reklama
Forum BabyBoom

Dzień dobry...

Starasz się o maleństwo, wiesz, że zostaniecie rodzicami a może masz już dziecko? Poszukujesz informacji, chcesz się podzielić swoim doświadczeniem? Dołącz do naszej społeczności. Rejestracja jest bezpieczna, darmowa i szybka. A wsparcie i wdzięczność, które otrzymasz - nieocenione. Podoba Ci się? Wskakuj na pokład! Zamiast być gościem korzystaj z wszystkich możliwości. A jeśli masz pytania - pisz śmiało.

Ania Ślusarczyk (aniaslu)

reklama

Zdjęcia naszych brzuszków

M

madamagda

Gość
Wszystkie chętne przyszłe mamy, które chcą się pochwalic swoimi brzuszkami, domkami swoich pociech ;-), proszę o wklejanie własnie w tym miejscu swoich zdjęć.
Ja jako pierwsza wklejam swoje zdjęcie z końcówki 9 tygodnia.
Troszkę wcześnie brzuszek mi się pojawił ;):baffled:
 
reklama

..aenye

Mama grudniowa'06
Dołączył(a)
21 Luty 2006
Postów
11 004
Miasto
Rumia, Poland
hehe, a wiec jestem pierwsza do prezentacji ;-)
mi juz ostro wywalilo, ale to tak ponoc jest w drugiej ciazy :-)

od wczoraj nie mieszcze sie juz w spodnie.. ;-)

prosiem:





czekam na wasze fotki :-)
 

..aenye

Mama grudniowa'06
Dołączył(a)
21 Luty 2006
Postów
11 004
Miasto
Rumia, Poland
naprawde szok :-D :-D :-D w zyciu sie nie spodziewalam. tydzien temu niemal w ogole nie mialam.
ale dopiero przez ostatnie dni odczuwam normalny apetyt, wczesniej tylko podjadalam troche, to i 'wkleslam', hehe :-)

a co tam u gluszkow? :-D
 

..aenye

Mama grudniowa'06
Dołączył(a)
21 Luty 2006
Postów
11 004
Miasto
Rumia, Poland
głuszek - ŻAR-TU-JESZ!!!!?????? :-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D
ale czaaaaaaaaaad :-D majowki sie tez sypia, hehehehehehh :-D jaaaaa, szkoda, ze nie w maju ;-) ale czerwiec tez piekny miesiac :-D ALE BEKA... no nie moge uwierzyc :-D to ze szczescia normalnie :-D
a i oczywiscie GRATULACJE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! hehe, teraz w kolorze blue, bo zakladam, ze 'zeby zycie mialo smaczek, raz dziewczynka, raz chlopaczek.." :-p :-) czy nie?

a jak sie czujesz? planowaliscie rozmnazanie? ;-)
ja.. basiek, kropecka, a teraz ty :-D fajosko :-D

karola
- dziekujemy ;-) pokaz swoj!!
 
reklama

głuszek

www.ratujmaluchy.pl
Dołączył(a)
26 Październik 2005
Postów
7 746
Miasto
Kraków
no cóż nie ukrywam ze ta ciąza nie jest planowana. Miało byc 8-10 miesięcy później ale cóż co sie stało się nie odstanie. Marysia będzie miała dwa lata i miesiąc wiec nie będzie ta źle. Czuje się kiepsko. Dużo lepiej sie czułam z Marysią. Mam mdlosci, boli mnie głowa i cały czas chce mi się spać..... Do tego Maryśkę mam chorą a do tego ida jej trójki...... Ufff. Praca, dom dochodzi i można wykorkować.
Co do płci to jest mi obojętne ze wskazaniem na dziewczynkę ze wzgędów ekonomicznych. No i jak dla mnie najwazniejsze żeby nie było alergikiem. Uff ale się rozpisałam
 
Do góry