reklama
Forum BabyBoom.pl

Dzień dobry

Starasz się o maleństwo, wiesz, że zostaniecie rodzicami a może masz już dziecko? Poszukujesz informacji, chcesz się podzielić swoim doświadczeniem? Dołącz do naszej społeczności. Rejestracja jest bezpieczna, darmowa i szybka. A wsparcie i wdzięczność, które otrzymasz - nieocenione. Podoba Ci się? Wskakuj na pokład! Zamiast być gościem korzystaj z wszystkich możliwości. A jeśli masz pytania - pisz śmiało.

Ania Ślusarczyk (aniaslu)

  • Kochani, umiera młoda mama. To koleżanka jednej z naszych moderatorek @89katia. Być może uda sie ocalić jej życie, ale (jak zawsze) potrzba na to pieniędzy. I to nie za miesiąc, nie za dwa, tylko teraz. Dorzuć się do zbiórki. Każda wpłata, nawet ta symboliczna daje jej większą nadzieję, że wróci do swoich maluszków. Dziękuję. aniaslu Poznaj Anię i jej dzieci. I podejmij decyzję.

reklama

Uparciuch

Dołączył(a)
15 Grudzień 2009
Postów
4
Rozwiązania
0
Hej dziewczyny mam wielki problem z moim synkiem.A doslownie jest ich kilka i nie wiem jak sobie z tym poradzic.

1-nie chce jesc sztuccami,jak byl mlodszy jeszcze probowal a teraz nie moge go nauczy.probowalam wszystkiego,zostawialam na stoliku zeby sam jadl ale przez dwa dni nie ruszyl obiadu.
2- nie chce sie sam ubierac choc wiem ze potrafi,woli stac goly i plakac niz sie ubrac,wkoncu po jakims czasie ubieram go sama bo by tak stal caly dzien
3-na noc ma jeszcze pampersa,jak wstaje to pampers jest mokry ze prawie przecieka wiec jak go oduczyc spania z pampersem?
4-jest strasznie upartym dzieckiem,jak idziemy do znajomych i jesli sie ktos odezwie to zaczyna plakac,po chwili sie uspokaja no ale bywa to meczace.

Moze ja go zle wychowuje?moze powinnam go oddac juz do przedszkola?caly czas spedza ze mna,ale staram sie z nim wychodzic jak najczesciej zeby mial kontakt z innymi dziecmi.

Dziewczyny pomozcie :(
 
reklama

sma85&06

Zaangażowana w BB
Dołączył(a)
10 Listopad 2008
Postów
124
Miasto
Bydgoszcz
Rozwiązania
0
Nie oddawaj go!:) Tylko poślij do przedszkola:) odpoczniesz.. ja siedze z julia w domu 2 dni, bo jest podziebiona
a już, mnie moje cudo denerwuje, bo pól dnia kaze sie bawić w dom, a po samodzielnym zrobieniu pierników żąda lepienia z plasteliny
a ile normalny czlowiek moze lepić? ja po 3 h niestety odpadam, a juz wogole jak pomysle ze w domu nic nie zrobione..

a jak odpoczniesz troche to zajmiesz sie reszta:) samo przyjdzie, przynajmniej tak bylo u nas, czlowien na prawde moze w pracy odpoczac;) mam tez skromny pomysl na pampersa: 1. pieluchomajtki zamiast pampersa 2. koniecznie przed polozeniem do lozka musi zrobic siku 3. wieczorem staraj sie nalewac mniej do kubeczka, ale stopniowo, by nie spostrzegl podstepu.. 4. w pewnej starej ksiazce o wychowaniu dzieci pisza ze ok 23 wybudza sie dziecko by zrobilo siusu 4. a jak zdazy sie ze rano sucha pieluszka to w nagrode cos np naklejki i w aptece mozna kupic podklady na lozko, sa cienkie, chlonne i mozna je polozyc pod przescieradlo. sa tanie , ok 5 zl szt na cale lozeczko..
pamietam pewna noc bez pampersa jedna z pierwszych.. mala przyszla do nas na kanape w nocy zeby sie przytulic i spala z nami.. jak sie obudzilam i slysze kap kap kap, obudzilam meza, co to kapie.. a to siuski naszego skarba kapaly wprost do skrzyni na posciel.. warto zabezpieczyc wszystko
 

chinka_24

Zaciekawiona BB
Dołączył(a)
15 Listopad 2006
Postów
50
Miasto
Kielce
Rozwiązania
0
sa dzieciaki uparte ale to ty jestes rodzicem i to ty "rzadzisz" na szczescie :-)
jak przeczytalam to jakbym swojego syna widziala, tylko ze u mnie to niestety nie ma dyskusji, nauczylam sie tego niedawno, bo tez mi wchodzil na glowe, a z ktoregos dnia powiedzialam "dosc" i od tamtej pory mozna powiedziec, ze wszystko jest jak w szwajcarskim zegarku, ja mowie, ty sluchasz a jak nie to nie rozmawiamy
tez toczylam batalie o ubieranie sie, trwalo to ok 2 tygodnie, placz, spazmy ale nie dalam sie zastraszyc :-D w koncu sam sie ubiera, teraz wszystko sam chce robic, nawet pupe po.... wycierac, ale tego mu nie daje robic bo juz kiedys sam sie wysmarowal :tak:
takze jak chcesz mozesz sprobowac metody nieodpuszczania(trudne ale do zrobienia), ze to ja jestem panem i zobaczysz, czy to uparciuch wcielony czy tylko pozorny

co do siusiania w nocy to juz kiedys pisalam, ja wprowadzilam nagrody za suche majtki rano i to sie sprawdzilo
 
Dołączył(a)
15 Grudzień 2009
Postów
4
Rozwiązania
0
Dziekuje dziewczyny za rady.

Daniel jest dosc nietypowym dzieckiem,ja sie smieje ze sie rozwija od konca.te rzeczy ktorych nie powinien umiec bo jest za maly ma w malym paluszku,a te ktore powinien sie nauczyc to nie chce.

sma85&06 nie mialam na mysli oddania ale nie wiem czemu mi sie tak na pisalo:-D

Z pampkiem jest tak ze zanim go poloze spac to siada na nocnik i robi siusiu potem mu zakladam a rano i tak jest pelny.Przed spaniem wypija mleko i moze dlatego tyle jeszcze sika??

Za kazdym razem jak sie ubierze czy zrobi cos dobrgo chwale go i mowie ze jest bardzo grzeczny i jestem z niego dumna.Problem z nagrodami mam wielki,bo on nie je slodyczy,nie lubi nawet jak cos lezy na stole to nie wezmie.

Rekami nie zje bo jak tylko dotkie czegos i ma brudne raczki to leci do mnie zeby je wytrzec,a przeciez nigdy mu nie bronilam sie brudzic :-(

Ma tez ciezka mowe,umie zaledwie powiedziec pare wyrazow,ale to tez lenistwo bo jak zostawie go w pokoju i oglada bajki to powtarza co mowia.

Tak wiec nie wola siku ani ze chce kupe,jedynie przynosi nocnik i pokazuje ze cos chce.

To moje pierwsze dziecko i staram sie go nie rozpieszczac ale naprawde ma trudny charakter.

postanowilam ze odpuszcze mu nauke do konca tygodnia i od poniedzialku sproboje znowu.
 

afrodytka

Zaciekawiona BB
Dołączył(a)
15 Listopad 2009
Postów
55
Rozwiązania
0
Problem z nagrodami mam wielki,bo on nie je slodyczy,nie lubi nawet jak cos lezy na stole to nie wezmie.
A moze np jakas duza kartka na lodowke i na niej byc stawiala jakies stempelki, wklejala uśmieszki albo naklejki i np co tydzien je liczycie i idziecie do sklepu i wybierea sobie synek ksiazeczke albo zabawke albo cos drobnego nawet np. kolorowy dlugopis czy naklejki, plasteline

Powodzenia:-)
 

chinka_24

Zaciekawiona BB
Dołączył(a)
15 Listopad 2006
Postów
50
Miasto
Kielce
Rozwiązania
0
a ile ma twoj synek? bo problemy z mowa to nie zarty, albo jest leniwy albo cos nie tak, ze nie mowi duzo, tzn wszystko zalezy ile ma lat
na lenistwo prosta sprawa powiedz, ze nie wisz o co mu chodzi, ze musi to powiedziec bo inaczej nie spelnisz jego wymagan, ja ta Kube nauczylam poprawnie mowic, bo robil bledy typu ide śpić zamiast ide spac :-D
z tym rozpieszczaniem to cie rozumiem, bo to tez moje 1 dziecko i dalabym mu caly swiat, ale z rozsadkiem, dziecko ktore nie ma obowiazkow, jest wyreczane w e wszystkim nie bedzie umialo pozniej samo w zyciu dac sobie rady albo bedzie mialo z tym problemy, wiem ze to brutalne, ale teraz jest czas na nauke, pozniej juz bedzie za pozno :tak:
co do siusiania, nie musza byc to slodycze, moga byc jakies rzeczy, ktore mu sprawiaja przyjemnosc, mozecie np naklejac naklejki gdzies, mozesz mu obiecac jakis drobiazg lub sama wymysl cos z czego bedzie zadowolony, tylko to ciezka praca, nie poddawaj sie po paru niepowodzeniach :-)
 
Dołączył(a)
15 Grudzień 2009
Postów
4
Rozwiązania
0
Daniel w styczniu bedzie mial 3 latka,bylam z nim u lekarza i powiedzial ze bedzie mial ciezka mowe bo jest dwu jezyczny.Mieszkamy w Anglii.On mowi duzo tylko ze po swojemu nikt go nie rozumie.Sluch ma dobry bo mu sprawdzali.

Moje dziecko nawet naklejek nie lubi :( ale moze pomysle o jakiejs tablicy i za dobre sprawowanie bede malowac sloneczka albo cos podobnego.

Plastelina sie nie bawi,dlugopis sluzy mu jako mikrofon:-D
 

chinka_24

Zaciekawiona BB
Dołączył(a)
15 Listopad 2006
Postów
50
Miasto
Kielce
Rozwiązania
0
e to faktycznie nie ma powodu do niepokoju, chlopaki wogole maja ciezka mowe :-p
a i jeszcze dwujezyczny to juz wogole mu sie pewnie miesza, ale ci sie ten syn udal, a moze go spytaj co by chcial, przeciez to nie koniecznie musi byc rzecz, to moze byc wyjscie gdzies np do bawialni, do zoo gdzies gdzie mu radosc sprawi :happy:
tablica napewno zda egzamin i wytrwalosci w wychowaniu uparciuszka, pewnie za jakis czas mu to minie
pozdrawiam:-)
 
reklama

nora1980

Zaciekawiona BB
Dołączył(a)
28 Styczeń 2010
Postów
48
Rozwiązania
0
Każde dziecko w pewnym wieku bywa uparte i nie ma lepszego sposobu niż być konsekwentnym i stanowczym. Moja pociecha jak się uprze to nie chcę się ubrać - co doprowadza mnie do szału. Mam jednak wrażenie,ze jest coraz lepiej...
 
Autor Podobne tematy Forum Odpowiedzi Data
jamajka* Trzylatki 7
Podobne tematy
Straszny uparciuch

Polecamy

null

Nowe wątki

reklama

Nowe pytania

Do góry