reklama

Wrześniowe mamy 2017

Temat na forum 'Wrześniowe mamy 2017' rozpoczęty przez NeSSi, 25 Grudzień 2016.

?

Czy jesteś za tym by zamknąć wątek wrześniówek ?

Poll closed 5 Luty 2017.
  1. Tak

    głosów: 22
    50,0%
  2. Nie

    głosów: 15
    34,1%
  3. Nie mam zdania.

    głosów: 7
    15,9%
  1. Anonimowa19

    Anonimowa19 Fanka BB :)

    Dziewczyny a u mnie istne szalenstwo Moja mama powiedziała dziś cioci, bo to jedna z blizszych nam osob, a juz o mnie plotki chodza po miescie i wiemy, ze byloby jej przykro jakby sie od obych dowiedziała - i ciocia doslownie oszalała ze szczęscia I jeszcze napisala, ze moja prababcia juz zaklada nową "skarbonkę" na dzidziusia

    //www.suwaczki.com/tickers/p19ucsqvp80lxsdm.png
     
  2. CzarnaMadzia

    CzarnaMadzia Moderatorka

    To rzeczywiście najlepszy srelmin:)
    Zobaczysz :*
    Ja prawie kozetke rozwalilam, tak się ucieszylam:D
    Dobrze ze mam wyrozumialego lekarza:)
     
    Ostatnia edycja: 11 Styczeń 2017
  3. reklama
  4. cheebay

    cheebay Fanka BB :)

    Mi sie wlecze
    Jutro mam usg w szpitalu wiec wszystko bede wiedziec, a wizyte u lekarki we wtorek 17go.
    Trzymajcie kciuki, jutro 8 rano ( u was 16sta)


    Napisane na iPhone w aplikacji Forum BabyBoom
     
  5. ZOOska

    ZOOska Fanka BB :)

    Millo czemu cc?

    nessi dzięki za pocieszenie

    Napisane na LG-H320 w aplikacji Forum BabyBoom
     
  6. jagus_87

    jagus_87 Fanka BB :)

    Kurczę, poranne mdłości są przereklamowane - ja mam popołudniowo-wieczorne... Bleee I tym optymistycznym akcentem na dziś się żegnam, dobranoc:)
     
  7. nimitii

    nimitii Fanka BB :)

    Ja mam 38.3 :/// ja to.sie dopiero martwię. Już się nawet popłakałam ; ((( czemu mnie to spotyka zawsze pod górkę.
     
  8. nimitii

    nimitii Fanka BB :)

    Milli apropos cesarski robi idealne. Ja mam do niego ogromny szacunek po tym jak się przeciwstawił dyrekcji szpitala i uratował życie matki i dziecka. Przez to stracił posadę j ordynatora w Chorzowie.
     
  9. Millo

    Millo Fanka BB :)

    Zooska bo jestem bardzo wąska w biodrach..

    Jagus ja tez w 1 mialam wieczorami brr

    Nimitii ponoc jak jest po 38 to trzeba juz zbijac zwlaszcza na poczatku ciazy.Ja przy jelitowce mialam wlasnie 38,3 najwiecej i zbijalam..

    Napisane na SM-N910C w aplikacji Forum BabyBoom
     
  10. reklama
  11. ZOOska

    ZOOska Fanka BB :)

    Millo twoja pierwsza ciąża? ja miałam dwie cc

    Napisane na LG-H320 w aplikacji Forum BabyBoom
     
  12. anik90

    anik90 Fanka BB :)

    No jestem.. Ehh boje sie troszke ale tak tylko czasem jak o tym wszystkim mysle. Poki co ciesze sie kazdym kolejnym dniem bez plamien:) u Ciebie jak? Mi troche slabo sie robi, ale na wymioty mi nie idzie:) w pracy juz powiedzialam. Musialam bo pracuje w przedszkolu, mielismy przedstawienie z okazji Dnia Babci i Dziadka. Wiadono potem trzeba bylo posprzatac po poczestunku a ja nie chcialam nosic. Ogolnie ok i pracuje do przyszlego tyg:) panuje ospa u mnie w pracy i te chorobska to najwieksza zmora.. Mi zaczal sie 6 tyg.. A Tobie? Bo ja juz zakrecona i nie pamietam ale chyba podobnie co?
     

Poleć forum