reklama
Forum BabyBoom

Dzień dobry...

Starasz się o maleństwo, wiesz, że zostaniecie rodzicami a może masz już dziecko? Poszukujesz informacji, chcesz się podzielić swoim doświadczeniem? Dołącz do naszej społeczności. Rejestracja jest bezpieczna, darmowa i szybka. A wsparcie i wdzięczność, które otrzymasz - nieocenione. Podoba Ci się? Wskakuj na pokład! Zamiast być gościem korzystaj z wszystkich możliwości. A jeśli masz pytania - pisz śmiało.

Ania Ślusarczyk (aniaslu)

reklama

wrześniowe mamy 2021

reklama

Eliza2020

Fanka BB :)
Dołączył(a)
30 Grudzień 2020
Postów
279
Ja znowu nie moge spac..juz tylko 5 dni..i juz stres, strach.. czy ruchy są odpowiednie prawie caly dzien lekkie, sporadyczne wiecej spania, a wieczorem dyskoteka. Czy moze zle sie polozylam, moze sie zaplatał jak jest glowka do gory..Czy po tylu dawkach lekow bedzie zdrowy, jeszcze antybiotyk na sam koniec czy byl az tak konieczny🤔 jak bedzie w szpitalu czy trafię na dobra zmiane..juz tylko 5 dni a tak juz sie boje😭😭 przepraszam za moje żale..
 
Dołączył(a)
15 Marzec 2021
Postów
8
My rozpakowani idealnie w terminie 40+0 w niedzielę:)
Przed odejściem wód 33 godz nieregularnych ale juz odczuwalnych skurczy. Od odejścia wod 6 godzin. Mały o dziwo w wadze ze wskazania usg (z relacji roznych wiem, ze potrafia sie roznic nawet w dniu porodu o 400-500g 😱) . Pare dni przed mialam tez biegunke i bardzo mnie mdlilo. Dwa dni przed wylecial czop.
Ale wciąż jesteśmy w szpitalu, naswietlamy sie, bo nieznacznie przekroczylismy norme bilirubiny....powiem Wam, ze jak się strasznie cieszyłam z porodu, bylam w.niebowzieta tuląc Malego, tak teraz strasznie cierpie, czuje jakby minely wieki od porodu - nie moge go normalnie tulic, usypiac, doswiadczac. Wiem, ze to wszystko konieczne dla jego zdrowia i dobra, ale jest mi bardzo ciezko.
Mam dla Was porade - nie dajcie sie zbyt w szpitalu i odeslac do domu! Ja jezdzilam 3dni z rzedu i gdyby mnie nie wypuścili drugiego dnia, to moze nie bylo tego co teraz - bo wody odeszly zabarwione, a dobry lekarz ze skurczami bolesnymi i niemal zgladzona szyjka to by mnie zostawil na miejscu.
Badzcie dzielne i walczcie!
 

Oli55

Fanka BB :)
Dołączył(a)
22 Marzec 2021
Postów
158
My rozpakowani idealnie w terminie 40+0 w niedzielę:)
Przed odejściem wód 33 godz nieregularnych ale juz odczuwalnych skurczy. Od odejścia wod 6 godzin. Mały o dziwo w wadze ze wskazania usg (z relacji roznych wiem, ze potrafia sie roznic nawet w dniu porodu o 400-500g 😱) . Pare dni przed mialam tez biegunke i bardzo mnie mdlilo. Dwa dni przed wylecial czop.
Ale wciąż jesteśmy w szpitalu, naswietlamy sie, bo nieznacznie przekroczylismy norme bilirubiny....powiem Wam, ze jak się strasznie cieszyłam z porodu, bylam w.niebowzieta tuląc Malego, tak teraz strasznie cierpie, czuje jakby minely wieki od porodu - nie moge go normalnie tulic, usypiac, doswiadczac. Wiem, ze to wszystko konieczne dla jego zdrowia i dobra, ale jest mi bardzo ciezko.
Mam dla Was porade - nie dajcie sie zbyt w szpitalu i odeslac do domu! Ja jezdzilam 3dni z rzedu i gdyby mnie nie wypuścili drugiego dnia, to moze nie bylo tego co teraz - bo wody odeszly zabarwione, a dobry lekarz ze skurczami bolesnymi i niemal zgladzona szyjka to by mnie zostawil na miejscu.
Badzcie dzielne i walczcie!
Gratuluję maluszka 🥰 jaka wagą jaki dlugi?
 

mamakochajaca

Fanka BB :)
Dołączył(a)
17 Sierpień 2021
Postów
747
Ja znowu nie moge spac..juz tylko 5 dni..i juz stres, strach.. czy ruchy są odpowiednie prawie caly dzien lekkie, sporadyczne wiecej spania, a wieczorem dyskoteka. Czy moze zle sie polozylam, moze sie zaplatał jak jest glowka do gory..Czy po tylu dawkach lekow bedzie zdrowy, jeszcze antybiotyk na sam koniec czy byl az tak konieczny🤔 jak bedzie w szpitalu czy trafię na dobra zmiane..juz tylko 5 dni a tak juz sie boje😭😭 przepraszam za moje żale..
Nastawienie dobre to połowa sukcesu, spróbuj wyluzować i bądź dobrej myśli. Powodzenia 😘
 
Dołączył(a)
15 Marzec 2021
Postów
8
Ja znowu nie moge spac..juz tylko 5 dni..i juz stres, strach.. czy ruchy są odpowiednie prawie caly dzien lekkie, sporadyczne wiecej spania, a wieczorem dyskoteka. Czy moze zle sie polozylam, moze sie zaplatał jak jest glowka do gory..Czy po tylu dawkach lekow bedzie zdrowy, jeszcze antybiotyk na sam koniec czy byl az tak konieczny🤔 jak bedzie w szpitalu czy trafię na dobra zmiane..juz tylko 5 dni a tak juz sie boje😭😭 przepraszam za moje żale..
Nie martw sie! Tez sie niecierpliwilam i odliczalam. Zrelaksuj sie, jak dzidzius sie rusza, to dobrze-juz ma malutko miejsca, wiec ruchy beda niewielkie. On tez sie szykuje na wielkie wydarzenie! :)
Powodzenia!
 
reklama

Oli55

Fanka BB :)
Dołączył(a)
22 Marzec 2021
Postów
158
Dziękuję ❤️
57cm i 3380g. Piąta dobra i waga praktycznie odzyskana całe szczęście, chyba zasługa dużej produkcji mleka i apetytu Małego:)
Oo najważniejsze że vwszystko w porządku 🙂ja akurat zaraziłam się od syna katarem w nocy oddycham buzia od tego gardło zaczęło boleć mam nadzieję tylko ze nieurodzaj w tym stanie bo jakoś słabo się czuje nuewiem czy bym dala z SB wszystko przy porodzie xd
 
Do góry