reklama

urządzanie mieszkania

Temat na forum 'Moje hobby' rozpoczęty przez nora1980, 15 Marzec 2010.

1. nora1980

nora1980 Aktywna w BB

Ja bardzo lubię urządzać mieszkanie:) Jeśli stwierdzę,że mój dom stał się trochę nudny to biorę się do roboty i wszystko zmieniam:) Taka odmiana bardzo dobrze robi- również psychice. Część dodatków robię sama,ale również zdarza mi się kupować na myin.pl. Czy ktoś podziela moją pasję?

2. studjujacamama

studjujacamama Fanka BB :)

My sie z małżonem dopiero pierwszego m dorobiliśmy i teraz zaczynamy urządzać. Jesteśmy spragnieni wszelkich rad.

3. reklama
  4. kakakarolina

kakakarolina Moderator

chętnie wam poradzę. jestem architektem:-). Więc się mogę wiedzą podzielić.

5. dmuchawiec

dmuchawiec lipcóweczka'09,

Ja architektem nie jestem, ale uwilebiam urzadzać:-D Dobierać kolory, faktury, style. Także równiez słuzę radą:tak:

6. Framama

Framama A teraz SERCA mam dwa!

ja jestem inżynierem budownictwa i dekoratorem wnętrz więc jak by coś to chętnie poradzę. ja teraz sama projektuje pokoik mojej córeczce.

7. Tobiaszek

Tobiaszek Początkująca w BB

Także chętnie służę radą, szczególnie w zakresie doboru materiałów podczas remontu ;) U nas w domu jest tak, że żonka wybiera co chce, a ja szukam jak najlepszych parametrów spośród tego, co jej się podoba :)

8. danny

danny Zaciekawiona BB

też lubię zmiany w domku, szczególnie w moim królestwie kuchni :) znalazłam fajny sklep Duka, nie wiem może juz znacie? rewelacyjne akcesoria do domu i całkiem spoko ceny mają . Ostatni mój nabytek to sliczne malowane filiżanki Link do: Filiżanki do kawy i herbaty | DUKA sklep online

9. gabrielkow

gabrielkow Początkująca w BB