)
reklama
Forum BabyBoom.pl

Dzień dobry

Starasz się o maleństwo, wiesz, że zostaniecie rodzicami a może masz już dziecko? Poszukujesz informacji, chcesz się podzielić swoim doświadczeniem? Dołącz do naszej społeczności. Rejestracja jest bezpieczna, darmowa i szybka. A wsparcie i wdzięczność, które otrzymasz - nieocenione. Podoba Ci się? Wskakuj na pokład! Zamiast być gościem korzystaj z wszystkich możliwości. A jeśli masz pytania - pisz śmiało.

Ania Ślusarczyk (aniaslu)

reklama

Walka z kilogramami po porodzie

beata26

szczęśliwa mamusia :)
Dołączył(a)
15 Maj 2009
Postów
2 569
Miasto
taka tam ładna miejscowość :)
Rozwiązania
0
ja słyszałam o musteli, drogi preparat kupowany w aptece, ale ja go używałam w ciąży i nie mam żadnego rozstępu na brzuchu (tyle że moja mama urodziła 3 dzieci i też nie ma ani jednego więc to może genetyka a nie krem mi pomógł). Piersi i ud nie smarowałam i mam rozstępy, a ponoć jest z tej serii jakiś na ich "likwidację", ale nie wiem na ile on pomaga
 
reklama

justysia85

Fanka BB :)
Dołączył(a)
17 Listopad 2008
Postów
1 897
Miasto
Laski
Rozwiązania
0
ADA TY nie narzekaj w ciazy jestes !
i musisz tyć nam brzuszku nasz :-)!

I uwierz mi ,że ja warze o wile wiecej i mam 168 cm i wiecie co mam juz to gdzies ,oby nie iwecej ,kiedys przeciez spadnie :-):-):-):-):tak:;-)!
 

agnieszka...24

Szczesliwa mama Jonathana
Dołączył(a)
31 Styczeń 2009
Postów
1 659
Miasto
München DE
Rozwiązania
0
JUSTYSIU normalnie pocieszasz nas zawsze...kochana kobitka z Ciebie :) i powiem ci ze masz racje z tym nieprzejmowaniem sie....
 

kamlotka

Fanka BB :)
Dołączył(a)
5 Listopad 2008
Postów
2 563
Miasto
pomorskie
Rozwiązania
0
Ja też mam rozstępy na brzuchu, udach i piersiach i przestałąm sie tym przejmować, tak jak Willsonka pisała jak sie patrzy na te inne "piękne" panie, to normalnie my jesteśmy w 100% super!
 

beata26

szczęśliwa mamusia :)
Dołączył(a)
15 Maj 2009
Postów
2 569
Miasto
taka tam ładna miejscowość :)
Rozwiązania
0
a ja wczoraj szok przeżyłam. Mam kumpelkę 152 (tak jest taki sam kurdupel jak ja) waga 45kg, chuda jak patyk, tylko cyce wielkie, a jej mąż wczoraj mówi do niej całkiem serio: "weź się za siebie, bo Ci brzuch jeszcze odstaje" Dodam że urodziła córcię 6 mcy temu, a on do niej z takim tekstem :O palant normalnie, dziewczyna jeszcze trochę i wpadnie w anoreksje...
 

kamlotka

Fanka BB :)
Dołączył(a)
5 Listopad 2008
Postów
2 563
Miasto
pomorskie
Rozwiązania
0
No to niezle jej przygadał, a myślałam że to może żarty, ale z tego co piszesz to zupełnie serio powiedział :no:
 

agnieszka...24

Szczesliwa mama Jonathana
Dołączył(a)
31 Styczeń 2009
Postów
1 659
Miasto
München DE
Rozwiązania
0
Jak by to przy mnie powiedzial to by ode mnie uslyszal dosc sporo a i moze jakby mi wystarczajaco podniosl cisnienie to by w pysk zarobil za taki text!! Normalnie jestem bardzo spokojna ale na takie cos reaguje jak czerwona plachta na byka !!

KRETYN!"! a powiedz mi...on taki idealny??!!
 

justysia85

Fanka BB :)
Dołączył(a)
17 Listopad 2008
Postów
1 897
Miasto
Laski
Rozwiązania
0
Beatko to teraz ja przezylam szok ,palant naprawde ...chocby nie wiadomo jak wygladala nie ma prawa jej tak powiedziec ,tak mi sie wydaje przynajmniej :szok::szok::szok::wściekła/y:.
a wiecie co nad woda jak jestem obserwuje ludzi, i laski jak z wybiegu ,malolaty a rozstey na ciele i skad to?

Ja nie mialam rozstepow do prawie 8 mies.no ale wtedy sie pojawily ,tylko nic dziwnego jak KALO nial 5kg.,cialo smarowalam ,moja mama tez ma rozstepy to tez jest kwestia genetyczna .
ale jak tak sobie mysle ,że Karol by mial chociaz kolo 4 kg to bym blizn nie miala,ciekawa jestem no ,ale sie nie dowiem tego .:-D:-D:-D:-D:baffled:
 
reklama

willsonka

Szczęśliwa mama:)
Dołączył(a)
26 Luty 2009
Postów
540
Miasto
śląsk
Rozwiązania
0
Ja mam bardzo bladziutkie rozstępy, bo zaraz po porodzie przez miesiąc naświetlałam się lampą bioptron. Lampa kosztuje ok 3 000.
 

Nowe wątki

reklama

Konkursy i testy

Konkurs

"Ono jest całym moim światem" - konkurs z Cebuszką

Zgłoszenia przyjmujemy do 14/08/2019

Konkurs

Konkurs! Złóż życzenia Befado i wygraj świetne nagrody!

Zgłoszenia przyjmujemy do 01/09/2019

Konkurs

Back to school – konkurs z 5.10.15.

Zgłoszenia przyjmujemy do 30/08/2019

Nowe pytania

Do góry