reklama
Forum BabyBoom.pl

Dzień dobry

Starasz się o maleństwo, wiesz, że zostaniecie rodzicami a może masz już dziecko? Poszukujesz informacji, chcesz się podzielić swoim doświadczeniem? Dołącz do naszej społeczności. Rejestracja jest bezpieczna, darmowa i szybka. A wsparcie i wdzięczność, które otrzymasz - nieocenione. Podoba Ci się? Wskakuj na pokład! Zamiast być gościem korzystaj z wszystkich możliwości. A jeśli masz pytania - pisz śmiało.

Ania Ślusarczyk (aniaslu)

  • O tym, czym jest kangurowanie? Dlaczego jest ważne zarówno dla wcześniaków, jak i noworodków oraz niemowląt - rozmawiam z dr nauk o zdrowiu, położną i doradczynią laktacyjną Moniką Jodłowską. Czy wiesz, że masz prawo kangurować po porodzie? Dowiedz się więcej Obejrzyj film i włącz się do rozmowy:)

    Opowiedz, jakie ty miałaś doświadczenia. Czy w szpitalu dostałaś maluszka do kangurowania? Dziękuję Ania Ślusarczyk (aniaslu)

    Ostatnia okazja, żeby wziąć udział i wygrać Eco zestaw- butelkę na sok i ekologiczne woreczki na zakupy! Weź udział

    I kończy się konkurs, gdzie można zdobyć Pampersy Nie przegap!

reklama

Zakupy.... Wszystko dla naszych Dzieciaczków

dmuchawiec

lipcóweczka'09,
Dołączył(a)
22 Wrzesień 2009
Postów
4 033
Miasto
Grajewo
Rozwiązania
0
Ewa- fotelik 0-13 zdecydowanie muszę zmienić na inny. Osobiście wolałabym z tym jeszcze poczekać-równiez ze względów bezpieczeństwa, ale nie da się. Marysi jest w nim niewygodnie. Złości się i odpycha nogami od siedzenia a efekt taki, że pasy, którymi ja przypinam wychodza nie znad ramion, ale na wysokości jej łopatek i zsuwają się na przedramie:confused2:. Tak to chyba nie powinno być:no:
A Zosi w foteliku 15-36 jakos sobie nie wyobrażam. Ona jest tylko wyższa od Marysi, poza tym chuchro. Zaraz sprawdze ile ma wzrostu.
 
reklama

justysia85

Fanka BB :)
Dołączył(a)
17 Listopad 2008
Postów
1 897
Miasto
Laski
Rozwiązania
0
Justysia a ile waży Kalo?[/QUOTE]


Ewunia Kalo warzy19-20kg i ma 113cm wzrostu i kurde nie wim.
Kuzynki maluch w wieku Twojego Tomka już rok temu jezdził w poddescie ,ale tylko dlatego ,że dwa foteliki i 10 LETNIA OLA by sie nie zmiesciły.:no:
 

Ewa85

Fanka BB :)
Dołączył(a)
12 Lipiec 2007
Postów
1 881
Miasto
Gliwice
Rozwiązania
0
Justysia sam poddupek chyba od 22 kg działa (tak piszą w instrukcji mojego fotelika, bo po prostu mogę odczepić oparcie i mam sam poddupek). Nie wiem jak to jest ze wzrostem :no:
 

Ewa85

Fanka BB :)
Dołączył(a)
12 Lipiec 2007
Postów
1 881
Miasto
Gliwice
Rozwiązania
0
Beata mój Tomi 4lata i 5 miesięcy waży 15kg i ma 101 :-D Ja to mam dopiero małe kurczaki w domu :-D:-D:-D
 

justysia85

Fanka BB :)
Dołączył(a)
17 Listopad 2008
Postów
1 897
Miasto
Laski
Rozwiązania
0
Ewa nic sie nie martw.Karol ro temu miał14kg i ciuchy 98 miał kupywane.
W sumie to jeszcze we wrzesniu warzył16kg i miał104cm.Od września przytył do19,5 i urósł do 113cm.:szok::szok:
nie wierzyłam własnym oczom.
Aż pani w grudniu co dzieci pilnuje w autobusie mówi do mnie jak on urósł .A był taki malutki.

Ogólnie Karol ze swojego rocznika jest najdrobniejszy i najmniejszy oczywscie z chłopców.
Ewcia ,ale i na naszych chłopaków przyjdzie czas,tamci wiecznie rosnąć nie bedą;-),mąż mój też tak miał zaczał rosnąć w zawodówce i tych wszystkich wielkoludów przerósł.


Moja siostra w zerówce warzyła 16g wiec spoo maroko.;-)Jakaś wielka nie jest ,ale daje rade- drobno koscista;-).


A Tomek mowi ,ze fotelik 3 bez sensu kupywac chwile zaczekamy i Karolowi pod dupek sie kupi tylko zaś pasy beda mu zawadzac.
Gdzies widziałam taki dżinks gdzie pas można zachaczyć niżej.U nas jest w fordzie tylko to g..o ze ślizguje sie.
:tak:
i tak mysle ,że te 3kg to moze kilka lat minąć ;).
BEATO ,a beż i wrzos to MIODZIO :-D:tak:.mmmmmm....:)
 
Ostatnia edycja:

Ewa85

Fanka BB :)
Dołączył(a)
12 Lipiec 2007
Postów
1 881
Miasto
Gliwice
Rozwiązania
0
Hej dziewczęta!
Coraz bliżej święta... coraz bliżej święta!!! :tak:
a w związku z tym zakupy, zakupy, zakupy. Babcie i prababcie, wujkowie i ciotki pytają "Co chłopakom?", a ja nie wiem co odpowiadać. Macie jakieś pomysły dla tych naszych 3 latków? jakieś fajne sprawdzone gry logiczne/edukacyjne?

Ja z czystym sumieniem mogę polecić grę Mądry Zamek Granna Mądry Zamek 108 - Ceneo.pl Niby drogo za 4 klocki i 3 wieżyczki + książeczka, ale Adik bardzo lubi układać. Gra polega na odwzorowaniu układu klocków z obrazka. Obrazki mają różny poziom trudności. Te najtrudniejsze są zagwostką nawet dla dorosłych, także zabawka na lata (i dla starszego rodzeństwa).

Polecam także gry:
- Spadające małpki Mattel Spadające Małpki 52563 - Ceneo.pl (podróbki też fajne, ale są troszkę pozmieniane, zamiast kostki z kolorami są np. karty do ciągnięcia)
- Lotti karotti Ravensburger Lotti Karotti 215690 - Ceneo.pl (uczy przyjmować porażkę, gdy niespodziewanie króliczek wpada do dziury, skacze się o 1,2 lub 3 pola do przodu, gra nie trwa długo, więc dzieci się nie nudzą)
- Zgadnij kto to? Hasbro zgadnij Kto To - Ceneo.pl (Adik juz bardzo sprawnie zadaje pytania szczegółowe, zamyka odpowiednie okienka, na pewno łatwiejsza, bo mniej postaci jest wersja podróżna http://images36.fotosik.pl/268/97c43cb5388a9068med.jpg dostępna w tesco za ok 30zł)
- Stack'em, Jenga itp. Hasbro Jenga 14569 - Ceneo.pl Adam lubi wyciągać klocki. Stara się ostrożnie żeby nie przewrócić wieży. Też w tesco za ok. 30zł
- poza tym u nas jest faza na LEGO fajne są takie małe zestawy CREATOR
Lego Creator Mała Wywrotka 5865 - Ceneo.pl
Lego Creator Mini Plane 5762 - Ceneo.pl
Lego Creator Mini Digger 5761 - Ceneo.pl
Mój Adik najpierw buduje po kolei wszystkie wg instrukcji, a potem już sam kombinuje.

Czekam na wasze propozycje :-)
 
reklama

beata26

szczęśliwa mamusia :)
Dołączył(a)
15 Maj 2009
Postów
2 569
Miasto
taka tam ładna miejscowość :)
Rozwiązania
0
U nas na pewno od teściów moich Julka dostanie konia na biegunach ( nie wiem po co jej, a i nam kolejny grat do chaty ) od nas najprawdopodobniej organki z mikrofonem z funkcją nagrywania bo młoda kocha śpiewać a Maja jeszcze nie wiemy co jej kupić. Z kasą raczej stoimy byle jak ale na pewno jakiś drobiazg musi być.
 
reklama

Nowe wątki

reklama

Konkursy i testy

Konkurs

Instakonkurs! Świętuj z Befado urodzinowy koniec wakacji!

Zgłoszenia przyjmujemy do 15/09/2019

Konkurs

Wygraj zestawy od Pampers! Konkurs fotograficzny - To już umiem!

Zgłoszenia przyjmujemy do 24/09/2019

Konkurs

Konkurs: Mój czas na sok, moja chwila na sok

Zgłoszenia przyjmujemy do 24/09/2019

Nowe pytania

Do góry