reklama
  1. Uwierz, że jesteś ok. Masz prawo mieć gorszy dzień, masz prawo czuć się zmęczona i popełniać błędy. Najważniejsze, że masz prawo być z siebie dumna. Razem z Dove świętujemy Dzień Mamy Świętuj z nami. Konkursowo/

    Wybierz zabawkę, która uszczęśliwi twojego maluszka Konkurs/

    Zamknij powiadomienie

Trzeci Migdał:(

Temat na forum 'Zdrowe dziecko' rozpoczęty przez msiubka, 22 Marzec 2007.

  1. msiubka

    msiubka Gość

    Najlepsze odpowiedzi:
    0
    Witam Mamusie;
    U mojej córci wykryto 3 migdała:sick: ( chrapała od 2 tygodni i miała wydzieline gesta biała z nosa). Dostaje zyrtec i buderhin. Na ulotce buderhinu przeczytałam, że to steryd i w trakcie stosowania należy kontrolować wzrost dziecka trochę mnie to przeraża I WIELE INNYCH DZIWNYCH INFORMACJI...:no: Czy ktoś wie, coś więcej o tym leku? I czy wasze dzieci miały usuwane migdałki kiedy? Pozdrawiam:elvis:
     
  2. msiubka

    msiubka Gość

    Najlepsze odpowiedzi:
    0
    OK postanowiłam jutro jechac do innego lekarza mam jakas niepewnosc. Co z tego wyniknie zobaczymy........
    [​IMG]
     
  3. reklama
  4. anineczka

    anineczka królowa mrówek :P

    Najlepsze odpowiedzi:
    0
    Zrob najpierw testy alergiczne.
    U mojej siostry tez twierdzili,ze migdalek jest wszystkiemu winny,chorobom,chrapaniu,wiecznym katarem.
    Ale trafila na super alergologa,zrobili testy i okazalo sie,ze jest alergikiem.
    Teraz bierze lekarstwa i migdalek nie jest niczemu winny :tak:
     
  5. msiubka

    msiubka Gość

    Najlepsze odpowiedzi:
    0
    Witam;
    Co do diagnozy niektórych lekarzy to mozna się załamać. Jak człowiek nie będący lekarzem może zaufac lekarzom/rzowi jeśli notorycznie napotyka na sprzeczne diagnozy. Pojechałam z moją córcią do innego lekarza laryngolog dziecięcy. Owszem powiedział, że 3 migdał jest duży ale raczej jest to spowodowane zapchanymi zatokami. Niedoleczenie wcześniejszej infekcji spowodowało, że zapchały się zatoki. Spływało to co nie wysiąkane po tylniej ściance gardła az migdał sie uaktywnił. Dał nam antybiotyk, a lek sterydowy kazał odstawić. Najgorsze jest to ze na ulotce sterydowego leku pisało zeby byc szczególnie ostrożnym gdy jest zapalenie bakteryjne lub wirusowe nosa. U małej widocznie takie jest skoro dostała antybiotyk, wiec gdybym podawała dale ten lek sterydowy mogła bym jej zaszkodzic. Tak wiec instynkt matczyny mnie nie zawiódł.
    POZDRAWIAM MAMY
     

Poleć forum

  1. Ta strona wykorzystuje ciasteczka (cookies) w celu: utrzymania sesji zalogowanego użytkownika, gromadzenia informacji związanych z korzystaniem z serwisu, ułatwienia korzystania z niego, dopasowania treści wyświetlanych użytkownikowi oraz tworzenia statystyk oglądalności i efektywności publikowanych reklam.Użytkownik ma możliwość skonfigurowania ustawień cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Użytkownik wyraża zgodę na używanie i wykorzystywanie cookies oraz ma możliwość wyłączenia cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej.
    Zamknij powiadomienie