Costa Brava dla małych i dla większych

Zeszłoroczne wakacje to zdecydowanie najlepsze wakacje w moim życiu. Nie dość, że nie wydałam dużo pieniędzy, byłam w słonecznym, pięknym kraju, to moje dzieci świetnie się tam bawiły, a uśmiech nie znikał z ich twarzy.

Tym miejscem jest cudowna Hiszpania, wybrzeże Costa Brava. Wraz z mężem zafundowaliśmy sobie podróż poślubną wraz z naszymi maluchami. Wybraliśmy miejscowość Malgrat del Mar, hotel Reymar Playa.

Początkowo obawiałam się, jak z takimi małymi dziećmi, spędzić wakacje tak daleko od domu, ale hotel spełnił moje wymagania i zaoferował więcej niż się spodziewaliśmy. Zacznę może od pokoi, można było zamówić pokój z łóżeczkiem, więc problemu nie było, dodatkowo w łazience znaleźliśmy próbki kosmetyków, również dla maluchów.

Były też ubranka kąpielowe, w bardzo dobrym stanie, ale wzięliśmy swoje z Polski. Z szafki z szufladami można było zrobić stolik do przewijania, była specjalna nakładka. Dla trochę większych dzieci przygotowane było mnóstwo atrakcji, przejażdżki po wybrzeżu, spotkania z clownem, nauka flamenco.

reklama

Gastronomia też była różnorodna, więc nawet wybredne dzieci mogły nacieszyć oko, wybierając smakowite potrawy:) Nie mogę nie napisać o znakomitym położeniu hotelu - niedaleko był sklep, gdzie można było kupić pampersy i akcesoria dla dzieci.

Aby udać się nad morze, wystarczyło przejść przez ulicę - to był jedyny mankament, bo była ona dość ruchliwa, na szczęście wszystko było ogrodzone, a na drugą stronę można było przedostać się jedynie tunelami.

Na terenie hotelu wybudowano duży basen, który w jednej części był głęoki, a w drugiej, odgrodzonej, płytki, w sam raz na zabawy maluchów. Dodatkowo na terenie hotelu były fontanny i wodospady, cieszące oko i przyciągające uwagę najmłodszych. Na plaży zaś organizowano konkursy, była trampolina, zjeżdżalnia i wiele innych miejsc do zabawy.

Spędziliśmy tam dwa tygodnie i jestem pewna, że tam wrócimy:)

Ocena: Jeszcze nie ma ocen...

Kliknij, żeby dodać swój głos

Czy ta strona może się przydać komuś z Twoich znajomych? Poleć ją:

Zobacz także

Z Kubusiem na Krecie

Kuba skończył 7 miesięcy, kończyły się też wakacje. Jak to od paru lat bywało to nasz czas na wyjazd i...   Więcej

Jak Pawełek oczarował nadmorski kurort

Przed wyjazdem Po długich pertraktacjach postanowiliśmy wybrać się na wakacje z 8 miesięcznym synkiem. ...   Więcej

Do Chorwacji z maluszkami

Witajcie, właśnie wróciłem z urlopu w Chorwacji. Jechaliśmy samochodem, z małymi dziećmi. Dlatego nie...   Więcej

Lot samolotem z trzymiesięcznym brzdącem

W pierwszą wielką podroż mój synek wyruszył w dzień po ukończeniu 3 miesięcy. Mieliśmy się dostać ze...   Więcej

Rodowo. Wioska cudów

Są  miejsca, gdzie turyści jeżdżą chętnie i masowo, są miejsca turystycznie kultowe jak Zakopane, czy...   Więcej

Rodos - powrót do dzieciństwa

Mój synek Mikołaj rok temu miał 1,5 roku. Postanowiliśmy wyjechać na pierwsze wspólne prawdziwe wakacje....   Więcej