reklama
Forum BabyBoom

Dzień dobry...

Starasz się o maleństwo, wiesz, że zostaniecie rodzicami a może masz już dziecko? Poszukujesz informacji, chcesz się podzielić swoim doświadczeniem? Dołącz do naszej społeczności. Rejestracja jest bezpieczna, darmowa i szybka. A wsparcie i wdzięczność, które otrzymasz - nieocenione. Podoba Ci się? Wskakuj na pokład! Zamiast być gościem korzystaj z wszystkich możliwości. A jeśli masz pytania - pisz śmiało.

Ania Ślusarczyk (aniaslu)

reklama

Zakupy dla naszych malenstw

blondi80

mama grudniowa 2009
Dołączył(a)
1 Maj 2010
Postów
48
Rozwiązania
0
chwalmy sie naszymi cudenkami dla pociech:)
 
reklama

87zabka

Fanka BB :)
Dołączył(a)
30 Grudzień 2009
Postów
3 325
Miasto
Nowe
Rozwiązania
0
no to moze ja pierwsza sie pochwale mimo ze mam sporo rzeczy po malej to kilka rzeczy i tak chce kupic patrzac w stecz na swoje przezycia ze sprzetami i ciuchami itp..itd a to luzeczko ktore chce kupic juz od dawna mam je na oku w moim przypadku to super rozwiazanie bo jest lekkie i latwo je przenosic a w dzien dzidzia bedzie ze mna w pokoju corki a w nocy ze mna w moim i meza pokoju bo w dzien maz spi bo ma w pracy same nocki dlatego w dzien bede sie przenosic do pokou corki :-) a po 2 to luzeczko niejest duze i niezajmuje wiele miejsca co dla nas jest wazne bo nasz pokoik jest malutki coreczki troszke wiekszy ale wiadomo kazdy centymert sie liczy :-) jesli chcecie mozecie komentowac :-) a oto upatrzone prze ze mnie cudenko :-)
HIT ŁÓŻECZKO KOJEC KOŁYSKA GRATISY PRZEWIJAK (1025909694) - Aukcje internetowe Allegro
 

Karolcia1125

Fanka BB :)
Dołączył(a)
8 Maj 2010
Postów
290
Rozwiązania
0
zabko naprawde jak tak będziesz musiała latac z łóżeczkiem to to bedzie poprostu wspaniałe rozwiazanie:) i wogóle bardzo mi sie te łóżeczka paodobają. Też kiedyś chciałam je kupić bo jak do Polski z małymi jezdzilismy to to było super rozwiazanie;) ale dziadek się martwił i załatwiał haha Ale wogóle łóżeczko wypasione, że hej i bardzo mi się podoba, że ma też ten przewijak bo wiadomo na początku bardzo praktyczne:)

U nas już w tradycji zostało, że po pierwszej wizycie idziemy coś symbolicznie kupić w koloże uniwersalnym oczywiście. Chodzi mi o ciuszek haha Ja wogole też mam mase ubranek i wszystkiego ale nigdy sobie nie odmówie kupienia wielu rzeczy ale zaczynac bede od właśnie ciuszków;) Zobaczymy jak co to napewno podziele sie z Wami najmiejszymi zakupkami haha
 

87zabka

Fanka BB :)
Dołączył(a)
30 Grudzień 2009
Postów
3 325
Miasto
Nowe
Rozwiązania
0
zabko naprawde jak tak będziesz musiała latac z łóżeczkiem to to bedzie poprostu wspaniałe rozwiazanie:) i wogóle bardzo mi sie te łóżeczka paodobają. Też kiedyś chciałam je kupić bo jak do Polski z małymi jezdzilismy to to było super rozwiazanie;) ale dziadek się martwił i załatwiał haha Ale wogóle łóżeczko wypasione, że hej i bardzo mi się podoba, że ma też ten przewijak bo wiadomo na początku bardzo praktyczne:)

U nas już w tradycji zostało, że po pierwszej wizycie idziemy coś symbolicznie kupić w koloże uniwersalnym oczywiście. Chodzi mi o ciuszek haha Ja wogole też mam mase ubranek i wszystkiego ale nigdy sobie nie odmówie kupienia wielu rzeczy ale zaczynac bede od właśnie ciuszków;) Zobaczymy jak co to napewno podziele sie z Wami najmiejszymi zakupkami haha
no ja je bardzo che bo tego od tesciow po ich dzieciach juz niechce bo ma tylko 1 poziom i wszystkie szczebelki kwadratowe wiec jak sie pochylalam po mala to potem bylam od tych szczebli obolala i obita wiec teraz zaszaleje i sobie kupie takie fajne :-) no i wozek musze kupic nowy bo ten po malej to juz wysluzony na maxa jest hihihihi duzo z mala jezdzilam ;-)
 

Karolcia1125

Fanka BB :)
Dołączył(a)
8 Maj 2010
Postów
290
Rozwiązania
0
Pewnie, że szalej, a jak masz sobie przy okazji sprawić przyjemność to już wogóle bo bardzo to łóżeczko praktyczne. No wogóle nie dość, że w domu to nawet na wyjazd:)
Jak o wózek chodzi to my tez kupić musimy. Mieliśmy nowe 2 ale sprzedaliśmy juz dawno i sie ciesze bo kupiliśmy z tako i juz mówie nigdy w zyciu tego co mieliśmy. Teraz bardzo bym chciała, niewiem jak one sie nazywaja ale te co można z fotelikiem jezdzić (poszukam to wkleje), i jest wtedy taki malutki:)
Łóżeczko na poczatek mam te mniejsze 60tke i jest w dobrym stanie ale potem bede miała od koleżanki 70tke bo ona ma duże dzieci jak moje, a łożeczka jak nowe i ma mi pożyczyć. Wiec sie strasznie ciesze:)
 

Dominika81

Fanka BB :)
Dołączył(a)
17 Grudzień 2008
Postów
12 119
Rozwiązania
0
żabka - bardzo fajne to łóżeczko!!!! :-)

jeżeli będę musiała kupić drugie - może mój dwuletek będzie chciał juz spać w normalnym łóżku - to bym się zdecydowała na właśnie takie!
teraz tez mamy turystyczne - tych samych wymiarów - jeste rewelacyjne - ma kółka - można nim przejechac gdzie się chce, wakacje czy wizyty u teściów (300km) bez problemu można zabrać, dziecko się nie obija w takim łóżeczku, nie wystają mu nogi przez szczebelki i się nie zakleszcza - rewelacja!

jedynym chyba minusem jest ten oryginalny materacyk, który jest bardzo wtardy - my mamy zwykły materacyk kokos-pianka-kokos, który jest przycięty o te 50cm, mieści się wtedy idealnie a dziecko ma wygodnie i prosto.

a ciuszkowymi zakupami pochwalę się na początku czerwca - jadę do madrytu i już koleżanka i zapowiedziała że zabierze mnie to fajnego i niedrogiego sklapu więc pewnie będe szaleć ;-)
na początku myślałam tylko o starszaku, ale dla malucha pewnie też coś fajnego wynajdę :-D
 

Karolcia1125

Fanka BB :)
Dołączył(a)
8 Maj 2010
Postów
290
Rozwiązania
0
A tak jeszcze mam takie pytanko do tego łóżeczka bo tez sie tak zastanawiałam. Jak to jest jak np.takie 1,5 roczne dziecko stanie w nim i zacznie trząść to czy jest na tyle stabilke aby nie wypadło????? Bo tak strasznie mnie to ciekawi.

Dominika81 to koniecznie jak tylko coś pokupujesz zaraz nam sie tutaj pochwal:)
 
Ostatnia edycja:

Dominika81

Fanka BB :)
Dołączył(a)
17 Grudzień 2008
Postów
12 119
Rozwiązania
0
Karolcia - myślę, że jest stabilne. Jasiek ma 14 m-ce i w takim śpi i bez problemu - nawet jakby mocno przyszalał to nie przewróci łóżeczka :-)
no, może teraz jakbym kupowała to bym kupiła z takim otwarciem - suwakiem z boku, żeby mógł sobie sam wychodzić
 

Karolcia1125

Fanka BB :)
Dołączył(a)
8 Maj 2010
Postów
290
Rozwiązania
0
No to nawet się nie spodziewałam i dopiero teraz dałaś mi do myślenia bo raczej byłam pewna, że az tak stabilne to nie jest jak np. te drewniane. Ale jak tak sobie pomyśle jak mąż z nocek bedzie wracał to też by sie u mnie takie sprawdziło bo takie drewniane malutkie na poczatek mam ale to tez długo nie służy bo wiem jak było z moimi dziećmi. Wkońcu zrobiło sie za małe i niewygodne:)
 
reklama
Autor Podobne tematy Forum Odpowiedzi Data
Malusiolka Zakupy dla naszych maluszków i dla nas :) Staraczki 2013 w ciąży 22
Straciatella Zakupy dla nas i naszych Maluszków Dzieci urodzone w maju 2014 660
kamilka87 Zakupy dla naszych maluszków... Dzieci urodzone w listopadzie 2013 535
sasanka1 Zakupy dla naszych maluszków -ubranka, wyprawki itd Dzieci urodzone w listopadzie 2012 507
paulusia2209 Zakupy dla nas i naszych kwietniowych pociech:):): Dzieci urodzone w kwietniu 2012 1793
Oli.B Zakupy dla naszych maluszków Dzieci urodzone w sierpniu 2011 3091
zanbab Wszystko dla naszych dzieci - PORADY i NASZE ZAKUPY(wózki, łóżeczka, mebelki itp) Dzieci urodzone w lutym 2011 3103
matylda1405 Zakupy.... Wszystko dla naszych Dzieciaczków dzieci urodzone w lipcu'09 1768
M Zakupy dla naszych pociech Dzieci urodzone w sierpniu 2007 527
Wiśnia Zakupy dla naszych Skarbów Dzieci urodzone w lutym 2007 7310
I Wyprawka i inne zakupy dla naszych Maluszków Dzieci urodzone w październiku 2006 431
AneczkaK Zakupy dla mam i naszych skarbow Dzieci urodzone w lipcu 2006r. 2124
L.Ewa Zakupy dla noworotka Potrzebuję porady 2
Tangerieme Zakupy dla maleństwa Potrzebuję porady 25
mamablondi Wyprawkowy zawrót głowy - Zakupy dla maluszków Kwietniowe mamy 2019 1077
Magdzik9111 Zakupy, sklepy internetowe, gdzie mozna kupic?/gdzie kupilyscie/ rzeczy dla dzidziusia Lipcowe mamy 2018 139
E Sklep godny polecenia Kraków Potrzebuję porady 0
Ł Świetlica dla małych dzieci Potrzebuję porady 3
pieszczoszka1988 zakupy dla maluszka :) Dzieci urodzone w grudniu 2017 1013
zfieszak Wyprawka dla niemowlaka :) Dzieci urodzone w maju 2017 300
Ann_ Zakupy dla malucha i mamy :-) Dzieci urodzone w październiku 2016 1597
mama_magda Wyprawka oraz zakupy dla malucha i mamy Dzieci urodzone w maju 2016 2824
A Zakupy dla mamy i maleństwa Dzieci urodzone w grudniu 2015 1069
ewel87 Zakupy i wyprawka dla Maleństw listopadowych Mam Dzieci urodzone w listopadzie 2015 2699
loop87 Nasze zakupy dla Maluszków :) Dzieci urodzone w październiku 2015 1333
pani.olga Zakupy & wyprawka dla mam i fasolek Dzieci urodzone w lipcu 2015 1803
Sosnowiczanka Robimy zakupy dla maluszka Dzieci urodzone w czerwcu 2015 1100
aniam141 Zakupy dla mam i maluchów :) Dzieci urodzone w lutym 2015 1427
R Zakupy dla maluszków Dzieci urodzone w październiku 2014 130
emotion_sickness ZAKUPY - dla nas i dla maluszkow Dzieci urodzone w czerwcu 2014 1816
Karolinusia Zakupy dla Malucha i Mamy :) Dzieci urodzone w marcu 2014 499
agusiakemisia Zakupy dla zaszych grudniowych maluszków oraz mamusiek :) Dzieci urodzone w grudniu 2013 1472
fibi 86 Zakupy dla Nas i Maluszków Dzieci urodzone w sierpniu 2013 781
Phelania Polecamy-Odradzamy zakupy dla Kwietniaczków i ich mam:) Dzieci urodzone w kwietniu 2013 714
natasszzka87 Alimenty a zakupy dla dziecka Porady prawnika 1
lanjaa Zakupy dla mam i maluszków:) Dzieci urodzone w styczniu 2013 939
Mła Polecamy, odradzamy - zakupy dla grudniaczków i ich mam Dzieci urodzone w grudniu 2011 182
karolka84 Zakupy dla Mamy i Dzidzi Dzieci urodzone w marcu 2012 3901
majeczka02 Robimy zakupy dla maluszka Dzieci urodzone w grudniu 2011 3621
K zakupy dla mamy i maleństwa Dzieci urodzone w listopadzie 2010 3136
aszka79 Zakupy dla maleństw i ich mamusiek Dzieci urodzone w lipcu 2010 4562
gastone Zakupy dla dużej.... ;-) Duże jest piękne 16
L Zakupy dla mamy i przygotowania torby do szpitala. dzieci urodzone w październiku 2009 993
Karolinusia Zakupy dla Dzidziusia i Mamy dzieci urodzone we wrześniu 2009 2161
blondynkapoznan Zakupy dla nas i dla dzieciaczkow - czyli to co kobiety lubia najbardziej :) Dzieci urodzone w czerwcu 2009 3198
K KRAKÓW ZAKUPOWO - zakupy dla mamy, wyprawka maluszka, itp Kraków 230
elwis_m Zakupy -dla nas i dla lutowych pociech Dzieci urodzone w lutym 4210
G Robimy zakupy dla dzidziusia Dzieci urodzone w październiku 2008 4970
aniam141 Zakupy dla maluszka, przydatne adresy i nie tylko Dzieci urodzone we wrześniu 2008 2641
zgred A co robimy dla siebie i dla własnej przyjemności? Hobby, wyjścia, zakupy itp Dzieci urodzone w maju 2007 748
Podobne tematy


















































Do góry