reklama
Forum BabyBoom

Dzień dobry...

Starasz się o maleństwo, wiesz, że zostaniecie rodzicami a może masz już dziecko? Poszukujesz informacji, chcesz się podzielić swoim doświadczeniem? Dołącz do naszej społeczności. Rejestracja jest bezpieczna, darmowa i szybka. A wsparcie i wdzięczność, które otrzymasz - nieocenione. Podoba Ci się? Wskakuj na pokład! Zamiast być gościem korzystaj z wszystkich możliwości. A jeśli masz pytania - pisz śmiało.

Ania Ślusarczyk (aniaslu)

  • Czy pomożesz Iwonie nadal być mamą? Zrób, co możesz! Tu nie ma czasu, tu trzeba działać. Zobacz
reklama

Wrześniowe mamy 2024

Ja totalnie nie myśle jeszcze o zakupach. Są rzeczy na których nie będę oszczędzać (jak fotelik samochodowy), ale pozostałe rzeczy będę chciała używane. Nie znam się jeszcze na łóżeczkach, ale myśle, ze kupię jakieś używane łóżeczko dostawiane dowolnej firmy i jakiś porządny, nowy materac.
Dokladnie - materac warto mieć inny - nie wiem jak w Chicco ale u nas w kindekrafcie materac to była porażka - kupiłam Dobranockę polecana prze fizjo i również polecam.
 
reklama
Hej dziewczyny,

wysłałam admince listę chętnych do dołączenia do wątku prywatnego :) Także te które wyraziły chęć powinny niedługo dostać dostęp. Jak będę miała jakieś info o dodaniu to dam wam tu link do wątku żebyście mogły wejść ^^
Miłego dnia!
To ja też poproszę o wątek prywatny :)

Mnie najbardziej denerwuje nacisk na kp położnych, a ja nie mam zamiaru kłaść na siebie presji. Jeśli nie będę na to gotowa to nie i koniec. Nie mam zamiaru się komuś tłumaczyć, zwłaszcza obcemu. Wystarczy, że mecze się przez 9 miesięcy 🤣🤣

A jak ogólnie wasze samopoczucie ? Ja mam połówkowe 30 kwietnia, to będzie 21+4
 
Cześć dziewczyny
Owca to czekamy na info o przyłączeniu:)

Na forum z 2010r z dziewczynami dodawałyśmy suwaczki, które zawierały info kiedy spodziewamy się maleństwa, czy tutaj lub na priv group da się dodać takie cudo?

Pozdrawiam
 
Cześć dziewczyny
Owca to czekamy na info o przyłączeniu:)