reklama
Forum BabyBoom

Dzień dobry...

Starasz się o maleństwo, wiesz, że zostaniecie rodzicami a może masz już dziecko? Poszukujesz informacji, chcesz się podzielić swoim doświadczeniem? Dołącz do naszej społeczności. Rejestracja jest bezpieczna, darmowa i szybka. A wsparcie i wdzięczność, które otrzymasz - nieocenione. Podoba Ci się? Wskakuj na pokład! Zamiast być gościem korzystaj z wszystkich możliwości. A jeśli masz pytania - pisz śmiało.

Ania Ślusarczyk (aniaslu)

  • Czy pomożesz Iwonie nadal być mamą? Zrób, co możesz! Tu nie ma czasu, tu trzeba działać. Zobacz
reklama

Wskazania do CC...

Ewelka20

Fanka BB :)
Dołączył(a)
2 Październik 2013
Postów
248
Kobitki znowu ja:p Jest was tyle,że zawsze można się zapytać o radę,zdanie o wszystko :-*
Mam skierowanie do szpitala na badanie celem badania kolposkopowego i pobrania wycinków z tarczy części pochwowej.Badanie cytologiczne wykazało 3 stopień,ale wycinków pobierać nie będą,bo jestem w 4 mies ciąży(lekarz pow,że dopiero po porodzie).I teraz moje pytanie:czy wynik tego badania może mieć wpływ na decyzję o cc?Wiem,wiem,że nie ma co panikować ani wymyślać-uwierzcie jestem spokojna,ale również ciekawa.Rodziłam 3 razy naturalnie,a mój lekarz pow,że będziemy to omawiać jak otrzymam wyniki,czyli dopiero 7 października,mimo,że badania załatwiałam już od lipca,bo terminów nie było :/
 
reklama
A dlaczego nie będą pobierać wycinków? A masz wynik cytologii tylko wg Papanicolau czy też Bethesda?
Wiesz wogóle co oznacza 3 stopień?
 
Ostatnia edycja:
Z tego co mi powiedział lekarz są zmiany,ale żeby określić dokładnie co i jak potrzebne są badania,które wypisałam.Wycinków pobierać nie będą,bo tak jak napisałam w poście jestem w 4 miesiącu ciąży i żaden lekarz nie podejmie się pobrania wycinków mając świadomośc,że moze coś uszkodzić i różnie się to może skończyć dla dziecka-to dokładnie powiedzieli mi w szpitalu