reklama
Forum BabyBoom

Dzień dobry...

Starasz się o maleństwo, wiesz, że zostaniecie rodzicami a może masz już dziecko? Poszukujesz informacji, chcesz się podzielić swoim doświadczeniem? Dołącz do naszej społeczności. Rejestracja jest bezpieczna, darmowa i szybka. A wsparcie i wdzięczność, które otrzymasz - nieocenione. Podoba Ci się? Wskakuj na pokład! Zamiast być gościem korzystaj z wszystkich możliwości. A jeśli masz pytania - pisz śmiało.

Ania Ślusarczyk (aniaslu)

  • Czy pomożesz Iwonie nadal być mamą? Zrób, co możesz! Tu nie ma czasu, tu trzeba działać. Zobacz
reklama

Zapytaj doulę!

Gosia Borecka

ekspert BB - doula
Dołączył(a)
26 Październik 2012
Postów
44
Witam :)

Nazywam się Gosia Borecka, przede wszystkim jestem mamą piątki niesamowitych dzieci wykarmionych piersią z przebojami i bez - łącznie ok 10 lat karmienia piersią :p.

Z wykształcenia jestem pedagożką, a z zamiłowania doulą, czyli osobą zawodowo wspierającą kobiety (i ich rodziny) okołoporodowo. Miewam też przywilej towarzyszenia im w porodach.

Tu na forum chciałam Was wspierać w karmieniu piersią, rozwiewać wątpliwości, cieszyć się z Wami i pomagać w problemach macierzyńskich, nie tylko tych "piersiowych".

Dla ułatwienia działania forum każde pytanie proszę o wstawianie w oddzielny wątek.

Do przeczytania!
 
reklama