reklama

Wrześniowe Mamusie z Wrocławia:):) i nie tylko;)

Temat na forum 'Dzieci urodzone we wrześniu 2005' rozpoczęty przez karolina22, 11 Kwiecień 2005.

1. karolina22

karolina22 Gość

Witam!!:):)

Mam pytanko czy któraś może mi doradzić co do wyboru szpitala i Położnej we Wrocku?? Ja od kilku osób dowiedziałam sie że najlepiej jest na Klinikach...zaczęłam tam chodzić do lekarza...ale nie jestem pewna czy wybór lekarza jest równoznaczny z wyborem szpitala w którym ten lekarz pracuje...czy trzeba jeszcze może coś zrobić...kilka osób mi mówiło ze wystarczy pojechac do danego szpitala jak zaczyna sie poród i tyle...nie trzeba nic wybierać...ale ja wole miec pewność...Prosze odpiszcie...

Pozdrawiam Wszystkie przyszłe MAMUSIE:-);-)

2. Shamsa

Shamsa Aktywna w BB

a gdzie slyszalas, ze najlepiej jest na klinikach?
    powiem szczerze - mialam tam praktyki i na pewno nie chcialabym tam rodzic. dziewczyny wybieraja najmniejsze zlo czyli kamienskiego, ale tam tez jest roznie. Brochow ujdzie w tloku, ale mam niefajne z tamtad wrazenia.
    wroclaw jest dosc nieciekawy - o niebo lepsze sa olawa i trzebnica
    poczytaj sobie recenzje na www.rodzicpoludzku.pl

co prawda od prawie roku mieszkam w jeleniej gorze, ale pochodze z Wroclawia i studiuje na tamtejszej AM. byla niedawno opcja, ze wroce rodzic do rodzinki, w zwiazku z wyjazdem meza, ale cale szczescie zostaje w jeleniej. W miedzyczasie zrobilam maly rekonesans i efenty nie wyszly ciekawe.

Wlasciwie jedyna zaleta klinik jest III stopien referencyjnosci czyli najwyzszy poziom leczenia w razie komplikacji.

3. reklama
  4. iwon(k:)a

iwon(k:)a Wrześniowe mamy'06

ja rodzilam w klinice na dyrekcyjnej i mam raczej dobre wspomnienia, oczywiscie, ze nie bylo idealnie, ale bylo to, co trzeba - czyli dobra opieka nad dzidziusiem. w kwietniu moja przyjaciolka bedzie rodzic w klinikach na chalubinskiego - wtedy moze opisze jej wrazenia

5. anineczka

anineczka królowa mrówek :P