reklama

z piersi na bebilin pepti 2 biegunka

Temat na forum 'Potrzebuję porady' rozpoczęty przez asiorreek, 10 Luty 2016.

Alicjaaa85
Najlepsza odpowiedź Alicjaaa85, 15 Luty 2016
Kazda z moich dwóch coreczek wraz z pierwszym,dniem brania antybiotyku dostaje zielonych wodnistych kup. Właśnie od anyybiotyku. Mlodsza równie byla... Przejdź do pełnej odpowiedzi
  1. asiorreek

    asiorreek Fanka BB :)

    Drogie mamy moja cora ma 8 miesięcy do tej pory tylko na piersi niestety ja dostałam tak ostrego zapalenia piersi wraz z angina i zapaleniem zatok ze dostałam bromberon na zatrzymanie laktacji i musiałam ja z dnia na dzień praktycznie odstawić. Mala dostaje bebilon pepti z racji tego ze wcześniejsze przejścia na zwykle mieszanki konczyly sie wymiotami jedynie po pepsi bylo ok. Z tym ze wczesniej może ze 3 razy pila to mleko bo do konca nie chciałam jej odstawić. Teraz niestety musiałam i od 2 dni skonczyly sie moje zapasy mala pije tylko pepti i ma biegunkę. Tzn robi z 5 kup jak woda prawie nie w kazdej ale śluzu tez sie znajdzie. Z tym ze mala dostaje równie teraz antybiotyk tak się to fatalnie zbieglo. I nie wiem czy ta biegunka po pepti czy po tym antybiotyku. Nie wiem czy próbować inne mleko . A tak to jest wesola problem jedynie ze spaniem ale to przez kaszel.
     
  2. Najlepsza odpowiedź:
    Post #13740447 by Alicjaaa85, 15 Luty 2016
  3. ANEK M

    ANEK M Fanka BB :)

    Po preparatach mlekozastępczych typu pepti lub nutramigenie kupy moga byc zielone i rzadkie to norma.Po antybiotyku tez mogą takie byc ale wystepują chyba troche później.Do antybiotyku podaj probiotyk wtedy biegunka nie powinna się pojawic.
     
  4. reklama
  5. asiorreek

    asiorreek Fanka BB :)

    No właśnie jest taka ciemnozielona i rzadka ale taka bardzo rzadko.. Czyli gdy zmienie np na nutramingen to będzie tak samo
     
  6. Alicjaaa85

    Alicjaaa85 Fanka BB :)

    Głosów: 1
    Kazda z moich dwóch coreczek wraz z pierwszym,dniem brania antybiotyku dostaje zielonych wodnistych kup. Właśnie od anyybiotyku.
    Mlodsza równie byla na,pepti i nic sie nie dzialo.

    Jedyny probiotyk, który działa przy antybiotykach na moje dziewczyny to jest enterol saszetki, plus jakiś zwykly probiotyk daje.

    Akurat mam,ten,sam problem bo córcia właśnie jest na antybiotyku i daje jej trilac forte krople plus właśnie saszetkę enterolu.
    Nie odstawiaj pepti, spróbuj z probiotykami.
     
    Alicjaaa85, 15 Luty 2016 Najlepsza odpowiedź
    #4
  7. Alicjaaa85

    Alicjaaa85 Fanka BB :)

    trilac plus to jest probiotyk podawany przy biegunkach, antybiotykoterapii itp.
     

Poleć forum