reklama
Forum BabyBoom

Dzień dobry...

Starasz się o maleństwo, wiesz, że zostaniecie rodzicami a może masz już dziecko? Poszukujesz informacji, chcesz się podzielić swoim doświadczeniem? Dołącz do naszej społeczności. Rejestracja jest bezpieczna, darmowa i szybka. A wsparcie i wdzięczność, które otrzymasz - nieocenione. Podoba Ci się? Wskakuj na pokład! Zamiast być gościem korzystaj z wszystkich możliwości. A jeśli masz pytania - pisz śmiało.

Ania Ślusarczyk (aniaslu)

  • Czy pomożesz Iwonie nadal być mamą? Zrób, co możesz! Tu nie ma czasu, tu trzeba działać. Zobacz
reklama

Wrześniowe Mamusie z Wrocławia:):) i nie tylko;)

K

karolina22

Gość
Witam!!:):)

Mam pytanko czy któraś może mi doradzić co do wyboru szpitala i Położnej we Wrocku?? Ja od kilku osób dowiedziałam sie że najlepiej jest na Klinikach...zaczęłam tam chodzić do lekarza...ale nie jestem pewna czy wybór lekarza jest równoznaczny z wyborem szpitala w którym ten lekarz pracuje...czy trzeba jeszcze może coś zrobić...kilka osób mi mówiło ze wystarczy pojechac do danego szpitala jak zaczyna sie poród i tyle...nie trzeba nic wybierać...ale ja wole miec pewność...Prosze odpiszcie...

Pozdrawiam Wszystkie przyszłe MAMUSIE:-);-)

 
reklama
a gdzie slyszalas, ze najlepiej jest na klinikach?
powiem szczerze - mialam tam praktyki i na pewno nie chcialabym tam rodzic. dziewczyny wybieraja najmniejsze zlo czyli kamienskiego, ale tam tez jest roznie. Brochow ujdzie w tloku, ale mam niefajne z tamtad wrazenia.
wroclaw jest dosc nieciekawy - o niebo lepsze sa olawa i trzebnica
poczytaj sobie recenzje na www.rodzicpoludzku.pl

co prawda od prawie roku mieszkam w jeleniej gorze, ale pochodze z Wroclawia i studiuje na tamtejszej AM. byla niedawno opcja, ze wroce rodzic do rodzinki, w zwiazku z wyjazdem meza, ale cale szczescie zostaje w jeleniej. W miedzyczasie zrobilam maly rekonesans i efenty nie wyszly ciekawe.