reklama

trampolina do ogrodu

Temat na forum 'Przedszkolaki' rozpoczęty przez marysiowska, 20 Kwiecień 2015.

  1. marysiowska

    marysiowska Początkująca w BB

    hej wszystkim:) moj synek ma w czerwcu urodziny, ale juz teraz zaczal ‘subtelnie’ przebakiwac co by chcial dostac, tzn chodzi za mna dzien w dzien i prosi o trampoline. oczywiscie to ma byc niespodzianka wiec na razie mu mowie ze nie ma mowy itd.
    czy ktos z was kupowal kiedys trampoline? ile miejsca na nia potrzebuje w ogrodku? chcialabym taka na kilkoro dzieci zeby synek mogl sie na niej bawic z kolegami, a nie jednoosobowa
     
  2. happybeti

    happybeti show must go on...

    My mamy taką wielką- ale kupiłam używaną :tak:.
    Średnica to jakieś 4 metry .
    Generalnie- im większa, tym lepsza, no, ale musisz brać pod uwagę , ile przestrzeni w ogrodzie możesz na nią poświęcić.

    A fajny pomysł zobaczyłam u niani , u której raz była moja córka - tam trampolina była położona na ziemi , nad wykopanym dołem. Bezpiecznie- bo dziecko nie spadnie i nie przesłania ogrodu :tak:
     
  3. reklama
  4. marysiowska

    marysiowska Początkująca w BB

    4 metry to wydaje mi sie strasznie duzo, wolałabym chyba jednak cos mniejszego, boje sie ze nie zmiesci mi sie az taka w ogrodzie:) jesli macie jakies konkrety do polecenia to bede wdzieczna za propozycje
    dobrze rozumiem ten pomysl ze trampolina jets jak jakby na poziomie gruntu? brzmi ciekawie, no i jesli faktycznie jest bezpieczniej dzieki temu to tym bardziej sie nad tym zastanowie:) twoim dzieciaczkom nie znudzila sie po miesiacu? boje sie troche czy po jednym sezonie nie pojdzie w odstawke.
     
  5. Ania_ABCfitness

    Ania_ABCfitness Zaciekawiona BB

    Jeśli szukasz trampoliny, na której swobodnie może bawić się kilkoro maluchów na raz, to mogę polecić model Sapphire 12FT o średnicy 365 cm, rozmiarowo można przyrównać ją np. do Fiata Panda :) Przed zakupem upewnij się, czy taka wielkość będzie odpowiednia do twojego ogrodu, pamiętaj że trampolina powinna zostać rozłożona na płaskim i stabilnym podłożu.
     
  6. marysiowska

    marysiowska Początkująca w BB

    oo, badzo dziekuje za propozycje, zaraz sobie zerkne. a czy na takiej trampolinie moga tez skakac dorosli..?;>
     
  7. Ania_ABCfitness

    Ania_ABCfitness Zaciekawiona BB

    Maksymalna waga użytkowników to 150 kilogramów, więc nic nie stoi na przeszkodzie żeby z trampoliny korzystały również osoby dorosłe :)
     
  8. BajkoweUbranka_pl

    BajkoweUbranka_pl Fanka BB :)

    Myślę,że na lato jest to bardzo fajne rozwiązanie i zabawka do ogrodu,trzeba tylko pilnować dzieci bo czasem ponosi je fantazja i mogą zwyczajnie spaść. Poszukaj w sklepach internetowych z zabawkami,tam na pewno znajdziesz dobrą trampolinę.
     
  9. sekosrv

    sekosrv Zaciekawiona BB

    Polecam te z ikei. Są bardzo bezpieczne.
     
  10. reklama
  11. BajkoweUbranka_pl

    BajkoweUbranka_pl Fanka BB :)

    A te w sklepach internetowych nie są bezpieczne? Moim zdaniem jak najbardziej tak,wystarczy że wybierzesz ten odpowiedni model i nie ma się czego obawiać,teraz naprawdę są bardzo fajne promocje.
     
  12. Anulek01

    Anulek01 Aktywna w BB

    My mamy o średnicy 312 cm i jest w sam raz, kilkoro dzieci moze spokojnie fikać ;) 4metrowa była by za duza wg mnie
    Kilku znajomych ma 260cm i jak wejdzie kilkoro dzieci to miejsca jest mało, ale nasza już jest ok i spokojnie wystarczy,
     

Poleć forum