reklama
Forum BabyBoom

Dzień dobry...

Starasz się o maleństwo, wiesz, że zostaniecie rodzicami a może masz już dziecko? Poszukujesz informacji, chcesz się podzielić swoim doświadczeniem? Dołącz do naszej społeczności. Rejestracja jest bezpieczna, darmowa i szybka. A wsparcie i wdzięczność, które otrzymasz - nieocenione. Podoba Ci się? Wskakuj na pokład! Zamiast być gościem korzystaj z wszystkich możliwości. A jeśli masz pytania - pisz śmiało.

Ania Ślusarczyk (aniaslu)

  • Znasz to? Dzień ledwo się zacznie, a Ty już masz na koncie przebieranie w półśnie, mycie części do laktatora i gorączkowe poszukiwania smoczka pod kanapą. Jeśli w tym chaosie marzysz choć o jednej rzeczy, która ułatwi Wam codzienność – weź udział w konkursie i wygraj urządzenia Baby Brezza, które naprawdę robią różnicę! Biorę udział w konkursie
reklama

Wszystko dla naszych dzieci - PORADY i NASZE ZAKUPY(wózki, łóżeczka, mebelki itp)

reklama
Moja mini-kolekcja. Na razie chłopięco-neutralna. Mam nadzieję, że jak będzie dziewuszka, to się nie obrazi za te niebieskie akcenty ;-) r
 
rachell nie martw się, w mojej szafie też przeważa niebieski kolor, ponieważ ciuszki są po siostrzeńcach-bliźniakach.
Myślę, że jeśli będziemy mieć dziewczynki, to przez pierwsze miesiące życia raczej nie będą patrzeć na kolory ubranek. Jeszcze zdążymy je poprzebierać w sukieneczki w bardziej dziewczęcych kolorach:-)
 
Ja tez przestałam sie przejmowac kolorami bo dziecku we wszystkim ladnie a dawniej nie bylo takich rozgraniczen i dzieci wszystko nosily
 
Dziewczyny mieszkam na 4piętrze bloku bez windy więc priorytet w doborze wózka to jego mała waga dlatego zastanawiam się nad ESPIRO Vector 4lite, czy któraś z Was miała do czynienia z tym wózkiem i może coś pozytywnego lub negatywnego na jego temat powiedzieć?
 
Jak patrzę na Wasze zakupy to jakoś powoli zaczyna do mnie docierać, że mnie też to czeka.
A oprócz tego jeszcze czeka mnie wybieranie płytek, farb, żyrandoli i wszystkiego innego do nowego domku i to wszystko mnie przeraża, a wybór jest strasznie duży.
 
reklama
Do góry