reklama
Forum BabyBoom

Dzień dobry...

Starasz się o maleństwo, wiesz, że zostaniecie rodzicami a może masz już dziecko? Poszukujesz informacji, chcesz się podzielić swoim doświadczeniem? Dołącz do naszej społeczności. Rejestracja jest bezpieczna, darmowa i szybka. A wsparcie i wdzięczność, które otrzymasz - nieocenione. Podoba Ci się? Wskakuj na pokład! Zamiast być gościem korzystaj z wszystkich możliwości. A jeśli masz pytania - pisz śmiało.

Ania Ślusarczyk (aniaslu)

  • Czy pomożesz Iwonie nadal być mamą? Zrób, co możesz! Tu nie ma czasu, tu trzeba działać. Zobacz
reklama

Urlop macierzynski a praca na umowę zlecenie przez 1 miesiąc

Kamila1988

Fanka BB :)
Dołączył(a)
23 Listopad 2012
Postów
246
Witam! Mam dość osobliwe pytanie, jestem studentką więc urlop czy zasiłek wychowawczy mi nie przysługują gdyż nie pracuję regularnie, jedynie od czasu do czasu na umowę zlecenie. Ale znajoma zasugerowała mi dziś, że jeżeli zatrudnię się, chociażby miesiąc przed porodem, na umowie zlecenie i będę miała opłacone ubezpieczenie chorobowe to dostanę zasiłek macierzyński, możliwe że skoro rodzę w maju, to będzie mi on wypłacany przez rok. Nie wiem czy jest to zgodne z prawdą i czy jeśli znajdę pracodawcę, który zgodzi się mnie tak zatrudnić to będzie on musiał ponieść wysokie koszty z tytułu mojego zatrudnienia. Poza tym, jak w tym wypadku naliczona zostałaby wysokość tego świadczenia? Jedynie z 1 miesiąca zatrudnienia?
 
reklama
Mam dość osobliwe pytanie, jestem studentką więc urlop czy zasiłek wychowawczy mi nie przysługują gdyż nie pracuję regularnie, jedynie od czasu do czasu na umowę zlecenie. Ale znajoma zasugerowała mi dziś, że jeżeli zatrudnię się, chociażby miesiąc przed porodem, na umowie zlecenie i będę miała opłacone ubezpieczenie chorobowe to dostanę zasiłek macierzyński, możliwe że skoro rodzę w maju, to będzie mi on wypłacany przez rok.