reklama

Umowa na okres próbny

Temat na forum 'Porady prawnika' rozpoczęty przez malgoskaaa, 15 Październik 2012.

1. malgoskaaa

malgoskaaa Początkująca w BB

Najlepsze odpowiedzi:
    0
    Witam !!

Mam pytanie. Jestem zatrudniona na okres próbny 3 miesiące. 23 października kończy mi się umowa i prawdopodobnie szef mi ją przedłuży. No i dowiedziałam się że jestem w ciąży. W dniu w którym kończy mi się umowa będę jakoś w 5 tygodniu ciązy.
    Mam pytanie czy mam obowiązek poinformować mojego pracodawcę o zaistniałej sytuacji czy nie muszę?

I czy zaraz po podpisaniu umowy nowej mogę iść na zwolnienie L4 gdyż moja praca wiąże się z dźwaganiem i staniem na nogach przez całe 8 lub czasem więcej godzin, wiec jest dosyć ciężka.

Pozdrawiam

2. malenstwo20

malenstwo20 Gość

Najlepsze odpowiedzi:
    0
    nie znam się na prawie ale z tego co słyszałam na umowie na okres próbnym jak poinformujesz to musi Ci przedłużyć. ale lepiej niech się wypowie prawnik

3. reklama
  4. Tercjusz

Tercjusz Początkująca w BB

Najlepsze odpowiedzi:
    0
    Wiesz, to jest jeszcze pytanie z dziedziny etyki. Zależy co to za gość, bo jak mu powiesz to wiadomo jak to się pewnie skończy.

5. malgoskaaa

Najlepsze odpowiedzi:
    0
    Chciałam wiedzieć tylko jak jest od strony prawnej. Tak żeby zrobić karierę w tej pracy to na to nie liczę. Poprostu chce mnieć zapewnione jakies pieniazki na okres ciazy.

6. E. Słotwińska-Rosłanowska

E. Słotwińska-Rosłanowska Ekspert BB. Prawniczka

Najlepsze odpowiedzi:
    0
    Nie ma takiego obowiązku. Umowa wygasa bowiem przed upływem 12 tygodnia ciąży.

7. E. Słotwińska-Rosłanowska

Najlepsze odpowiedzi:
    0
    Nie musi Pani nikogo informować.

jesli lekarz tak zdecyduje to tak.

8. malgoskaaa

Najlepsze odpowiedzi:
    0
    A czy pracodawca ma obowiązek przedłużyć mi umowę?

9. E. Słotwińska-Rosłanowska

Najlepsze odpowiedzi:
    0
    Nie, przedłużeniu ulegaja umowy, które wygasają po upływie 12 tyg. ciąży.

10. reklama
  11. malgoskaaa