reklama

ubranie na chrzest-ślub

Temat na forum 'Konsultantka stylu radzi' rozpoczęty przez MalaMi924, 4 Grudzień 2012.

1. MalaMi924

MalaMi924 Zaciekawiona BB

Witam kochane.
    Wstępnie : W maju razem z partnerem bierzemy cichy ślub i od razu chcieliśmy ochrzcić naszego maluszka.
    Jak więc mam się ubrać na taką uroczystość ? Bo białą suknia odpada jak dla mnie. Co do mody jestem laikiem i nie śledzę każdych nowinek itp. Ubieram się jak mi wygodnie, ale proszę Was, byście mi podpowiedziały w co mogę się ubrać, ewentualnie jak uczesać na taką okazję :)
    Dodam,że mam 158cm wzrostu, sylwetka raczej szczupła choć mam troszkę brzuszka jeszcze no i niestety te nieszczęsne biodra (moim zdaniem są szerokie) .
    Pozdrawiam :)

2. kusmir

kusmir Fanka BB :)

3. reklama
  4. Izabela Muther

Izabela Muther Espert BB - konsultantka stylu

drogie kobietki,
    na chrzest zdecydowanie należy ubrać się dość elegancko. Również polecam sukienkę. Dodatkowo przy Twoim wzroście jest to najlepsze rozwiązanie. Jeśli masz biodra i brzuszek najlepiej sprawdzi się wzór empirowy, czyli odcinany pod biustem i luźny na brzuchu i biodrach. Do tego jakaś biżuteria wokół dekoltu aby zwrócić uwagę na górną część sylwetki. Jeśli chcesz dowiedzieć się więcej prześlij mi swoje zdjęcie, pomyślimy o czymś konkretnym
    pozdrawiam

Iza

5. kusmir

kusmir Fanka BB :)

i jak tam zdecydowałaś się już na coś konkretnego? mam nadzieję, że pokażesz jakieś zdjęcia stylizacji? :p

6. naubocze

naubocze Początkująca w BB

Byłoby mi wstyd gdybym ubrała mojego dzieciaka w coś taniego na chrzest. Niech ludzie widzą, że mnie stać. Tzn. mojego męża, bo to on zarabia wszystko.

7. bejbibumi

bejbibumi Zaciekawiona BB

8. hiddyl

hiddyl Początkująca w BB