reklama
Forum BabyBoom

Dzień dobry...

Starasz się o maleństwo, wiesz, że zostaniecie rodzicami a może masz już dziecko? Poszukujesz informacji, chcesz się podzielić swoim doświadczeniem? Dołącz do naszej społeczności. Rejestracja jest bezpieczna, darmowa i szybka. A wsparcie i wdzięczność, które otrzymasz - nieocenione. Podoba Ci się? Wskakuj na pokład! Zamiast być gościem korzystaj z wszystkich możliwości. A jeśli masz pytania - pisz śmiało.

Ania Ślusarczyk (aniaslu)

  • Czy pomożesz Iwonie nadal być mamą? Zrób, co możesz! Tu nie ma czasu, tu trzeba działać. Zobacz
reklama

Testy pozytywne, później negatywne.

I chcesz powiedzieć że test ci pokazał ci ze która była za 2 miesiące;) bez żartów, gratulacje ciąży, ale test autorki jest negatywny
Nie no ☺☺

Miałam podobna sytuację 2 miesiące temu. Testy w dniu spodziewanej miesiączki wyszły jakby pozytywne - widać było bladą kreskę. Już się ucieszyłam a tu następnego dnia okres. Czyli ciąży nie było albo biochemiczna, nie znam się dokładnie na tym.

Miesiąc później kolejny okres a dwa miesiące później byłam w ciąży. Czyli dwa miesiące po tej akcji udało się zajść w ciążę a nie, że dwa miesiące wcześniej testy przewidziały ciążę. Chodziło mi raczej o to, że nie ma się co nakręcać ale też nie można się co poddawać.
 
Ostatnia edycja:
reklama
Nie no ☺☺

Miałam podobna sytuację 2 miesiące temu. Testy w dniu spodziewanej miesiączki wyszły jakby pozytywne - widać było bladą kreskę. Już się ucieszyłam a tu następnego dnia okres. Czyli ciąży nie było albo biochemiczna, nie znam się dokładnie na tym.

Miesiąc później kolejny okres a dwa miesiące później byłam w ciąży. Czyli dwa miesiące po tej akcji udało się zajść w ciążę a nie, że dwa miesiące wcześniej testy przewidziały ciążę. Chodziło mi raczej o to, że nie ma się co nakręcać ale też nie można się co poddawać.