reklama

Wyprawka dla niemowlaka

Temat na forum 'Dzieci urodzone w lutym 2010' rozpoczęty przez joasia89, 10 Luty 2010.

  1. joasia89

    joasia89 Mamusia Kamilusia :****

    a kto nie lubi zakupow ? :-D chyba kazdy je uwielbia :-D ja narazie nie wychodze nigdzie na zakupy :-( ech ... ale mam nadzieje ze juz za jakies 2 tyg moze wybiore sie na zakupy :-D :tak: :p
     
  2. meganne

    meganne mamuśka

    hehehehe no to udanych zakupów, my już w sumie wszystko mamy, ale jak jestem w sklepie to i tak nie mogę się oprzec i zawsze coś dokupię heheheh


    Joasiu jeszcze kilkanaście dni i będziesz mogła nawet swojego bąbelka na zakupy zabrac..... szybko zleci.....:-):-):-)
     
  3. reklama
  4. IKAx

    IKAx lodóweczka

    :tak::tak:ale dzidziolka masz juz przy sobie ja tez bym tak chciała:tak::tak:
     
  5. MisiaM

    MisiaM Fanka BB :)

    Joasiu zawsze zostają zakupy przez internet gdy maluszek spi ;)
     
  6. monikasia

    monikasia Fanka BB :)

    Ja juz tez wkoncu mam wszystko i te nieszczesna wanienke tez kupilam:-) teraz tylko na mala czekam:tak::-D
     
  7. Nesca

    Nesca Zaangażowana w BB

    o a ja jeszcze bez wanienki... Myslami juz jestem na porodówce a nie w sklepach, także czort z wanienką, ja chce rodzić!
     
  8. monikasia

    monikasia Fanka BB :)

    A mnie ta wanienka to juz tak przesladowala, ze szok:-D:-DWiec sama rozumiesz...
    Ja juz tez chce rodzic bo od jakihs 2 tyg o niczym innym nie mysle i spac nie moge:wściekła/y:
     
  9. meganne

    meganne mamuśka

    chyba już byśmy wszystkie chciały, szczególnie że dzieciaczki już donoszone.....:-):-):-) tylko co u poniektórych ( jak u mnie) się im nie spieszy na drugą stronę brzuszka
     
  10. reklama
  11. plastelinka5

    plastelinka5 Fanka BB :)

    dziewczyny,Wy zabieracie dzidzie w fotelikach czy w gondolkach?
     
  12. MisiaM

    MisiaM Fanka BB :)

    W foteliku, ale my mamy fotelki z daszkiem wiec to tez inaczej.
     

Poleć forum