reklama

Zabawka z piłeczkami

Temat na forum 'Rozwój i zabawy' rozpoczęty przez MartaH1985, 13 Styczeń 2014.

1. MartaH1985

MartaH1985 Fanka BB :)

Mój bratanek ma niedługo roczek. Uwielbia piłeczki i wszystkie zabawki z tymi elementami. Chciałam mu kupić jakąś zabawkę pileczkową. Myślałam o ballapalooza z fisher. Czy któraś z pociech posiada coś takiego? Mam słonika z playskool ale jestem średnio zadowolona. Bardziej dzieci są zainteresowane żyrafą z fisher. Jakie zabawki piłeczkowe pocecacie? W cenie do 300 zł.

2. asienka_r

asienka_r mama Ani i Gabrysi

My mamy tę żyrafę z fisher price i sprawdzała się super, mała ją uwielbiała i dosyć długo się nią zajmowała, szybko załapała o co chodzi

3. reklama
  4. mamamaleosia

mamamaleosia Zaciekawiona BB

Drogie Mamy,
    jestem mamuśką i studentką i robię badania na MAMACH. Proszę zróbcie dla mnie tą ankietkę.
    Dziękuję !
    <iframe src="https://docs.google.com/forms/d/1VM_6uuUmGyJk_y5b-wFZm_cpvpRAYNKVE03HSu3-dYE/viewform?embedded=true" width="760" height="500" frameborder="0" marginheight="0" marginwidth="0">Ładowanie...</iframe>

5. mamamaleosia

mamamaleosia Zaciekawiona BB

Drogie Mamy,
    jestem mamuśką i studentką i robię badania na MAMACH. Proszę zróbcie dla mnie tą ankietkę.
    Dziękuję !
    https://docs.google.com/forms/d/1VM_6uuUmGyJk_y5b-wFZm_cpvpRAYNKVE03HSu3-dYE/viewform?embedded=true" width="760" height="500" frameborder="0" marginheight="0" marginwidth=

6. alo23

alo23 Fanka BB :)

a moze kup basenik z kuleczkami,u nas byl szal, i dosc dlugo maly sie tym interesowal

7. Nadulina

Nadulina Fanka BB :)

Czy ja wiem, u nas około 2 miesięcy, i stoi i się kurzy :(

8. mamanatanielka

mamanatanielka Zaangażowana w BB

Basen z piłeczkami - super sprawa! Taki prezent były super:)

9. matyldda

matyldda Zaangażowana w BB

Mi się osobiście to bardzo nie podoba

10. reklama
  11. babykali

babykali Fanka BB :)

zaley wszystko od malucha, u nas tez by to nie zdalo egzaminu

12. Lidibrii_pl