reklama

Zastrzyk antykoncepcyjny

Temat na forum 'Zdrowie' rozpoczęty przez pata234, 9 Luty 2008.

  1. pata234

    pata234 Zaciekawiona BB

    Najlepsze odpowiedzi:
    0
    Dziewczyny mam pytanie o zastrzyki antykoncepcyjne?Wiem tylko że bierze sie je co 3 miesiące i nie przeszkadzają w karmieniu piersią.Bierze je któraś z Was???Kupuje się je na recepte czy u ginekologa?Kto robi te zastrzyki i ile mniej więcej kosztują?Są chyba wygodniejsze niż tabletki bo nie trzeba o nich pamiętać:-D:-D
     
  2. irfinka

    irfinka psotnisia

    Najlepsze odpowiedzi:
    0
  3. reklama
  4. czupiorek4

    czupiorek4 Zaciekawiona BB

    Najlepsze odpowiedzi:
    0
    ja placilam za niego 43zl a zastrzyk wykonano za darmo......oplaca sie...
     
  5. aggy

    aggy Gość

    Najlepsze odpowiedzi:
    0
    Zgoda. Ale też niektóre kobiety panikują. Bo po nim nie ma się krwawienia i niektóre co tydzień robią testy ciążowe:-)
     
  6. Gosia_k23

    Gosia_k23 luty'07 i styczeń'10

    Najlepsze odpowiedzi:
    0
    albo może być tak że krwawisz 3 miesiące:baffled: ;-)
     
  7. Amelka22

    Amelka22 Fanka BB :)

    Najlepsze odpowiedzi:
    0
    Zastrzyk nazywa się depo-provera. Iniekcje robi się raz na 3 miesiące. Bezbolesny zastrzyk w pośladek. Dużo czytałam na temat tego środka w Internecie. Zdania na jego temat są podzielone z przewagą na negatywne. Przyrost masy ciała, trądzik, krwawienia, bóle głowy, spadek libido. Mimo tego wzięłam go z nadzieja że nie będę miała skutków ubocznych, tydzień po iniekcji dostałam plamień które trwały 11 tygodni :angry:. Nie zniechęcam do depo. Ten zastrzyk ma ten plus że nie trzeba pamiętać o codziennej tabletce, jest bardzo tani i są kobiety które go świetnie znoszą. Jednak trzeba mieć na uwadze to, że w przypadku skutków ubocznych nie ma na depo"antidotum".
     
  8. malenstwo23

    malenstwo23 Mama Kubusia:)

    Najlepsze odpowiedzi:
    0
    Ja w sierpniu będę sobie robić 3zastrzyk.Nie wystąpiły u mnie żadne palmienia bóle głowy itp.W moim mieście w jednej aptece kosztuje 46zl w drugiej 37zł(o czym dziś się dowiedziałam i tam go kupię:))Ja jestem zadowolona a za okresem nie tęsknię.Pierwszy zastrzyk wzięłam w 7 tygodniu po porodzie,oprócz recepty dostałam też zlecenie do gabinetu zabiegowego na jego wykonanie.Raz zapłaciłam 5 zł drugim razem nic bo pielęgniarka nie zauważyła że zlecenie z gainetu prywatnego było.:)Moja znajoma też sobie zaaplikowała zastrzyk i też jest zadowolona.Trzeba jednak pamiętać że każda z nas jest inna.U jednej nie będzie żadnych skutków ubocznych a u innych wszystkie.Dodam jeszcze że na depo-proverze póki co schudłam 7kg:)Z tym że zastosowałam niskokaloryczną dietę bogatą w warzywa.Pozdrawiam
     
  9. shenen

    shenen Fanka BB :)

    Najlepsze odpowiedzi:
    0
    Witam
    Ja również 6 tygodni po porodzie wzięłam zastrzyk DepoProvery (gin wypisał mi receptę, wykupiłam - ok.40 zł - i wróciłam do niego, zrobił mi zastrzyk).
    Nie miałam żadnych skutków ubocznych ale po tym, czego naczytałam sie w internecie po kolejną receptę już nie poszłam.
     
  10. reklama
  11. zdesperowana

    zdesperowana Zaciekawiona BB

    Najlepsze odpowiedzi:
    0
    ja wzielam raz ten zastrzyk ponad cztery miesiace temu i mialam czeste plamienia raz silniejsze a raz slabsze teraz nie wiem co sie ze mna dzieje bo pobolewaja mnie piersi i dolem brzuch a testow zrobilam chyba z 10 i zaden nie wykazal ciazy bylam u lekarza i jutro beda winiki testu a ostatnio krwawilam ponad miesiac temu juz sama nie wiem co mam o tym myslec moze cos mi ktoras z was pomoze. ogulnie po zastrzyku czulam sie lepiej jak po tabletkach ale jedno wiem juz nigdy go nie wezme:)
     
    Ostatnia edycja: 10 Luty 2009
  12. anka84

    anka84 Zaciekawiona BB

    Najlepsze odpowiedzi:
    0
    moj lekarz odrazu odradzil mi zastrzyki.ja chcialam ale on mnie przekonal mowiac ze niewiadomo jak moj organizm zareaguje na taka dawke zaraz po porodzie. wkoncu w razie komplikacji tabletki szybciej mozna odstswic lub zmienic.moja siostra miala zastrzyk, niby po 3 miesiacych przestaje dzialac a ona przez kolejne 2 nie miala okresu lekarz go jej wywolwl jakimis tabletkami.wiec sie nie martw napewno masz to samo
     

Poleć forum