reklama

Wiadomości z pierwszej ręki BEZ KOMENTARZY

Temat na forum 'Archiwum mam majowych'11' rozpoczęty przez _Roszpunka_, 29 Marzec 2011.

  1. _Roszpunka_

    _Roszpunka_ szczęśliwa mamusia :)

    temat gdzie wpisujemy wiadomości, informacje i smsy od pozostałych majóweczek ...

    mam nadzieje że będzie mało używany;-)
     
    Ostatnia edycja: 29 Marzec 2011
  2. mandrzejczuk

    mandrzejczuk Fanka BB :)

    No to ja dodam, ze pisalam dzisiaj z Misia89 i ma juz rozwarcie na 2 palce, skurcze z kregoslupa a jak sa silne to z parciem na kupe...szyjka jakies 5 mm, lekarz powiedzial, ze jakis tydzien-dwa i bedzie Wojtus, a ze wazy 2600 to poradzi juz sobie na zewnatrz
     
  3. reklama
  4. jolek27

    jolek27 SZCZĘŚLIWA MAMA:)

    Wiadomość od Bra :

    " okazało się,że mała waży nie 1600 a 1800 :)szyjka ok łożysko nie 3 a 2 stopnia...czyli optymistycznie ale znowu inna diagnoza i czuje jakby robili ze mnie wariatkę.Ale najważniejsze,że z małą ok. Niczym mnie nie leczą tylko KTG więc mam nadzieję,że w pt mnie wypuszczą bo warunki masakra:( Całuski dla wszystkich cioteczek z BB "
     
  5. karolq8

    karolq8 Fanka BB :)

    Misia dalej w dwupaku. Skurcze ma nadal raz mniejsze raz wieksze. Dzisiaj zaczol jej czop odchodzic pozatym dalej nospa rozkurczowo bo szyjka nadal nie caly centymetr i rozwarcie na 2 luzne palce
     
  6. jolek27

    jolek27 SZCZĘŚLIWA MAMA:)

    Wiadomość od Misi :)

    "U mnie spokojniej,skurcze się zmniejszyły i wszystko się zatrzymało jak na razie,ale raczej nie mam co liczyć że wyjdę przed porodem do domu"
     
  7. jolek27

    jolek27 SZCZĘŚLIWA MAMA:)

    Dziewczynki tym razem mam wiadomość od Poziomki. Chwilowo jej nie będzie bo wyczerpała limit neta, ale do sedna... Jeśli do końca tygodnia nie zacznie rodzić to za tydzień w poniedziałek będą jej wywoływać poród!! Więc szykują nam się pierwsze bobaski :)
     
  8. sil_89

    sil_89 Fanka BB :)

    Nie wiem czy w ogóle ktoś zauważył, że zniknęłam... no ale jeśli ktoś mnie pamięta to wiadomość ode mnie:

    3.04 trafiłam do szpitala ze skurczami :( na szczęście udało się powstrzymać poród... w środę wróciłam ze szpitala, biorę PS i na obniżenie ciśnienia (ale już tylko w razie bóli), szyjka skrócona, dzidzia nisko i rozwarcie na opuszek palca, mam przykazane leżeć. Dziś pierwsze co dorwałam się do komp, zaraz kładę się znów dla dobra dzidzi, kontrolna wizyta w środę - po niej się odezwę.

    Pozdrawiam Majówki i trzymam za was kciuki żebyśmy Wszystkie do maja dotrwały...

    Ps. Moja Mała wg USG ma ok3kg lekarze są w szoku!?
     
  9. jolek27

    jolek27 SZCZĘŚLIWA MAMA:)

    Wiadomość od Styny:

    "... leżę na porodówce,lekarz mnie badał i mam 2cm rozwarcia. Ponieważ mała jest po sterydach nie będą już nic zatrzymywać więc duża szansa że będę rodzić dziś bądź jutro.Skurcze na KTG do 75 ale mówią,że mała może się jeszcze rozmyślić. pozdrawiam"
     
  10. reklama
  11. Futrzaczek

    Futrzaczek Mamusia dwóch synusiów!

    Sms od Styny sprzed chwili :

    "Nadia wychodzi skurcze co 3 minuty dochodzą do 130 na KTG i cholernie bolą , dzięki za wsparcie trzymajcie kciuki pozdrawiam a macie jakieś wieści od poziomek?"
     
  12. jolek27

    jolek27 SZCZĘŚLIWA MAMA:)

    Styna jeszcze nie urodziła. Około 3ciej miała rozwarcie na 3cm. Potem mała postanowiła sobie odpocząć i teraz znowu się akcja rozkręca.
     

Poleć forum