reklama
Forum BabyBoom

Dzień dobry...

Starasz się o maleństwo, wiesz, że zostaniecie rodzicami a może masz już dziecko? Poszukujesz informacji, chcesz się podzielić swoim doświadczeniem? Dołącz do naszej społeczności. Rejestracja jest bezpieczna, darmowa i szybka. A wsparcie i wdzięczność, które otrzymasz - nieocenione. Podoba Ci się? Wskakuj na pokład! Zamiast być gościem korzystaj z wszystkich możliwości. A jeśli masz pytania - pisz śmiało.

Ania Ślusarczyk (aniaslu)

  • Czy pomożesz Iwonie nadal być mamą? Zrób, co możesz! Tu nie ma czasu, tu trzeba działać. Zobacz
reklama

Wkładka hormonalna

liczba

Fanka BB :)
Dołączył(a)
5 Sierpień 2018
Postów
7 202
Witam. Mam pytanie odnośnie wkładki hormonalnej. Może któraś z Was to przechodziła. Założyłam levosert 2 lata temu. Pół roku występowały krwawienia w czasie miesiączki. Później zanikły. Od kilku miesięcy pojawiały się jednorazowe brązowe plamienia. Teraz od 4 dni je mam plus ból brzucha. W piątek jestem umowiona do lekarza. Trochę mnie zmartwiło, że po tak długim czasie się to pojawiło. Sznurki czuje, nie wiem czy to jest od przemieszczenia się wkładki, mogły się zrobić torbiele czy tak może się dziać bez powodu ?...
 
reklama
Witam. Mam pytanie odnośnie wkładki hormonalnej. Może któraś z Was to przechodziła. Założyłam levosert 2 lata temu. Pół roku występowały krwawienia w czasie miesiączki. Później zanikły. Od kilku miesięcy pojawiały się jednorazowe brązowe plamienia. Teraz od 4 dni je mam plus ból brzucha. W piątek jestem umowiona do lekarza. Trochę mnie zmartwiło, że po tak długim czasie się to pojawiło. Sznurki czuje, nie wiem czy to jest od przemieszczenia się wkładki, mogły się zrobić torbiele czy tak może się dziać bez powodu ?...
Witam.Ja od 3 lat mam wkładkę i od roku mam jej po prostu dość.
Miesiaczkuje regularnie są to bardzo małe krwawienia ale aa I po każdym okresie gdzie następują dni plodne skręcam się z bólu.