reklama
Forum BabyBoom

Dzień dobry...

Starasz się o maleństwo, wiesz, że zostaniecie rodzicami a może masz już dziecko? Poszukujesz informacji, chcesz się podzielić swoim doświadczeniem? Dołącz do naszej społeczności. Rejestracja jest bezpieczna, darmowa i szybka. A wsparcie i wdzięczność, które otrzymasz - nieocenione. Podoba Ci się? Wskakuj na pokład! Zamiast być gościem korzystaj z wszystkich możliwości. A jeśli masz pytania - pisz śmiało.

Ania Ślusarczyk (aniaslu)

  • Czy pomożesz Iwonie nadal być mamą? Zrób, co możesz! Tu nie ma czasu, tu trzeba działać. Zobacz
reklama

Wyprawka dla grudniowego dzidziusia

Dołączył(a)
10 Kwiecień 2022
Postów
5
Cześć dziewczyny! Piszę z prośbą o pomoc i poradę, co przygotować i w co się zaopatrzyć na przyjście na świat malucha w grudniu? Czasu coraz mniej, a ja mam wrażenie, ze atakowana reklamami zewsząd sama się gubię, co tak naprawdę jest potrzebne 🙈 Dodam, że to moje pierwsze dziecko i nie mam żadnego doświadczenia w opiece nad noworodkiem. Do tej pory kupiłam jedynie przewijak, dostałam kilka ubranek i jedną miękką grzechotkę. Łóżeczko, a konkretnie dostawkę z Chicco planuje kupić w listopadzie razem ze składaną wanienką. Pomóżcie proszę i napiszcie co jest niezbędne i co muszę w przeciągu tych dwóch miesięcy kupić, żeby być gotowa na grudzień z nowym członkiem rodziny :) Pozdrawiam ciepło wszystkie mamy ♥
 
reklama
Jezeli chodzi o garderobę to moja lista :
-Kombinezon (najlepiej od razu z rękawiczkami, jezeli nie, to mozna dokupić osobno)
- chustka (na zatrzask lub rzep) / kołnierz
- czapka zasłaniająca uszy
I na zewnątrz to chyba wszystko
 
Od razu mówię że u mnie nie znajdziesz żadnych śpiochów, kaftaników itp tylko praktyczne ubrania.
Reszta ubranek :
- pajacyki, najlepiej na zamek
- body na długi rękaw
- body na krotki rękaw
- spodnie ze stopkami
- skarpetki
- bluza rozpinana (bez kaptura!) / sweterek rozpinany
I to jest absolutne minimum które w zupełności wystarczy :)