reklama
Forum BabyBoom.pl

Dzień dobry

Starasz się o maleństwo, wiesz, że zostaniecie rodzicami a może masz już dziecko? Poszukujesz informacji, chcesz się podzielić swoim doświadczeniem? Dołącz do naszej społeczności. Rejestracja jest bezpieczna, darmowa i szybka. A wsparcie i wdzięczność, które otrzymasz - nieocenione. Podoba Ci się? Wskakuj na pokład! Zamiast być gościem korzystaj z wszystkich możliwości. A jeśli masz pytania - pisz śmiało.

Ania Ślusarczyk (aniaslu)

  • Kochani, umiera młoda mama. To koleżanka jednej z naszych moderatorek @89katia. Być może uda sie ocalić jej życie, ale (jak zawsze) potrzba na to pieniędzy. I to nie za miesiąc, nie za dwa, tylko teraz. Dorzuć się do zbiórki. Każda wpłata, nawet ta symboliczna daje jej większą nadzieję, że wróci do swoich maluszków. Dziękuję. aniaslu Poznaj Anię i jej dzieci. I podejmij decyzję.

reklama

Zakupy:):)

Cynamonka

Fanka BB :)
Dołączył(a)
29 Marzec 2006
Postów
1 397
Rozwiązania
0
Dziewczyny, chcę Wam zaproponować nowy wątek. Napiszcie, czy myslicie już o zakupach dla maleństwa, a może juz coś kupiłyście z czego się bardzo cieszycie. Czy wierzcie w zabobony i przesądy, czy też ludowe mądrości nie wpływają na wasze decyzje. A może kupiłyście coś dla siebie. Coś co pomaga znaleźć się w nowej sytuacji? A może są jakieś produkty, które warto polecić. Piszcie, piszcie....

Ja zaszalałam i kupiłam stanik, bo piersi ciążyły mi juz jak dwa kamienie. Fajny, na szerokich ramiączkach, taki mamowy:) Powoli myślę też o kremach przeciw rozstępom, bo jakoś nie ufam w elastyczność mojej skóry:)
A przesądna jestem średnio i dzidziusiowi kupłam pistacjowe śpiochy w baranki. Nie mogłam się oprzeć. Na razie na tym poprzestanę, ale mimo to lubię buszować w internecie w poszukiwaniu fajnych rzeczy dla maleństwa.

Allle się rozpisałam... Czekam na Wasze pościki
Pozdrawiam
 
reklama

Pola 30

Fan(ka)
Dołączył(a)
22 Marzec 2006
Postów
1 586
Miasto
Barendrecht/Holandia
Rozwiązania
0
Heja
Oboje z mężem oglądamy gazetki z wyposażeniem pokoju dziecinnego-słodziutkie. Na ciuszki już dawno łypie okiem, ale jeszcze nie zdecydowałam się na zakup. Przesądna nie jestem. To bzdury!
Mam pytanko. Moja sąsiadka miała w domu taki fotel "specjalny dla mamy brzuchatej" lub mającej już dziecko. Wygląda jak fotel na biegunach+ podnóżek. Obydwie części się kołyszą. Jest szalenie wygodny. Niestety nie mogę znaleźć go ani w Polsce, ani w Holandii. Widziałam tylko na stronach USA, oj, ale z tak daleka to nie będę fotela ściągać...Może, któraś z Was wie gdzie można go w Polsce lub w Holandii kupić. Producent to Dutailier.
POzdro
 

Mihir

Październikowa Mama'06 Wdrożona(y)
Dołączył(a)
18 Kwiecień 2006
Postów
73
Rozwiązania
0
Pola pokaz jakis link..to bede wiedziala o co chodzi:)

A ja kupuje sobie ciazowe stroje...mam juz 2 biale bluzki..spodnie..spodnice..i tunike..wszystko na kilogramy:p
NIe jestem przesadna..w ogole fajny watek:)
ja bede kupowac wszystko razy dwa...Tragedia..
Jakie kremy przeciw rozstepom polecicie?Juz musze dzialac;)
Wiem ze firma..mustela? chyba..Produkuje dobre rzeczy..ale wiecej jutro:)
 

megusek

Fanka BB :)
Dołączył(a)
1 Kwiecień 2006
Postów
3 780
Rozwiązania
0
WITAM :)

Jak narazie brzuszek widzimy tylko oboje z mezem i to jak jestem niekomplenie ubrana ;) Ale tak pomalu sie rozgladam i wiecie ze zaluje ze sie nigdy nie nauczylam szyc! Ceny ubran sa kosmiczne! Nic tylko szyc ubrania ciazowe i robic na tym kase :) Licytuje na allegro dwie bluzki na lato. Moja mama ma znajoma ktora ma swoj sklep z odzieza uzywana wiec jak tylko bedzie trzeba zaraz polece jej odkladac ciazowe laszki ;)

Ciekawe czy Wy rosniecie w pasie? :)
 

dorotak

Fanka BB :)
Dołączył(a)
1 Grudzień 2005
Postów
1 570
Miasto
Dukla /Podkarpacie
Rozwiązania
0
Ja mam trochę ciążowych ciuchów z poprzeniej ciąży, no i dla dzidiza też trochę. Ale nie obejdzie się bez zakupów, przecież my kobietki to tak lubimy  ;D!! Więc troszkę buszuję po sklepach internetowych, bo u nas sklepy kiepsko zaopatrzone w odież ciążową.

Co do kremów na rozstępy to polecam FISSAN http://www.agnes.pl/images/kosmetyk4.jpg, który stosowałam przy pierwszej ciąży. Szczerze sie przyznam że trodszkę za późno go zaczęłam stosować bo około 6-7 m-ca ciąży. I tak na brzuszku nie mam żadnych rozstępów, tylko na piersiach bo one już na początku ciąży dość szybko się powiekszają (a ja normalnie to mam malutkie, więc skóra się nie rozciągnęła prawidłowo) a wtedy to nie stosowałam żadnego kremu.
Całe szczęście że to piersi (bo je w całej okazałości ogląda tylko mój kochany  ;)), a brzuch ważniejszy bo jak bym chciała go kiedyś wystawić :laugh:.

Więc dziewczyny nie ma na co czekać tylko po malutku zacząć stosować takie kremy przeciw rozstępą.
 

Leyna

Mama Pitera i Micha :)
Dołączył(a)
14 Luty 2006
Postów
4 231
Miasto
Poznań
Rozwiązania
0
hej dziewczyny :) wpadłam na gościnny występ z sierpniówek ;) jak kobita przeczyta topik "zakupy" to nie może nie zajrzeć :laugh:

Na rozstępy używam kremu Ziajka - kosztuje około 14 zł za 150 ml. Zaczęłam stosować profilaktycznie w 3 miesiącu ciąży i mimo, że przyrost wagi od początku ciąży był znaczny to rozstępów ani widu ani słychu (i niech tak zostanie). Kremem smaruje nie tylko brzuch, ale biust i uda również.

Dziewczyny z sierpniówek polecają również kosmetyki Rossmana z serii BabyDream dla kobiet w ciąży. Ja mam tylko żel pod prysznic, ale ponoć oliwka jest super. No i nie jest drogo, bo około 14 zł za 200 albo 250 ml (nie pamiętam dokładnie). Jak są promocje to można kupić jeszcze taniej.

Co zaś do ciuchów ciążowych to producentom na mózgi padło. Dżinsy potrafią kosztować 170 zł :( Bluzki koło 100 zł. Ja akurat kupowałam w sklepie z outletem, więc 170 zł zapłaciłam za 2 pary spodni. A bluzki kupiłam sobie takie zwykłe kopertowe rozszerzane na brzuchu w H&M.
Najlepiej polować na okazje na allegro, ale jak kobitka niewymiarowa (tak, jak ja) to ciężko coś utrafić.

Wszystkiego dobrego dla listopadówek :)
 
M

maja33

Gość
hej

ja jestem świeżo po zakupach więc mogę coś napisać ale nie wiem czy wam się coś przyda bo nie mam pojęcia jakie są ceny tych żeczy w polsce

a więc krem na rozstępy pregnacare- podobno niezawodny ja już go używam i na razie co zuje to jest fajna skóra w dotyku i nawilżona a o to właśnie chodzi żeby była elastyczna i bardzo szybko się wchłania po minucie już jest ok

spodnie kupiłam w mothercare i są superowe można dobrać rozmiarowo tzn 36, 38, 40 i tak dalej i mają trzy zmiany guzików i suwaki na bokach takie zakładki które rosna razem z brzuszkiem, więc myślę że są idealne. zamierzam jeszcze kupić sobie z H&M spodnie z bawełnianą nakładka na brzuch i to narazie a bluzki mam jeszcze moje z przed ciąży po prostu kupiłam sobie dłuższe i są ok

zgadzam się że ten wątek jest super
 

Leyna

Mama Pitera i Micha :)
Dołączył(a)
14 Luty 2006
Postów
4 231
Miasto
Poznań
Rozwiązania
0
Ja wczoraj byłam w polskim Mothercare w Poznaniu i jak szybko weszłam tak szybko wyszłam. Bluzka mi się spodobała, ale cena mnie powaliła 149 zł ::) Spodnie najtańsze koło 200 zł :( To samo dotyczyło rzeczy dla bobasów. Ceny jak z kapelusza. Wyszłam stamtąd z przeświadczeniem, że więcej tam nie wrócę. W H&M z kolei nie było nic ciekawego dla mam. Jakieś takie workowate ciuchy i nieładnych kolorach. To, że kobieta jest w ciąży nie oznacza, że musi się ubierać w czarne bezkształtne wory. Były jedne fajne spodenki, bawełniane bojówki z nogawkami 3/4, z gumą elastyczną w pasie, kolor kremowy, ale też 100 zł kosztowały. Ja się chyba latem będę w ciuchy męża ubierać ;D

Zapodaję porównanie cen laktatorów Avent (jakby któraś z Was się interesowała zakupem w przyszłości). Zestaw: laktator + 2 butelki 125 ml + smoczki.
Cena w sklepie 189 zł (w Mothercare był po 193 zł). Cena na allegro 116 zł. I tak jest z większością rzeczy...
 

Mihir

Październikowa Mama'06 Wdrożona(y)
Dołączył(a)
18 Kwiecień 2006
Postów
73
Rozwiązania
0
Wlasnie niedlugo bede w Poznaniu..i jestem ciekawa gdzie dokladnie sa jakies fajne sklepy ciazowe..
Ja H&M lubilam i przed ciaza, ale skoro mowicie ze tam nic nie ma? Chociaz jak patrzylam kiedys w plazie bylo wiecej fajnych rzeczy niz w SB.
To jakby ktos mial fajne namiary to napiszcie prosze:)
A ja sie moze jeszcze dziwnie zapytam..ale dziewczyny..jakich firm buty polecacie?
Nigdy nie staralam nosic butow szczegolnie wygodnych itd..ale teraz to poprostu szlag mnie trafia...Opuchniete kostki mam strasznie...i nie moge sobie kupic nic fajnego..
A w papciach blekitnych to troszke glupio chodzic:p

mam pomysl.Moze bedziemy wklejac zdjecia naszych zdobyczy?
 
reklama

Leyna

Mama Pitera i Micha :)
Dołączył(a)
14 Luty 2006
Postów
4 231
Miasto
Poznań
Rozwiązania
0
Mihir pisze:
Wlasnie niedlugo bede w Poznaniu..i jestem ciekawa gdzie dokladnie sa jakies fajne sklepy ciazowe..
nie łażę zbytnio po sklepach, bo jestem na zwolnieniu, ale pomyślmy...
sklep w Poznań Plaza - mają śliczne ciuchy, ale ceny też
H&M w Starym Browarze (tylko tam dział dla ciężarówek) -
ja kupiłam 2 bluzeczki kopertówki, rozszerzane na brzuszku w zwykłym dziale damskim
Mothercare w SB - ceny zawrotne
sklep na ul. Polnej - niedaleko Szpitala oraz sklepu Pati i Maks (dla dzieci) - śliiiczności mają w sklepie i bardzo duży wybór, ale znów nie na moją kieszeń (albo inaczej: jeszcze na łeb nie upadłam, żeby sobie kupować spodnie za 200 zł albo bluzkę za 120 zł)
na Polnej jest też sklep z używaną odzieżą ciążową, ale jak tam byłam miesiąc temu to nic ciekawego nie znalazłam
na ul. Murawa (Winogrady) w blokach TBS jest sklep mammamia z outletem - mają fajne ciuszki firmowe np Kathma, Happymum po niższych cenach - ja tam właśnie kupowałam moje spodnie

ponoć jakiś sklep jest w Okrąglaku... i chyba jeszcze jeden na ul. Wielkiej (to przy Starym Rynku)
więcej nic mi nie przychodzi do głowy...


 

Polecamy

null

Nowe wątki

reklama

Nowe pytania

Do góry