reklama

wyprawka dla zimowych maluchów

Temat na forum 'Zapiski archiwalne' rozpoczęty przez myszorka, 18 Wrzesień 2007.

1. myszorka

myszorka mama Kokonelki i Gabisi

witam!!!! Jestem mamą 2,5 letniej Kornelki urodzonej ciepłą wiosną prosze stwórzmy liste ubranek dla zimowego malucha co? ile? jakie? w jakich rozmiarach? jakie kosmetyki?

2. dziuba127

dziuba127 mama Martysi i Maleństwa

ja jestem początkującą mamą - Mastyna będzie pierwszą naszą dzidzią, ale nastawiam się na jakiś cieplutki kombinezon i na pewno body zapinane na napki (te wkładane przez głowę u niemowlaków rzadko kiedy się sprawdzają) i ze 3 pary cieplejszych śpioszków, 2 sweterki już są gotowe, robione na drutach przez moją mamę ;-) piszcie koniecznie co kupować a czego nie

3. reklama
  4. sylka_k

sylka_k mama styczniowa 2008

ja to myślę, ze czapeczka rękawiczki, ciepły kocyk.
    kombinezon, może dwa, bo na zmianę, chociaż nie wiem czy to nie strata pieniędzy:confused::confused:, no i buciki hihihi
    to z takich oczywistych ubranek z uwagi na porę roku

5. donia76

donia76 Fanka BB :)

Kombinezonik koniecznie na wyjscie ze szpitala czapeczka szaliczek i ciepłe skarpetki kilka par bo na poczatku lepiej nie zakładac rajstopek dopoki pepuszek nie odpadnie

6. dori

dori Fanka BB :)

Myślę że 1 kombinezon powinien wystarczyć. Na powietrzu dzieciaczki zazwyczaj zasypiają a raczej nie będą jeszcze same jeść ani biedać żeby się ubrudzić. A może wg. listy:
    1. Kilka body (zdecydowanie lepsze są na początku te całkowicie rozpinane.
    2. Śpiochy
    3. Pajace (zdecydowanie częściej używałam niż śpiochów)
    4. skarpetki
    5. Czapeczki bawełniane
    6. Czapka ciepła i szaliczek
    7. kombinezon
    8. kołderka/kocyk
    9. Rożek (Klaudia bardzo lubiła w nim przebywać a potem używałyśmy jak kołderkę)