)
reklama
Forum BabyBoom.pl

Dzień dobry

Starasz się o maleństwo, wiesz, że zostaniecie rodzicami a może masz już dziecko? Poszukujesz informacji, chcesz się podzielić swoim doświadczeniem? Dołącz do naszej społeczności. Rejestracja jest bezpieczna, darmowa i szybka. A wsparcie i wdzięczność, które otrzymasz - nieocenione. Podoba Ci się? Wskakuj na pokład! Zamiast być gościem korzystaj z wszystkich możliwości. A jeśli masz pytania - pisz śmiało.

Ania Ślusarczyk (aniaslu)

reklama

Zakupy.... Wszystko dla naszych Dzieciaczków

Basienka26_2009

Fanka BB :)
Dołączył(a)
7 Październik 2009
Postów
214
Miasto
warmińsko-mazurskie
Rozwiązania
0
Aniu co do tych fotelików to co prawda z isofixem to nie mam doswiadczenia ale dla mnie wszystkie bebe comfort jak ogladałam ok roku temu w sklepie to w wiekszości miały takie niestabilne boki, bo np. ten model ma regulowana szerokość i przez to te boki sie ruszaja. jak dla mnie wizualnie super był, spory i z fajnego materialu wykonany. no ale odpadł.
 
reklama

Stopi69

Lipcowe mamy'09
Dołączył(a)
3 Luty 2009
Postów
3 905
Miasto
WAW
Rozwiązania
0
ANIU ja co prawda mam inny fotelik z isofixem , bo maxi cosi, ale tak jak dla szczuplych dziewczynek to zalecal mi pan przymierzyc dziecko w sklepie do fotelika.. tak zrobilam, a potem kupilam gdzie indziej. One w testach sa dobre, wiec mysle,ze kierowala bym sie wlasnie komfortem dziecka, bo jak isofix, to stabilnie w aucie bedzie kazdy stac. Ja jeszcze zwracakam uwage na material, zeby to nie byla mikrofibra, bo wteyd dzieckow trasie sie starsznie poci (mala miala okazaje jechacw trasy w 4roznych fotelikach, i w jednym byla mikrofibra, to miala mokra plame na plecach..w pozostalych nie) I mysle,ze spokojnie kieruj sie cena, nie ma co przeplacac :-)
 

dmuchawiec

lipcóweczka'09,
Dołączył(a)
22 Wrzesień 2009
Postów
4 033
Miasto
Grajewo
Rozwiązania
0
Dzięki Kochane za pomoc:-) Wycałowywuje Was: cmok, cmok!!!:-D
Osobiście mam chęć na Chicco ze względu na cenę. Ale czytałam opinie o tym foteliku i martwi mnie, ze ludzie piszą, ze materiał jest beznadziejny w utrzymaniu- zaciąga sie i mechaci:dry:Może jakiś pokrowiec znajde do niego?:sorry2:Poza tym materiałem opinie są dobre. I tak jak Stopcia pisała-ten fotelik dostał 4 gwiazdki w testach, także powinien byc ok.
Dzieki raz jeszcze- buziak!!!
 

izabell96

Lipcowe mamy'09
Dołączył(a)
28 Sierpień 2006
Postów
2 135
Rozwiązania
0
Dmuchawcu u nas pokrowiec nic a nic sie nie zmechacił i był tez prany i nic się nie zmienił my may kolor ballet czy jakos tak
 

dmuchawiec

lipcóweczka'09,
Dołączył(a)
22 Wrzesień 2009
Postów
4 033
Miasto
Grajewo
Rozwiązania
0
Isabell- chyba te foteliki key 1 xplus i key 1 isofix maja inne pokrycie. Tych z isofixem kolory sa 4 : fuego, ocean, polaris, romantic.

Kupie po prostu pokrowiec. Przyda sie tak czy inaczej:tak:.
 

Ewa85

Fanka BB :)
Dołączył(a)
12 Lipiec 2007
Postów
1 881
Miasto
Gliwice
Rozwiązania
0
Dmuchawcu ja się nie orientuję w ogóle w tych fotelikach, które wymieniłaś. Ja mam Maxi Cosi Tobi. Bez Isofixa, bo nie wiedzieliśmy czy będziemy mieć auto z tym systemem, jak kupowaliśmy go dla Tomka. Teraz kupiliśmy Tomkowi Już z Isofixem, bo i my, i teściowie i moi rodzice, i wujek z ciocią mają nowsze samochody, które mają Isofix.
A z tego, co pan w sklepie mówił to lepiej kupić dobry fotelik montowany pasami, z dodtkowym napinaczem (tak jak Tobi), niż gorszy z Isofixem, bo co z tego że przypniesz isofixem jak ci się złamie w pół... No ale to było 3 lata temu.
 

Stopi69

Lipcowe mamy'09
Dołączył(a)
3 Luty 2009
Postów
3 905
Miasto
WAW
Rozwiązania
0
ANIU wiesz co ja bardzo lubie chicco.. maja kilka niewypalow, jak z tym fotelikiem 0-13kg, czy wozki, ktore swietnie sie sprawuja zagranica, gdzie sa rowne chodniczki.. ale nie w Polsce..Ja mialam min. 0-13kg fotelik chicco, ale nie ten co zle wypadl w testach, tylko starszy model co byl dobrze notowany.. w tym foteliku przejezdzily dzieci siostry mojego loska (malo jezdzily, bo nie trawily fotelika w samochodzie) i faktycznie ten material, ktory tam byl sie zmechacil.... ale te supelki ladnie szczyscilam - wyskubalam i fotelik przekazalam dalej ...


teraz mam maxi cosi montowany i za pomoca bazy i za pomoca pasow... i tak jak lubie ta firme... i ufam jej.. to ten fotelik jak wepnie sie za pomoca isofix stoi stabilnie, super.. jak wepne pasami to sie starsznie gibie .... i juz nie mam wtedy do niego takiego duzego zaufania... cos im nie wyszedl sposob zapinania pasami w tym modelu...
 
Ostatnia edycja:

Ewa85

Fanka BB :)
Dołączył(a)
12 Lipiec 2007
Postów
1 881
Miasto
Gliwice
Rozwiązania
0
Maxi Cosi Tobi jak przypnę pasami to siedzi bardzo stabilnie, nie do ruszenia. A jak mój mąż przypina to się gibie. Zależy jak się do tego przyłożysz. Ja jak przypinam to klękam na nim jednym kolanem, coby dobrze przygnieść do fotela. Zapinam pas, później zapinam blokady u góry i na końcu dodatkowy napinacz pasów. wiadomo, że jak nie naciągniesz pasów i przypniesz byle jak to się chwieje.
 

Stopi69

Lipcowe mamy'09
Dołączył(a)
3 Luty 2009
Postów
3 905
Miasto
WAW
Rozwiązania
0
EWA w tym naszym maxi cosi nawet jak sie bardzo przylozysz i naciagniesz pasy to i tak nie stoi tak stabilnie jak wpiety baza... i to samo mi pan w sklepie mowil... ze w tym foteliku nie da sie stabilnie przymocowac pasami ... jeszcze zalezy od siedzenia w samohodzie.. w moim jako tak stal stabilnie w duzym busie juz stoi bardzo slabo... Ty masz typowy fotelik przypinany tylko pasami, to masz napinacz pasu.. my tego nie mamy... Tylko jedna klamrę do przypiecia i koniec... W maxi cosi priori tak niestety jest... tylko u nas musil byc fotelik , ktory mozna wpiac i pasami i za pomoca bazy... bo w niektorych autach zwlaszcza amerykanskich , gdzi uzywa sie tylko isofixu czasem wpiecie pasmai ejst niemozliwe...
 
reklama

Ewa85

Fanka BB :)
Dołączył(a)
12 Lipiec 2007
Postów
1 881
Miasto
Gliwice
Rozwiązania
0
Pytanie mam.

Czy dywaniki łazienkowe różnią się czymś od dywaników np. do pokoju?

Już tłumaczę. Na stronie BonPrix są w "promocji" dywaniki łazienkowe, ale niektóre są naprawdę fajne - np. do pokoju dziecka.
Praktyczne dodatki - sklep internetowy bon prix

Podoba mi się
Sklep internetowy bon prix - Praktyczne dodatki - Dywaniki łazienkowe "Maritim"
Sklep internetowy bon prix - Praktyczne dodatki - Dywaniki łazienkowe "Kilonia"

Tzn. podoba mi się więcej, ale chciałam chłopkom zrobić pokój taki z motywem żaglówki, statku, jakiś sznur zwiesić z belek (pokój na poddaszu) ... może nawet kółko ratunkowe na ścianie zawiesić, albo okrągłe poduchy z motywem koła ratunkowego. No i właśnie dostałam maila z takimi dywanikami. Co myślicie? łazienkowe do pokoju - przeszkadza?
 

Nowe wątki

reklama

Konkursy i testy

Konkurs

"Ono jest całym moim światem" - konkurs z Cebuszką

Zgłoszenia przyjmujemy do 14/08/2019

Konkurs

Konkurs! Złóż życzenia Befado i wygraj świetne nagrody!

Zgłoszenia przyjmujemy do 01/09/2019

Konkurs

Back to school – konkurs z 5.10.15.

Zgłoszenia przyjmujemy do 30/08/2019

Nowe pytania

Do góry