reklama
Forum BabyBoom

Dzień dobry...

Starasz się o maleństwo, wiesz, że zostaniecie rodzicami a może masz już dziecko? Poszukujesz informacji, chcesz się podzielić swoim doświadczeniem? Dołącz do naszej społeczności. Rejestracja jest bezpieczna, darmowa i szybka. A wsparcie i wdzięczność, które otrzymasz - nieocenione. Podoba Ci się? Wskakuj na pokład! Zamiast być gościem korzystaj z wszystkich możliwości. A jeśli masz pytania - pisz śmiało.

Ania Ślusarczyk (aniaslu)

reklama

witam

reklama

beza

Październikowa Mama'08
Dołączył(a)
23 Luty 2007
Postów
552
Miasto
Nałęczów
Rozwiązania
0
witaj,
ja tez tu jestem od nie dawno. ale za to bardzo mi sie podoba.
W wolnych chwilach (a duzo ich nie mam- ale codziennie jestem :) ) szperam w roznych tematach. Ciagle mam wrazenie, ze powinnam sie dowiadywac czegos nowego na temat rozwoju dzieci... i powiem Ci, ze bardzo duzo sie juz tutaj dowiedzialam. Polecam Ci :) zarowno babyboom jak i sowja pomoc :)
pozdrawiam!!
 
A

ania_zywa

Gość
Witaj Magdalenas0!!
Tak się składa, że ja też jestem tu od kilku dni, ale jest tak rewelacyjnie, że w ciągu dnia zaglądam tu wieeeele razy:-):tak:. Dobrze trafiłaś;-). Jeszcze raz witam serdecznie!
 

NUNA

Fanka BB :)
Dołączył(a)
25 Lipiec 2007
Postów
225
Rozwiązania
0
halo babeczki ja tez od niedawna , i całkiem przypadkiem ale fajnie jest, wiedziec ze mozna sie poradzic bardziej, doswiadczonych mam :-)
 

1985Magda

Nadinka moja kruszynka
Dołączył(a)
8 Lipiec 2007
Postów
148
Miasto
Mysłowice
Rozwiązania
0
Ja też tu niedawno zawitałam:-) czytam, szukam porad i w miarę możliwości staram się pomóc. Dobrze, że jest nas coraz więcej, w grupie raźniej;-)
 

magdalenas0

Początkująca w BB
Dołączył(a)
26 Lipiec 2007
Postów
17
Miasto
Wielkopolska
Rozwiązania
0
Witam was dziewczyny !
Bardzo sie ciesze z tak milego przyjęcia. Jestem mile zaskoczona, jeśli macie jakieś pyatnia do mnie chętnie odpowiem ma każde. Bedzie to krok do lepszego poznania się. Mam nadzieje , że znajde na tym forum przyjaciół których potrzebuje. Całuski pa :-* :-)


 

1985Magda

Nadinka moja kruszynka
Dołączył(a)
8 Lipiec 2007
Postów
148
Miasto
Mysłowice
Rozwiązania
0
Może sama coś o sobie opowiesz. Wtedy każda będzie mogła przeczytać. Zawsze może się trafić pytanie na które nie chcesz udzielić odpowiedzi:-p
 

magdalenas0

Początkująca w BB
Dołączył(a)
26 Lipiec 2007
Postów
17
Miasto
Wielkopolska
Rozwiązania
0
Jestem na tym forum,bo jak juz pisalam potrzebuje wsparcia i przyjaciol.Moje najmlodsze dziecko zachorowalo w wieku siedmiu miesiecy.Wtedy zapadl wyrok:wrodzona wada serca(jedna komora serca przelozenie wielkich pni tetniczych zwezenie i niedomykalnosc zastawki plucnej,niewydolnosc serca)swiat sie zawalil.nie pogodzilam sie z tym do dzis.moj synek przeszedl juz pierwsza powazna operacje serca przed nim jeszcze dwie.wchwili obecnej niekwalifikuje sie do kolejnej poniewaz wiaze sie ona z zbyt wielkim ryzykiem.wady te nie sa wyleczalne sa jedynie do skorygowania.Nie umiem wam moje drogie napisac tego co czuje powiem tylko ze czuje zal... smutek... przygnebienie.nie poddaje sie ciagle walcze,ciesze sie z kazdego dnia bo nie wiem jakie bedzie jutro.Kazda z was jest szczesliwa mama wiec mysle ze rozumiecie mnie.pozdrawiam
 

beza

Październikowa Mama'08
Dołączył(a)
23 Luty 2007
Postów
552
Miasto
Nałęczów
Rozwiązania
0
nie wiem co powiedziec. Wiem tylko tyle, ze w takich sytuacjach potzrebni sa przyjaciele, a na pewno tutaj takich znajdziesz. Polecam się.
Czy masz oparcie w najblizszych, rodzinie? Nie wiem czy moge o to pytac, ale w jaki sposob zorientowalas sie, ze Twoj Cudzik jest chory? jakie mial objawy?
 
reklama

1985Magda

Nadinka moja kruszynka
Dołączył(a)
8 Lipiec 2007
Postów
148
Miasto
Mysłowice
Rozwiązania
0
Bardzo mi przykro, z powodu tak strasznej choroby twojego malucha. Jeżeli będziesz potrzebowała z kimś pogadać wal do mnie śmiało na gg. Musisz być dobrej myśli:-)
 
Autor Podobne tematy Forum Odpowiedzi Data
Nesia 81 Witam co o tym sądzicie ciąża czy też nie??!! Potrzebuję porady 29
S Witam czy beta hcg jest prawidłowa? Potrzebuję porady 6
A Witam Czerwcowe mamy 2020 3
Arluś Witam was kochane dołączam do grupy dwa pozytywne testy i trochę obaw.. Czerwcowe mamy 2020 7
B Witam Potrzebuję porady 0
Patrycja0x Witam Potrzebuję porady 16
M Witam, kiedy mogło dojść do zapłodnienia? Umie ktoś to obliczyć? Pomoc? Potrzebuję porady 2
A Witam Ciąża, poród, połóg 407
M Witam Zwierzenia 2
A Witam potrzebuję porady Ciąża, poród, połóg 4
U Witam, kiedy mogło dojść do zapłodnienia? Umie ktoś to obliczyć? Pomoc? Potrzebuję porady 7
B Witam robila. Test ckearblue tigital 1 i pozioma kreska gruba a pionowa tak jakby otoczka jak to ma? Gratulacje 20
Lili889 Witam Grudniowe mamy 2018 8
Lili889 Witam mamuśki Grudniowe mamy 2018 3
D Witam - ponowne pytanie o wage niemowlaka Dzieci urodzone w 2017 roku 9
natala95 Witam Olsztyn 21
JoAnnA250694 Witam dziewczyny mam pytanie Potrzebuję porady 5
aniaopapon Witam wszystkich Czerwcowe mamy 2018 1
P Witam Marcowe mamy 2018 1
S witam Potrzebuję porady 4
C Witam Potrzebuję porady 3
J Witam, potrzebuję porady :) Potrzebuję porady 14
N Witam Łódzkie mamusie! Ogłoszenia - Łódź 0
natala95 Witam Młodziutkie mamy 46
AnScarlett Kłodzko witam :) Dolny Śląsk 2
M witam Staramy się 8
salik_agnieszka Witam Dzieci urodzone w styczniu 2017 2
A Witam Staramy się 27
R Witam szukam dobrej szkoły podstawowej. Kielce i okolice 0
M WITAM po poronieniu ??? Potrzebuję porady 1
M WITAM po poronieniu ??? Potrzebuję porady 10
O witam ;) Potrzebuję porady 4
S Witam czy sa tutaj jakies mamuśki mieszkające w Wiedniu? Potrzebuję porady 0
R witam jestem tu nowa i potrzebuje pomocy Potrzebuję porady 3
I witam Potrzebuję porady 0
M Witam Potrzebuję porady 3
M witam !!! PROSZĘ O POMOC :( Potrzebuję porady 3
A Witam!!!! Potrzebuję porady 4
M Witam!!! Mój brat ze swoją narzeczoną dzisiaj stracili dziecko !!! Nie wiem co robić by Go pocieszyć !!! :c Potrzebuję porady 4
I witam przyszłe kwietniowe mamy Dzieci urodzone w kwietniu 2014 0
emi2989 Witam Wszystkie Mamusie z UK. Czy sa tu jakies mamy z Suffolk? X Mamy z UK 0
N Witam, potrzebuje Waszej pomocy Ciąża, poród, połóg 8
D Witam Archwium mam bliźniąt i trojaczków i... 0
Dr Monika Karpińska Witam Forum pediatryczne 0
M Witam. Porady prawnika 2
K Witam i proponuje Wrocław 8
CZARNA1978 witam Porady położnej 1
A witam wszystkie polskie mamy we wloszech i prosze o pomoc Mamy z Włoch 1
S witam Porady prawnika 4
E Witam Porady prawnika 1
Podobne tematy


















































Do góry