieć już to zrób test z krwi i będziesz miała 100% pewności. Kosztuje około 25-30 zł i robią w każdym szpitalu.

    Życzę powodzenia :)
     
    Ostatnia edycja: 12 Marzec 2015
  3. reklama
  4. mamastaszka

    mamastaszka Fanka BB :)

    tak , ja miałam 2x bledziutką- jak to piszesz kreskę - test robiłam ciut ponad tydzień od owulacji z powodu objawów wczesnej ciązy- ach jakiż piekny biust ,troch tkliwy, miałam nagle, co nie umkneło i kolegom z pracy i reszcie świata.... Pierwszy test robiłam wieczorem, bo nie wytrzymałam, drugi rano... Potem to juz tylko Beta i potwierdzenie prawidłowej lokalizacji zarodka. Teraz moja "kreseczka " spi w łóżeczku i niedługo kończy dwa latka....
    Poczekaj jak masz na to nerwy, a jak nie zrób bete i umów sie wstepnie na przyszły tydz do gina...:tak:
     
  5. migduch

    migduch Fanka BB :)

    Dziekuje dziewczyny na odpowiedz ale kurcze nadal nie wiem jak to jest z tym hcg i czy to normalne ze do czasu okresu moja kreseczka bedzie bladziutka?;)
    malazosia tak wiem kiedy byla owulka- 28 w nocy mialam takie bole brzucha ze myslalam ze zwariuje, zrobilam test owu i bach dwie grube czerwone krechy, wtedy tez sie staralismy w okolicach owulki:) Test zrobilam 10 dni po owulce, nawet jak sie przesunela to 9 dni po wiec mysle ze cos moglo wyjsc. Trzasnelam juz chyba z 5 testow i to roznych bo nie wierzylam ze sie udalo i nadal to do mnie nie dociera;) A co do testu z krwi to moze faktycznie wieczorem podjade do szpitala niech zrobia, dlugo sie czeka na wyniki?;)
     
  6. MalaZosia

    MalaZosia Mamusia Piotrusia :)

    Tak, czasem druga kreska jest blada we wczesnej ciąży. Od owulacji do implantacji daleka droga :) Wszystko zależy kiedy i gdzie (jajowód, macica) dokładnie doszło do zapłodnienia, potem podział komórki, wędrówka zygoty do macicy, implantacja. Średnio 10-14 dni. Pewnie jakbyś powtórzyła test w dniu oczekiwanej miesiączki to druga kreska byłaby grubsza.
    Ja jak robiłam test z krwi w pierwszej ciąży (też mi druga kreska wyszła bladziutka, prawie niewidoczna) to wyniki miałam na drugi dzień.

    No i gratulacje :)
     
  7. aknytsuJ

    aknytsuJ Fanka BB :)

    Ja miałam bladziutka kreseczke ponad tydzień po 1 dniu spodziewanej @ .. Wczesniej robiłam dwa testy i byly negatywne wiec wiesz naprawde różnie to bywa.. :)
     
  8. caffeelattee

    caffeelattee Zaciekawiona BB

    HCG rośnie, bodajże, od implantacji zarodka w macicy. Ja miałam bardzo bladą kreskę na kilka dni przed spodziewanym okresem. Ciąży nie planowałam, ale intuicja kazała zrobić test. Od razu po zobaczeniu drugiej kreski poleciałam na badanie krwi. Beta wyszła, wtedy, 24,7.
     
  9. ulala

    ulala Fanka BB :)

    ja miałam bladą kreseczke nateście i poszłam od razu na beta hcg i ciaza została potwierdzona idz zrobić bete po co sie katować myslami:) Powodzenia
     
  10. reklama
  11. Eva87

    Eva87 Zaangażowana w BB

    Spokojnie, wydaje mi się że powinnaś poczekać do terminu miesiączki.
    Ja w ogóle sobie odpuściłam testy - zrobiłam dopiero jak okres spóźniał mi się 4 dni (i wyszła druga blada kreska). Czasami przed terminem miesiączki w ogóle żadna druga kreska się nie pojawia.
    Nie przejmuj się też, że na drugi dzień kreska nie była ciemniejsza - na tak wczesnym etapie różnice w barwie kreski są minimalne, zależą też od stężenia moczu (jeśli dzień wcześniej więcej piłaś, to kreska może wręcz w ogóle się nie pojawić, bo stężenie HCG w moczu będzie niewykrywalne).
    Trzymam kciuki! :-)
     
  12. migduch

    migduch Fanka BB :)

    Dziekuje dziewczyny za odpowiedzi, to dla mnie duzo znaczy naprawde:) Moj lekarz jest na zwolnieniu prawdopodobnie do kwietnia a nikomu nie chce mowic na razie;) I troche nie wiem co robis stad te wszystkie pytania ktore normalnie moglabym zadac lekarzowi;)
    ps.Dzis znowu test zrobilam no i....kreska jest. Napewno nie trzeba jej szukac na tescie choc nie jest super czerwona;)
     

Poleć forum