reklama
Forum BabyBoom.pl

Dzień dobry

Starasz się o maleństwo, wiesz, że zostaniecie rodzicami a może masz już dziecko? Poszukujesz informacji, chcesz się podzielić swoim doświadczeniem? Dołącz do naszej społeczności. Rejestracja jest bezpieczna, darmowa i szybka. A wsparcie i wdzięczność, które otrzymasz - nieocenione. Podoba Ci się? Wskakuj na pokład! Zamiast być gościem korzystaj z wszystkich możliwości. A jeśli masz pytania - pisz śmiało.

Ania Ślusarczyk (aniaslu)

  • Nacięcie krocza, czy cesarskie cięcie - oba zabiegi pozostawiają blizny. Czy ktoś ci powiedział w jaki sposób o nie zadbać, żeby po wygojeniu nie sprawiały ci dyskomfortu? Fizjoterapeutka Agata Skoworodko opowiada , czym są blizny, jak wygląda proces gojenia i jak możemy sobie pomóc, żeby je uelastycznić. Obejrzyj wywiad i podziel się swoim doświadczniem.

    A teraz coś totalnie babyboomowego. Jedna z naszych użytkowniczek pisze bardzo kobiecą książkę. Gorąco zapraszam do czytania i komentowania. Pomożesz się jej rozwinąć, podzielisz uwagami, słowami wsparcia? Przeczytaj

reklama

Zycie w Cavan

Dołączył(a)
8 Październik 2007
Postów
5
Miasto
Cavan
Rozwiązania
0
Czesc witam serdecznie.
Nazywam sie Sylwia, mam 31 lat i tydzien temu przeprowadzilam sie do Cavan.
Bede wdzieczna za wszelkie informacje na temat zycia i pracy w tym miescie:-).
Pozdrawiam
 
reklama

Yoka

Początkująca w BB
Dołączył(a)
11 Kwiecień 2006
Postów
27
Rozwiązania
0
Witam,
mowa o Cavan w Co Cavan? Mieszkam tu juz 2 latka i ciagle mam mieszane uczucia co do tego "miasta". Wiele sie tu zmienilo "na plus" odkad przyjechalam. Sa tacy, ktorym to miejsce odpowiada i zdecydowani "anty-cavanowcy". Co do pracy - zalezy czego szukasz-ja znalazlam prace w ciagu dwoch tygodni.
Nie chcialabym Cie zameczac swoimi wywodami ;) Pytaj kofana a ja Ci odpowiem ...
 
Dołączył(a)
8 Październik 2007
Postów
5
Miasto
Cavan
Rozwiązania
0
Mam pytanko jak szukalas pracy ? Co Twoim zdaniem jest najskuteczniejsze - agencja, gazeta, internet? A co do gazety to wiesz moze w jaki dzien i jaka gazetke kupic?
 

Yoka

Początkująca w BB
Dołączył(a)
11 Kwiecień 2006
Postów
27
Rozwiązania
0
Jak chyba wszedzie, w poszukiwaniu pracy najbardziej "pomocne" sa znajomosci czyli praca z tzw.polecenia :blink: i szczescie;-).
Jeszcze raz-zalezy czego szukasz ...
Mozna przez FAS, agencji teraz tez sie tu namnozylo, internet tez (ja korzystalam z irishjobs.ie - zawsze mialam odzew). W Cavan wychodzi Anglo-Celt we wtorki (albo srody). Jest tam troche ogloszen o prace.
 

emeralda30

Aktywna w BB
Dołączył(a)
23 Lipiec 2007
Postów
77
Rozwiązania
0
hej dziewczyny ja tez mieszkam w Cavan juz jakies 3 latka nawet, obecnie jestem w 21tyg ciazy i bardzo sie ciesze.Chetnie z wami pogadam i podziele sie doswiadczeniami. pozdrawiam goraco i mam nadzieje na pogaduchy:-)
 

Yoka

Początkująca w BB
Dołączył(a)
11 Kwiecień 2006
Postów
27
Rozwiązania
0
Podciagam wateczek....
Witaj Emeralda30! I ogromniaste gratulacje :) polowka za Toba :)
Pozdr serdecznie
 
reklama

Yoka

Początkująca w BB
Dołączył(a)
11 Kwiecień 2006
Postów
27
Rozwiązania
0
Szczerze - mam do Cavan ambiwalentny stosunek :tak::cool:
Sylwusia6 jak tam poszukiwania pracy?
Moj kontrakt konczy sie 8 listopada - hmm zobaczymy co dalej...
 

Polecamy

null

Nowe wątki

reklama

Konkursy i testy

Test

Brzuszek dziecka potrzebuje pomocy? Sprawdź Eva/Qu Bambini

Zgłoszenia przyjmujemy do 27/10/2019

Konkurs

Wygraj zestawy od Pampers! Konkurs fotograficzny - To już umiem!

Zgłoszenia przyjmujemy do 24/09/2019

Konkurs

Konkurs: Mój czas na sok, moja chwila na sok

Zgłoszenia przyjmujemy do 23/09/2019

Nowe pytania

Do góry