reklama

Torbiele w piersiach

Temat na forum 'Zdrowa mama' rozpoczęty przez Nocka, 18 Wrzesień 2007.

  1. Monika Lecka

    Monika Lecka zaciekawiona:)

  2. OlekP-Z

    OlekP-Z Początkująca w BB

    Hej! Nie mogę sie pochwalić dużą wiedzą na temat torbile! Poza tym, że Go mam! USG wykryło torbiel z wyciekiem na 5 mm! we średę idę na Mammografię! Boję się..........
     
  3. reklama
  4. MINIURKA00

    MINIURKA00 Początkująca w BB

    Ja mam torbiel na prawej piersi ma 2,5cm mam miec to usuniete przy narkozie strasznie sie boje ze to nie torbiel tylko rak. Ale w srode ide do onkologa nie wiem co mi powie strasznie sie boje
     
  5. iiizis

    iiizis Aktywna w BB

    dziewczyny, bądźcie dobrej myśli. nie można panikować skoro jeszcze nic złego sie nie dzieje!
     
  6. pooka

    pooka Mama marcowa 2007

    Miniurka, jak już zostało napisane nieznaczny procent torbieli to rak.
    Jestem obciążona genetycznie (zdiagnozowany gen odpowiadający za raka piersi i jajnika), mam 80% szansy na raka i w 2001 wykryłam torbiel, troche mnie jedna pani onkolog przestraszyła, poszłam na zabieg w znieczuleniu miejscowym na stół operacyjny, okazało się że zmiana niezłośliwa, zwykła torbielka a strachu się najadłam... więc nie martw się na zapas i głowa do góry :-)
     
  7. mama Zuzi

    mama Zuzi Początkująca w BB

    Witam wszystkich trafiłam tutaj poniewaz szukałam czegoś o chorobach piersi ostatnio jedna dosyc mi dokucza i musze wybrac sie na usg (strasznie sie boje ze bedzie cos nie tak:-() ale Wasze wypowiedzi mnie uspokoiły a szczególnie ta ze"to co boli nie jest grozne:happy:" dziekuje - mama Zuzi
     
  8. royanna

    royanna Szczesliwa mamusia :)

    Witajcie!
    Ja dzis bylam na usg piersi, poniewaz od 2 miesiecy pobolewa mnie lewa piers i pacha. Okazuje sie, ze w lewej piersi mam torbiel 4mm(ale nie od tego mnie boli, raczej od wezlow chlonnych)a w prawej piersi 8mm. Troche mnie to martwi, ale glownie dlatego, ze do lekarza ide dopiero po 6stycznia(teraz ma urlop) a ja chcialabym juz "pracowac"nad powiekszeniem rodzinki, a nie bardzo wiem, czy mi wolno....Czy najpierw nie musze wyleczyc torbieli...Kurcze, wszystkie mje plany ulegaja zmianie.
     
  9. joe alex

    joe alex Mamusia Tomka i Piotrusia

    Ja jestem prawie w identycznej sytuacji. Nieco ponad 3 lata temu wykryłam sobie zgrubienie, okazało się na szczęście niegroźne.
    Zaszłam w ciążę, i nadal było bez zmian. Dopiero, kiedy byłam w ciąży z drugim maleństwem, tuż pod pierwszym guzkiem pojawił mi się następny.
    Boję się trochę iść do onkologa... Zwlekam z tym z miesiąca na miesiąc... W końcu jednak trzeba się będzie zmobilizować:sorry2:.
     
  10. reklama
  11. anus35

    anus35 Początkująca w BB

    Cześć dziewczyny!Byłam na badaniu piersi i okazało się żę mam torbiele,czy to coś poważnego?czekam na wiadomośc
     
  12. Madmax

    Madmax Początkująca w BB

    witam
    Masz problem z Torbielami ,Miesniakami darmowa porada od 9.00 do 14.00 tel 0503495495
     

Poleć forum