reklama
Forum BabyBoom.pl

Dzień dobry

Starasz się o maleństwo, wiesz, że zostaniecie rodzicami a może masz już dziecko? Poszukujesz informacji, chcesz się podzielić swoim doświadczeniem? Dołącz do naszej społeczności. Rejestracja jest bezpieczna, darmowa i szybka. A wsparcie i wdzięczność, które otrzymasz - nieocenione. Podoba Ci się? Wskakuj na pokład! Zamiast być gościem korzystaj z wszystkich możliwości. A jeśli masz pytania - pisz śmiało.

Ania Ślusarczyk (aniaslu)

  • Kochani, umiera młoda mama. To koleżanka jednej z naszych moderatorek @89katia. Być może uda sie ocalić jej życie, ale (jak zawsze) potrzba na to pieniędzy. I to nie za miesiąc, nie za dwa, tylko teraz. Dorzuć się do zbiórki. Każda wpłata, nawet ta symboliczna daje jej większą nadzieję, że wróci do swoich maluszków. Dziękuję. aniaslu Poznaj Anię i jej dzieci. I podejmij decyzję.

reklama

Za chuda mama!!

anetkam

Początkująca w BB
Dołączył(a)
6 Grudzień 2005
Postów
22
Miasto
radom
Rozwiązania
0
Cześć dziewczyny ,czy któraś z was ma jeszcze taki problem?Ja urodziłam 2 dziewczynki po których bardzo wychudłam i pomimo specjalnej diety pogrubiającej:laugh2: (słodycze ,kolacja po 22 godz.)nie moge przybrać na wadze.Już sama nie mogę na siebie patrzeć.Dodam,że nigdy przedtem nie byłam taka chuda.Poradzcie coś proszę:sick: .
 
reklama

anineczka

królowa mrówek :P
Dołączył(a)
8 Listopad 2005
Postów
15 785
Miasto
Lubin/Irlandia/UK
Rozwiązania
0
Zazdroszcze takiej diety :laugh2::laugh2:
A tak serio to moze jakas kreatyne zaczac brac,lub poprosic trenera z silowni o jakis zestaw cwiczen.
Serio to niewiem :baffled:
Moze porada lekarza???
 

aninaaa

Październikowa Mama'06 Entuzjast(k)a
Dołączył(a)
29 Czerwiec 2006
Postów
1 665
Miasto
Warszawa
Rozwiązania
0
z takim problemem często się nie spotyka:-D ja też nie mam pojęcia co powinnaś zrobić.może faktycznie udaj się po poradę do jakiegoś lekarze:laugh2:
 

uleeczka

Wrześniowe mamy'07 Wrześniowe mamy'06
Dołączył(a)
2 Listopad 2006
Postów
266
Rozwiązania
0
witam ja tez urodzilam coreczke i jestem chuda wszyscy mowia ze nie dlugo bede mogla schowac sie za zapalke hehe przed ciaza bylam o wiele grubsza i tez opycham sie slodyczami i jem po 22 czasem w nocy jak wstaje do mojej corki to tez cos przekasze robiac jej mleko hehe
 

Naur

Fan(ka)
Dołączył(a)
13 Kwiecień 2005
Postów
2 987
Miasto
Sopot
Rozwiązania
0
To sprawka homonów, niektóre kobiety tyją nadmiernie a niektóre chudną. Lekarz powinien coś Ci poradzić (np. endokrynolog albo ogólny).
 

anetkam

Początkująca w BB
Dołączył(a)
6 Grudzień 2005
Postów
22
Miasto
radom
Rozwiązania
0
był czas .ze i ja zazdrościłam tym którzy nie mogli przytyć.Ale może macie rację z tymi hormonami?Poradzę się lekarza i zobaczę co on na to.:confused:
 
Dołączył(a)
24 Marzec 2007
Postów
3
Rozwiązania
0
jak mozesz to daj znac co Ci powiedzial lekarz bo jestem bardzo ciekawa
 
Dołączył(a)
25 Marzec 2007
Postów
10
Miasto
Stargard Szczeciński
Rozwiązania
0
Witam w klubie!Mam dokłdnie ten sam problem...przed ciążą było jescze jak Cie moge ale zaraz po chudłam na potęgę!!! Robiłam badania i nic zdrowa jak BYCZEK bez anemii itp.Lekarze rozkładają ręce i słyczę tekst Taka pani uroda trzeba się zaakceptować itd.Ostatnio wpadłam na pomysł zapodania sobie jakiegoś preparaciku aptecznego na apetyt czy coś ...ale czy to pomoże.

Pozdrawiam SZCZUPLACZKI !!!!
 

anetkam

Początkująca w BB
Dołączył(a)
6 Grudzień 2005
Postów
22
Miasto
radom
Rozwiązania
0
Cześć dziewczyny.Długo sie nie odzywałam,ale to dlatego,że czekałam na wyniki badań.Otóż:morfologia książkowa(idealna):szok: ,tarczyca w normie,cukier na granicy normy.I co dalej?Nie mam pojecia.Lekarz powiedział,że tak już musi być i żadne czekoladki nic tu nie pomoga.Tak więc pozostaje nam ,chudym cieszyć sie z faktu ,iż nie mamy nadwagi:laugh2:
 
reklama

misia_q

Turbomama
Dołączył(a)
30 Listopad 2004
Postów
7 387
Miasto
Wrocław
Rozwiązania
0
Cześć dziewczyny ,czy któraś z was ma jeszcze taki problem?Ja urodziłam 2 dziewczynki po których bardzo wychudłam i pomimo specjalnej diety pogrubiającej:laugh2: (słodycze ,kolacja po 22 godz.)nie moge przybrać na wadze.Już sama nie mogę na siebie patrzeć.Dodam,że nigdy przedtem nie byłam taka chuda.Poradzcie coś proszę:sick: .
ile masz wzrostu i ile ważysz aktualnie?
 

Polecamy

null

Nowe wątki

reklama

Nowe pytania

Do góry