reklama

Zbyt częsta kupa u niemowlaka.

Temat na forum 'Niemowlaki' rozpoczęty przez Katkax, 11 Czerwiec 2013.

  1. Katkax

    Katkax Aktywna w BB

    Witam kochane mamy jestem świeżo upieczona mama i nie jestem do konca we wszystkim doświadczona wiec potrzebuje waszej pomocy.
    A więc tak od ponad miesiaca karmie Mojego Filipa wylacznie MM wtedy zaczął robic mi twarde kupki no ale od jakis 3 tyg robi juz takie rzadkie i robil 1-2 dziennie.
    Wczoraj zrobil mi moze z 8 z czego 3 takie wieksze a reszta to takie lekkie prukniecie dodam ze strasznie śmierdzą. Dzisiaj zrobil mi juz 4 i zauważyłam troszeczke sluzu. Dodam ze mały od 4 dni jest na antybiotyku czy to moze byc powod? Ladnie je mocY pieluszki jest taki jak zawsze ;) bardzo prosze o odpowiedź ;)

    Pozdrawiam
     
  2. ulala

    ulala Fanka BB :)

    Ja bym radziła iść do lekarza mój jest 7 miesieczny ale tez teraz bylismy na antybiotyku i niedość że go wysypało to dostał biegunki tak jak piszesz brał augumentin lekarz zmienił nam na klacid czy cos takiego i wszystko przeszło więc ja myśle że to sprawka antybiotyku i trzeba go zmienic na inny .
     
  3. reklama
  4. Mariolciaa

    Mariolciaa Fanka BB :)

    Mi się też wydaje że to antybiotyk jest sprawcą.
    ulala, na augumentinie Oli też miał biegunki, praktycznie co chwilę :/

    warto pójść do lekarza po inny antybiotyk.
    jaki probiotyk dajesz ?
     
  5. Katkax

    Katkax Aktywna w BB

    Niunio dostaje amoxicillin zostalo mu 3 dni wizyte u lekarza mamy dopiero na jutro nie wiem czy odstawic ten antybiotyk czy wstrzymac sie do jutra ?
     
  6. Mariolciaa

    Mariolciaa Fanka BB :)

    trudno jest tak powiedzieć, bo to jest malutkie dziecko., nie wiem czy podajesz cos do picia?
    ja bym chyba odstawiła, ale to musi być twoja decyzja... możesz zadzwonić do lekarza?
     
  7. monia_26

    monia_26 Mama Kingusi :*

    Moja córka jak miała 5 tygodni brała (w zastrzykach) Biofuroxym (antybiotyk) na zapalenie uszu. Też była na mm i jak brała ten lek to kup było więcej i rzadkie były (ale nie aż tyle co u Ciebie), chyba maks. 4 (normalnie robiła 1-2). Lakarka kazała wtedy wybrać ten antybiotyk i po zakończeniu jeszcze kilka dni podawać LacidoBaby (probiotyk w kropelkach do mleka). Ale w Twoim przypadku kupek jest więcej i ja na Twoim miejscu skonsultowałabym się z pediatrą, co robić. Być może trzeba będzie zamienić antybiotyk na inny.
     
  8. Katkax

    Katkax Aktywna w BB

    właśnie rozmawiałam z lekarzem powiedzial zeby dzisiaj jeszcze dala mu ten antybiotyk i jutro juz odstawila bo juz bierze 5 dni i pytal czy lepiej sie czuje po antybiotyku jezeli tak to nie widzi potrzeby zeby dalej mu podawac. Jedyne co mi zostalo to katar nie moge sie go pozbyc ciagle wyciagam mu giluty i psikam woda morska ale nie widze zmian ...
     
  9. Mariolciaa

    Mariolciaa Fanka BB :)

    to dobrze, po odstawieniu kupki powinny unormować.
    z katarkiem i my przechodziliśmy katorgę, jak dziecko nie ma alergii to nam lekarz pozwolił inhalować się.

    ale my dodawaliśmy kropelki inhalacyjne do nawilżacza.
     
  10. reklama

Poleć forum